Direktlänk till inlägg 11 april 2011

The Sims Medeltiden frågor

Av SanneSims, theSIMSblogg - 11 april 2011 11:58

Har du frågor om The Sims Medeltiden?



Som säkert de flesta vet så har jag inte skaffat mig The Sims Medeltiden, ännu. Jag vet heller inte om jag kommer göra det inom en snar framtid. Och med snar så menar jag innan expansionpaketet Leva Livet kommer ut den 2 juni. Jag kan därför inte svara på era frågor som ni har angående The Sims Medeltiden, tyvärr...


Men jag vet att det finns andra som bloggar om Sims som har Medeltiden. Kan ni länka till era bloggar här så de som undrar förhoppningsvis kan få svar på sina frågor? :)

 
 
TSL

TSL

11 april 2011 18:16

Jag har Medeltidin. Jag svarar gärna på frågor & lägger gärna upp videon & bilder om ni vill :)

http://thesimslifee.blogg.se

 
Malin

Malin

11 april 2011 19:36

Alltså jag svarar också super gärna på frågor om Sims Medeltiden (The Sims 3 också)

http://malinssimsblogg.bloggplatsen.se

 
J&S

J&S

11 april 2011 20:45

hej hej :) vi har inte medeltiden men kolla in på våra blogg ändå ;)

http://juunna.blogg.se

 
Amelia

Amelia

11 april 2011 20:49

Jag fick medeltiden idag och jag lärde mig snabbt!
Jag svarar mer än gärna på frågor om medeltiden!

http://Simblogg.bloggplatsen.se

 
Johanna

Johanna

12 april 2011 07:41

Jag har medeltiden!
Men det var en riktigt stor besvikelse så det är inte värt att lägga pengarna på!

http://johannakallgren.devote.se

 
Ingen bild

JB

12 april 2011 12:30

Jag håller lätt med Johanna!
Sims Medeltiden suger, jag ångra att jag la pengar på det.

 
Amelia

Amelia

12 april 2011 13:53

För min del så säger jag MEDELTIDEN ÄGER!!! Hehe!

http://Simblogg.bloggplatsen.se

 
Trude

Trude

12 april 2011 15:14

Jag har medeltiden!
Svarar på alla frågor även om andra sims spel:D

http://insidemyself.bloggplatsen.se

 
Carolina

Carolina

12 april 2011 16:32

Jag har!

http://barasims3.bloggplatsen.se

 
Mia

Mia

12 april 2011 17:11

Även jag har Sims medeltiden och jag har kommit långt fram i spelet.
Ingen fråga är för stor eller för liten,
Fråga på <3

http://www.everybodylovesmia.blogg.se

 
Ingen bild

??

16 april 2011 20:47

Hur gör man när man ska testa hamrarna på chinchillan?

 
Evelina

Evelina

23 april 2011 17:15

Leva livet finns redan o köpa

http://nagelblogg.bloggplatsen.se

 
Jenny

Jenny

24 april 2011 18:27

Har skaffat medeltiden. Tycker verkligen att du ska göra det med. Är roligt! =)

http://www.thesimsgirl.blogspot.com

 
Ingen bild

E

6 maj 2011 20:04

Hej jag har problem när man ska göra "kunglig vaniljsås". Är det någon som vet hur man gör den?
:)

 
Ingen bild

deru!

7 maj 2011 21:12

kostar de mycke??
hur mycke då??

 
Ingen bild

Maja

29 maj 2011 13:46

Hur gör man vaniljsås i spelet???

 
- victoria

- victoria

2 juni 2011 06:30

jag har medeltiden :) Jag tycker faktiskt det spelet ör väldigt kul.. utom att jag gjorde samma uppdrag två gånger. :D

http://tthesims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

emelie

3 juni 2011 21:28

Hej jag undrar om vilka yrken som finns i leva livet

 
Ingen bild

Micke

9 juni 2011 16:27

Jag har ett uppdrag där det står att jag ska lyssna på en snubbe. hur gör jag det?

 
Ingen bild

Emelie

9 juni 2011 19:51

Hej jag har medeltiden men har inte skrivit om den pp min blogg men de är bara att ställa hur många frågor ni vill!♥

http://emelieskitungeeen.blogg.se

 
Ingen bild

Maja^^

20 juni 2011 10:22

Jag svarar på frågor om alla the sims spelen! <3 från the sims 1 till the sims medeltiden! ;D

www.undertaker.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

fs

21 juni 2011 13:22

Jag har medeltiden men jag ångrar att jag köpte det, jag bara ville och ville och ville först så när jag skulle instalera så var jag tvungen att avinstallera 3st Sims3 spel för att få plats med medeltiden men jag installerade ju också Sims1, jag trodde att man behövde ha det installerat, men det behövde man inte, dumt av mig.
Jag har slutat att spela medeltiden nu för att jag kunde inte hitta en sak man behövde ha för att fortsätta med uppdraget.
Jag har avinstallerat både Sims1 , man för länge sedan.

Ville bara säga det och BYE BYE!!!!!!!!!

 
Ingen bild

Johanna

1 juli 2011 11:01

Är det värt att lägga pengarna på?!?!?

 
Ingen bild

fs

1 juli 2011 22:02

Neej det är det inte, roligt i börgan men tråkigt senare.
Inte värt att lägga pengarna på om du frågar mig!

 
Anna

Anna

31 juli 2011 00:24

Jag har medeltiden! Jättekul faktiskt! Kram!

http://www.thesims3blog.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Miriti

11 augusti 2011 12:12

Hej jag undrar hur man erövrar andra länder i the sims medeltiden snälla svara fort för jag vill veta snabbt

 
Thesiims

Thesiims

15 oktober 2011 20:58

super kul,du måste köpa det,om du har frågor ställ dom bara till mig du får svar direkt!<3

http://www.thesiims.devote.se

 
Ingen bild

helena/H:et

20 oktober 2011 21:39

hur kan ni ladda upp såna där bilder på era simmar??! vill åxå kunna! vet ej hur man gör! sanne... svar uppskattas!

 
Malja

Malja

21 oktober 2011 14:27

Jag köpte medeltiden för inte så länge sedan.Jag gjorde uppdarg med min Läkare. En gång blev han infångad av vakterna och fick sitta i ståcken, de sa att han hade misskött sig. Andra gången blev han kastad i hålet. Vad gjorde jag för fel? Missade jag för många plikter eller? Jag hade inte hunnit förnya min läkarlicens, kunde dat ha varit det?
Tacksam för svar// Malja

http://Maljas.blogg.se

 
Luci :D

Luci :D

24 november 2011 21:07

Jag svarar på frågor om ALLA the sims spelen! Kom bara med frågor så svarar jag ;)

http://thesimsfreak.bloggplatsen.se

http://thesimsfreak.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Miranda

5 april 2012 08:28

Hej jag är typ en datanörd som har spelat sims sen jag var 6 med min stora syster och jag har ett problem jag spelar sims medival just nu och vet inte vad jag ska göra just nu för jag är ledig och jag kan inte ha nåra uppdrag !!!!! vad ska jag göra???? p.s nu är jag 11

 
Ingen bild

Vilma

11 april 2012 17:19

Hej hej! Någon som vet hur man framför en dockteater framför tronen på uppdraget narrspel?

 
Ingen bild

KAKA

13 maj 2012 16:38

Miranda: Du behöver vel inte sitta framför dotorn hela tiden. Gå och ducha istellet det ska jag göra:D

 
Ingen bild

Desperat

14 maj 2012 14:50

Hej jag har tappat bort min spel ikon och undrar hur jag ska göra, jag har redan sök på det och satt i skivan och startat, men datorn säger att det redan finns en och jag måste avinstallera det spelet först innnan jag kan installera. men jag har ju tappat bort den. HUR GÖR JAG?=??!!!

 
Ingen bild

Anonym tjej

19 juli 2012 12:49

Jag har medletiden och det är väldigt roligt! :)
Förutom att mätarna för Energi och hunger går ner ganska snabbt.
Här är min fråga:

Det står att man kan ha flera olika simmar, altså skapa flera olika ovh jag vill göra fler simmar men jag vet inte hur man gör :(
Någon som vill hjälpa mig?
Skicka svaret till denna e-mail: jullep@spray.se

 
Ingen bild

Karin

27 juli 2012 09:11

Hej.
jag har en lite dum fråga. men i alla fall. jag har precis skaffat the sims medeltiden och jag har gjort en präst typ. och jag undrar hur håller man en predikan? Tack

 
Ingen bild

hanna

13 augusti 2012 00:33

Jo jag undrar en sak i the sims 3
Jag valde att göra en politiker men för att komma vidare så måste man skaffa kampanjfond och det kan man göra genom att fråga folk eller ringa dem
Men när jag frågar folk så händer inget, de blir varken arga eller ger pengar och via telefon har jag ingen aning om hur man frågar om bidrag?

 
Ingen bild

Johanna

26 september 2012 11:04

Hejhej!

Jag har kommit till ett uppdrag i medeltidspelet och det är ett uppdrag där jag sopa? Men vad ska jag sopa? det visar inte det och det inte smutsigt någonstans? Fattar nada

 
Ingen bild

meee

24 januari 2013 18:37

Jag har oxå Sims 3 medeltiden!
om ni har nån fråga kan ni bara gå in på welovethesims@bloggplatsen.se så svarar jag på era frågor!;)

 
Ingen bild

Anonym Simsälskare

8 september 2013 09:10

Johanna när jag skulle sopa klickade jag antingen på mig själv eller golvet....

 
isa

isa

27 juli 2014 19:14

Fanta ( http://fantasims3.bloggplatsen.se/ ) har det, och Alltomsims ( http://alltomsims.blogspot.se/ )
Ni som undrar nåt kan ju ställa Medeltidsfrågorna där ;P :)
Själv så har jag det inte, tänker inte skaffa det heller :D

http://www.isanssims3blogg.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SanneSims, theSIMSblogg - 11 september 2020 08:35

Hej!   Thesimsblogg har funnits ett bra tag nu och saker har förändrats sedan starten. Sidan har fortfarande en del besökare, därför behövs det här inlägget.    Thesimsblogg kommer att bli SanneSims.com.  Guider och tips kommer att finnas d...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 4 september 2020 13:33

Genom funktionen "Min historia" när man skapar en Sim i The Sims 4 så kan man lite slumpartat (inte riktigt) få ut färdigheter, egenskaper och startkapital till en Sim eller ett hushåll. Detta gör det lättare för oss att skapa den simmen vi har i tan...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 3 september 2020 12:00

Varje gång jag startar Origin möts jag av nya uppdateringar. Inte nog med det, om jag klickar uppdatera i den pop-up-rutan som dyker upp och väljer att uppdatera den vägen så funkar det inte. Origin stängs bara ner. Jag får då starta upp igen och try...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 31 augusti 2020 10:11


Hej, igen.   Jag går igenom allt som ligger. Alla frågor, alla kommentarer och så alla icke godkända gästboksinlägg.  Så 8 år senare, jag har bytt headern och jag gratulerar Fanta! Hoppas att du inte tog alltför illa upp av att min header låg k...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 30 augusti 2020 10:00


Hej!   Dom som har mig som vän på Sims 3 communityn kan gå in och se mina egenskaper. Där har jag valt "tankspridd". Frågan är om man kan vara så tankspridd att man skapar en blogg om ett spel som blir omtyckt och som är som mest omtyckt av en sj...

Den här sidan kommer att bytas ut mot min nya med adressen som står här ovan. Den nya sidan kommer att lanseras inom kort. Håll koll! Mer information.

 

  

SanneSims

Presentation


Jag som driver denna blogg är en Sims-fanatiker! Kort sagt.. ;)

En liten fråga..:

Vilket spelar du mest?
 The Sims
 The Sims 2
 The Sims 3
 The Sims 4
 Jag växlar mellan 4an och 3an
 Jag spelar inte och har aldrig spelat
 Jag har slutat spela, den här sidan behövs inte!

Translate!

 

 

Antal besökare här just nu:


Jag heter Crussidull på The Sims 3 Community, bli gärna vän med mig där! :)

            (http://thesims3.com)

 

Går även att följa med Bloglovin'

bloglovin

 

   Håll dig alltid uppdaterad, dröm om The Sims och gå med i   vårat egna lilla svenska Sims-       Community genom att gilla       TheSimsBlogg på Facebook!

 

Klicka på Tummen för att Gilla.

 

Eeeheheh, finns ingen tumme. Klicka här.

Fråga mig om The Sims!

Jag hjälper dig gärna om du har problem med The Sims.

Men tänk på:

1. Du får ditt svar skickat via mail om du anger mailadress. På så sätt vet du precis när din fråga har besvarats. Svaret och frågan kommer ändå att publiceras i listan med frågor om du inte anger annat i frågan.

2. Jag kan inte alltid garantera hjälp eller svar, speciellt när spelen inte vill starta eller att de krashar - då detta kan bero på flera faktorer.

3. Sök i bloggen efter svar innan du frågar. Använd sökrutan.

4. Löjliga frågor eller spam kommer att tas bort.

5. Skicka endast samma fråga en gång.

6. Jag ger INTE ut några registreringskoder eller produktnycklar.
7. Vissa frågor kan ta längre tid för mig att svara på än andra och det betyder att jag ändrar lite i frågeordningen ibland.

 

8. Har du frågor om The Sims Medeltiden? Klicka här.

 

Allt detta är för att jag ska kunna svara på fler frågor dagligen och för att ni enkelt ska kunna finna era svar.

Många frågor ställs under en dag, ca 8 st. Ha detta i tanken när du ställer din fråga.

                                   /Sanne

1 194 besvarade frågor

Sök i Bloggen

Det senaste!

Historier / Legacies

Nya presentationsbilder till Historierna är under konstruktion!

 

 

.
 

.

 

 

SIMS-gäster

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Kategorier

Tidigare skrivet

Lämna ett avtryck!

Nerladdningssidor

Tidigare år

Alla bilder (om inte annat anges) här på bloggen har jag själv fotat i mitt spel, även alla texter (om inget annat anges) har jag skrivit själv. Detta betyder att man inte får kopiera bilder eller texter från bloggen utan mitt medgivande.

 

The Sims, The Sims diamantdesign och The Sims-logotypen är varumärken som tillhör Electronic Arts Inc.

 


Ovido - Quiz & Flashcards