Alla inlägg under juni 2011

Av SanneSims, theSIMSblogg - 30 juni 2011 12:00

Historien om Greenwoods'

Ålder: Greenwood-hushållet är inne på sin 68ende vecka.

Släktet: Antalet simmar i Greenwoods'-släktet har passerat 100.

Kuriosa:

- Hannah tillsammans med Kauro är de enda simmarna skapad i CAS, de andra är födda i spelet.

- Två av Africas syskon har dött under märkliga omständigheter.

- Rufus vägrade först bli kär i Hannah.

- Jake är en soffpotatis, verkligen. Han satt i soffan när det brann.

- Bill är ett geni som inte gör annat än att gå i skolan och spela schack.

- Mille är adopterad av en gammal man, jag lät henne flytta in med två yngre "fosterföräldrar". Den äldre mannen bor nu ensam.

- Sedan begynnelsen så har över 200 gravar placerats ut på den lokala kyrkogården, så många att Greenwoods' var tvungna att köpa upp den fastigheten så att mer utrymme för gravar kunde skapas.

- Africa har en sur min, hela tiden.

- Rufus har klarat av den vetenskapliga karriären.



 Kvällsnöjet

Ålder: Anna Craft har levt i 29 veckor och 3 dagar.

Släktet: Anna Craft, endast.

Kuriosa:

- Anna tänker alltid på Matthew Hamming.

- Hon har bott på 5 olika platser i Bridgeport.

- Hon har aldrig haft ett jobb.

- Anna flörtar med alla, men endast varit kär i Matthew och Alex.

- Slarvigare sim får man leta efter. Plockar aldrig, aldrig upp efter sig. Trots att hon inte har egenskapen Slarvig.

- Anna är den första riktigt unika simmen jag har haft, hon har "egen vilja" stark som attan. Hon gör nästan aldrig som man "säger åt henne". Detta gör Kvällsnöjet till den svåraste historien att fota och planera till.

- Det var Anna som valde Alex (Ricky Bailey), inte jag.

- Sandra och Alex är egentligen inte syskon, men jag har gjort om dem i CAS så att de är det.

- Alex har otroligt långa ögonfransar.




  Prinsessa

Ålder: Inne på sin 7nde vecka.

Släkte: Ingen är släkt, men Mary går under efternamnet Mena. Medan Zach heter Ary i efternamn.

Kuriosa:

- Jag spelade med prinsessa i 4 veckor för att komma på en början till Historien.

- Feline är skapad ur mallen för Anna Craft.

- Jag hade som mest 4 stycken olika Mary medan jag fotade till historian.

- Första bilden jag tog när Mary och Zach kom fram till vägen innehöll en taxi och två brevlådor. Dessa retuscherades bort i PhotoShop. Liksom diverse luftballonger, lyktstolpar m.m under historians gång.

- Jag har skapat alla husen i världen själv. Dock är världen nedladdad från TheSims3.com Exchange.

- I och med Prinsessa var jag tvungen att lära mig Photoshop och tog lite "kurser" inom ämnet.

- Mary är rädd för allt, i historian och i spelet. Faktiskt så har jag stora problem med att hon svimmar överallt.

- Mary känner bara Zach.

Av SanneSims, theSIMSblogg - 30 juni 2011 11:35

Idag är ju den riktiga årsdagen, men eftersom jag uppnått bild-kvoten för Juni får vi fira den på riktigt imorgon istället. Men att dela ut statistik kräver inga bilder på det sättet så här har ni bloggens statistik, från begynnelsen tills nu.


Allmänt 30/6-2010 - 30/6-2011

Inlägg403
Bilder3.072
Kommentarer     2.984     
Omröstningar16
Gästboksinlägg   46
Frågor1.116

Toppdagar 30/6-2010 - 30/6-2011

Dagen med flest...

... besökare   20/6-2011      619 st   
... kommentarer   10/3-201145 st
... frågor5/1-201123 st
... bilder10/3-2011   156 st   
... inlägg1/7-20107 st

Första bilden 1/7-2010


Den första bilden jag laddade upp. Det här är en bild på Annie Greenwoods' mamma.

Av SanneSims, theSIMSblogg - 30 juni 2011 10:58

SLUTA KOPIERA MIN TEXT OCH TA MINA BILDER!


Från och med nu kommer jag att bli tvungen att anmäla alla som "snor" information om saker i min blogg och klistrar in i sin egna.

Bara idag har jag hittat två personer?


- Bland annat en som kopierat hela min Text angående hur man får tvillingar/trillingar och gett detta som ett svar till en person i sin frågeruta.

- TA BORT!


Spela och skriv ärligt!

Klarar man inte av det så ska man inte ha en Sims-blogg!



Självklart gäller inte detta alla, känner du dig inte träffad - ta absolut inte åt dig av vad jag skrivit här ovan!

Av SanneSims, theSIMSblogg - 29 juni 2011 10:30

Tidigare delar: Del 1Del 2Del 3Del 4Del 5Del 6Del 7Del 8, Del 9Del 10Del 11Del 12Del 13Del 14Del 15Del 16Del 17Del 18Del 19Del 20Del 21Del 22Del 23Del 24Del 25Del 26Del 27Del 28Del 29Del 30Del 31 1/2,Del 31 2/2Del 32Del 33Del 34Del 35Del 36Del 37Del 38, Del 39, Del 40, Del 41, Del 42, Del 43, Del 44, Del 45, Del 46

En förklaring till hur du läser Greenwoods' finner du här.

Färgerna:

Africa - Grön

Rufus - Orange

Leah - Röd

Bella - Rosa #b76e92

Hannah - Kryddbär

Kauro - Gulgrön #7aa300

William Zide - Brun #473426

Corinne - Mesigt Grön #789768

Gäster - Grå, samt övriga färger.

Läs mer om ändringarna som skedde vid del 20 och del 28 här.


__________ Del 47 _________



Bella: - Vadå för villkor?
 
William: - Jag vet att du vill att vi ska gå på balen tillsammans, och vi kan göra det då!
 
- Så du vill bara gå på balen med mig om du får måla av mig först?
- Snälla, se det inte så. Jag trodde du skulle bli glad, det är inte många jag berättat för att jag målar.. Jag tror du förstår varför.
 
- Alltså, jag vill inte att du ska gå på balen med mig för en sådan sak säger jag!
 
- Jag sa ju att det inte alls är därför! Jag vill gå på balen med dig..
 
- Säkert?
 
- Jaa.. Jag lovar.
- För jag tycker...
 
William lutar sig fram för att kyssa Bella och få tyst på henne.
  
"Vad gör han?! Åhnej, det var ju inte såhär det skulle vara.. Det skulle ju hända på balen! Åhnej, allt är fel!"
   
- Jag måste gå! Hejdå!
 
"Fortare! Han måste tro att jag är jordens knäppskalle!"
 
- Ska jag vända?
 
- Jag kan inte vända, för.. för...
".. han kysste mig!"
 
- Wiiihoooooo!!!
 
Leah: - Så, det här är våran stads gym då!
Kauro: - Vackert...
- Nja, inte så vackert kanske.. Men behändigt!
- Haha! Det var ju det jag menade!



Leah och Kauro går till redskapen för att köra ett rejält träningspass.
 Men mitt i träningen så tappar Leag fotfästet på springbandet.
- Aaah!!
 
- Hjääääälp!! Stäääng av!!
Leah sträcker sig efter dispalyen på maskinen och då slungas hon av bandet med en duns.
 
- Leaah! Är du okej?!
 
Kauro hjälper Leah upp.
- Hur är det?
 
- Jag har jätteont..
- Vill du åka till sjukhuset?
- Nej, bara lägga mig ned en stund..
 Leah och Kauro går till soffgruppen som finns på gymmet.
- Jag tänkte bara lägga mig ner två sekunder.
- Gör det du...
 
Men Leah lägger sig ned, och somnar!
 
Stadsbo: - Kommer du Rosie? Passet börjar ju strax och du måste byta om!
Rosie svarar: - Jag kommer, jag kommer. Sluta tjata!


De väcker Leah med sitt prat.
 Leah tittar runt och märker att Kauro är borta.
"Jag måste ha sovit hela natten! Stackars Kauro!"
 
Leah hör ljud ifrån övervåningen av gymmet.
 När hon kommer upp så får hon se en ganska trött och sliten Kauro spela bordsfotboll.
  
- Kauro, förlåt. Det var jag som råkade gå in i badrummet när du var där... Men jag lovar att jag inte såg någonting! Hedersord!
- Jag vet att det var du, Leah. Vill du vara med och spela?
 
- Hehe. Ja, gärna...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 28 juni 2011 22:35

Föremål

- Kemibänken & Elexir -


Allmänt om Kemibänken

Till Leva Livet så medföljer en spännande kemibänk man kan studera logik vid och lära sig ingredienserna till olika elexir. Det finns sammanlagt 10 stycken olika elexir och de kräver mycket tid innan man lär sig dem. Mycket mer tid än vad det krävdes att komma på elexir eller trolldrycker i The Sims 2 Lägenhetsliv.


Det enda sättet att lära sig de här elexiren är att studera länge och ofta vid kemibänken. Men just för att det är lite svårare så är det också en riktig utmaning, och det gillar jag personligen! Det är definitivt inte omöjligt, så länge man har tid då - vill säga! Och alla simmar från och med barn till åldring kan studera vid Kemibänken, akta bara så de inte bränner sig när saker inte går som det är tänkt och en liten explosion vid bordet uppstår - om de gör det? Skicka bara in de i duschen så försvinner humöreffekten Svedd - 40 humör.


En sim som blivit svedd vid kemibänken.


De olika elexiren


Humörförbättrande Elexir

Det här elexiret har en lila färg i e-kolven. Det fungerar som en liten humör-boost för din sim som får en postitiv humöreffekt som varar i fyra timmar. Det här elexiret kostar 5§ att tillverka och kräver nivå 1 i Logik för att kunna inläras.


Stinkjuice

Som namnet redan säger så är Stunkjuicen ett elexir som får din sim att stinka, bokstavligt talat! Drick en slurk av detta och det är duschen, nästa. Elexiret kostar 10§ att tillverka och kräver nivå 2 inom Logik. Färgen på elexiret är grönt.


Flytande Skräck-elexir

Gör en annan sim helt skräckslagen genom att låta den dricka flytande skräck! Skräckelexiret är rött, kostar 20§ att tillverka och kräver en Logik-nivå på 3.


Reparare Radikalis

Om en sim dricker Reparare Radikalis-elexiret så kommer dennes färdighet i Händighet stiga till toppen, perfekt om man vill laga ett trasigt föremål i sitt hem! Det är just därför detta elexir finns till, lär dig skapa detta elexir för 50§, drick det så slipper du ringa reparatören! Elexiret är blått och kräver nivå 4.


Blåsöppnar-elexir

Få någon sim att dricka detta gula elexir och något annat gult kommer rinna ur dem! Lite djärva ord kanske, men den simmen som dricker detta kommer att kissa på sig - så ge det till en sim som du vill förnedra offentligt, eller bara någon du tycker illa om. Jag lovar, hur som så är det ändå inte uppskattat! Det kostar 75§ att tillverka och Logik-nivån ska ligga över 5.


Sövande Droppar

Hört talas om en bra Power-Nap? Här har du en på hög nivå! Låt din sim dricka Sövande Droppar innan den går och lägger sig så kommer energibehovet fyllas upp betydligt fortare än vanligt medan simmen sover. Som om simmen hade sovit i en supersäng, typ!

Logikfärdigheten bör ligga runt nivå 6 och kostnaden för elexiret är 90§.


Spök-elexir

Har din sim lärt sig att tillverka detta spännande elexir så kommer han/hon få prova på att vara ett spöke i en timme! Spöket kommer att vara grått och har alltså dött av ålderdom, när timmen har passerat förvandlas din sim tillbaka till normal igen. Elexiret kräver nivå 7 och kostar 125§ att tillverka.


Ninja Transport

Med Ninja-transporten kommer du hem igen på nolltid, vart du än är någonstans. Dålig kväll på puben? - ta en slurk av detta och du är hemma framför tv'n fortare än någon hinner knöppa med fingrarna.

Det Ninja-elexiret gör är att transportera den som dricker det hem till sin bostadstomt igen via telepation. Kostar 250§ att göra och kräver nivå 8 i Logik.


Låtsaskompis Metamorfium-elexir

Detta elexir förvandlar en Låtsaskompis till en vanlig sim.

Kostar 4500§ att tillverka och kräver nivå 9 i Logik.


Ung igen!

Elexiret ung igen förvandlar alla simmar som är äldre än Ungdom till just den första dagen som ungdom igen! Så även om det är en vuxen eller åldring som dricker så kommer den att förvandlas till en ungdom vid dag 1. Kostar 5000§ att tillverka och kräver nivå 10 i Logik!


En sim med en flaska Stinkjuice-elexir.


Har du missat någonting inom Tema: Leva Livet?

Läs listan med det som publicerats hittills här.

Av SanneSims, theSIMSblogg - 28 juni 2011 13:55

Hejsan! Jag hoppas ni inte går i taket eller slänger ut datorn för de nyheterna jag har nu.


Årsdagen är som ni vet nu på torsdag den 30/6, men bilderna för Juni är slut! Greenwoods' bilder för imorgon är uppe, men jag kommer inte kunna ladda upp några mer förrän i Juli. Därför kan jag inte göra annat än att skjuta upp årdsagen till dagen efter, fredagen den 1/7. Det känns supertrist. Men jag har inget annat val. Jag hoppas ni förstår!

Av SanneSims, theSIMSblogg - 27 juni 2011 19:31

Socialt

- Låtsaskompis -


- Maja, vem leker du med?

- Meeeen mamma! Det är ju Kalle, ser du inte?

Ser ni? Den mysteriske lekkamraten som följer din unge sim vart den än går? Möjligt, ibland ser man de, ibland inte. Detta inlägg handlar om den nya varelsen i The Sims 3 Leva Livet, låtsaskompisen.


Ett barn och hennes låtsaskompis viskar om hemligheter.


Hur?

När din familj får ett tillskott som växer upp till ett småbarn i det nya expansionspaketet så kommer en avlägsen vän/släkting till familjen skicka ett mjukisdjur via posten. När du väljer en sim som går och "Hämtar posten" så kommer detta mjukisdjur automatiskt transporteras till ryggsäcken hos den nya ägaren, småbarnet. Därifrån så är det bara kärlek som avgör om en låtsaskompis kommer att visa sig, så småningom. En låtsaskompis kräver tonvis av sociala interaktioner innan den övergår från ett mysteriskt mjukisdjur i brevlådan till din följsamme kompanjon.

Sjung för den och låt din lille sim leka med leksaken tills du får meddelanden i meddelanderutan om att ett starkt band är påväg att bildas.


En låtsaskompis i sin mjukisdjur-form.


När?

Det visar sig när din sim har växt från småbarn till barn om du har lekt tillräckligt med leksaken. Om du har det kommer leksaken skicka ett meddelande i rutan att den vill bli utsläppt. Lägg då mjukisdjuret på golvet och svissh så förvandlas det till en låtsaskompis. Den här låtsaskompisen kan bara ses av ägaren, ingen annan.


Låtsaskompisen ses endast av sin ägare, inte någon annan. Det ser ut som om barnet slår med kudden i luften för andra simmar, när hon egentligen leker med sin låtsaskompis.



Vad?

Du kan be din kompis om praktiska saker; som att han ska städa eller hämta ett mellanmål till dig. Men du kan också be honom lämna dig ifred och dyka upp en annan dag om följeslaget inte skulle passa just den dagen.

Spelar du dina kort rätt så har din sim en ny vän för livet.

Varje vaken tid kommer din kompis vilja följa dig, så länge du är i ditt hus.


Bli verklig!

Ett barn kan göra sin låtsaskompis verklig, men det krävs lite jobb. Det finns två olika sätt; vid kemibänken eller via forskningsfastigheten. 


- Kemibänken

Jobba upp din logiska färdighet vid kemibänken. När din färdighet är tillräckligt hög så kommer din sim kanske på "Låtsaskompis Metamorfium-elexiret" som krävs om din overklige vän ska bli verklig.


- Forskningsfastigheten

Dessa kommer kräva att du ska finna en regnbågssten via en möjlighet för att de ska göra ett elexir till dig och din låtsasvän. Du vet att du kommer att få möjligheten när du trycker med din sim på låtsaskompisen och det gråmarkerade alternativet "Erbjud att göra verklig" finns.


Efter att du gjort din låtsaskompis verklig så kan alla se denne och den der ut som en vanlig sim med lite lustiga kläder. Du kan också utföra alla sociala interaktioner som "Romantisk", om din sim är tillräckligt vuxen, med kompisen.

Nå, vem skulle inte vilja det?


Fakta

- Alla barn får inte mjukisdjuret med posten, det finns en 75% chans att man får det.

- Det finns 12 st olika utseenden på Låtsaskompisen.

- En låtsaskompis kan ersätta en riktig kompis på tex. gungbrädan.

- Om din sim inte vill ha kvar sitt mjukisdjur kan den ge bort det till en annan sim i present.

- Det är endast ägaren som kan välja kön samt byta namn på sin låtsaskompis.


 

Av SanneSims, theSIMSblogg - 25 juni 2011 19:44

Gameplay: 12 och 3.

Tidigare delar: Del 1Del 2, Del 3, Del 4, Del 5, Del 6, Del 7, Del 8, Del 9, Del 10, Del 11, Del 12, Del 13, Del 14, Del 15

~~~~~~~~~~~~~~~~

Uppbyggnaden med meningar och tankar är densamma i denna serie som den är i Greenwoods'. Läs inlägget här om hur du läser Greenwoods'.

Rollista:

Anna - Rosa

Wodan - Blå

Matthew - Orange

Sandra - Lila

Alex - Grön

Lorinda Lindsy - Mörkt gul

Elise - Röd
Terés Dutiel - Lavendel
Michelle Dutiel - Turkos
Gäster / Tillfälliga - Grå, VinrödCyan & Magenta.


Del 16


 Alex: "Anna!"

 - Annaaa!



- Åh, nej!

"Upp eller ner? Upp eller ner? Upp!"

 

- Hejsan! Mitt namn är Alex Sun. Gick Anna Craft in här?

Marja: - Tänk för att hon gjorde det.

"Ååh, phu! Äntligen!"

 - Jag måste få komma in, dit där Anna är!

- Haha! Nejdu, jag skulle inte tro det!

- Va?!

 - Det här är en privat tillställning, för anmälda barn endast.

- Jag anmäler mig!

- BARN, som sagt.

 

- Tyvärr Herr Sun.

"Typiskt.. Men ja! Nu vet jag!"

 

- Kan du hälsa något till henne från mig?

- Hehe, nejdu. Vilsna fans tar gärna bakvägen här ifrån. Ha en trevlig kväll Herr Sun..



Anna: - Och så gick han med sitt följe in i den mörka grottan. Men det ingen visste...

  

- ... var om de någonsin skulle komma tillbaka där i från!

 - Snabbare!

Taxichauffören: - Det finns en hastighetsgräns här faktiskt!

 

"Äntligen framme efter den långsammaste färden det här decenniumet"

 "Kom igen, kom igen, svara!"

  "Ååå... Nu då? Jag väntar!"

  Karl: - Jag tyckte du skötte det där galant! Superbra! Fast slutet på historian ska vara att deras spöken lever kvar i grottan och att de inte kom ut levande..

- Men.. men, det var så deprimerande!

- Nej, Anna. En spökhistoria är läskig. Inte deprimerande!

 

- Men du tyckte att jag skötte mig bra kring barnen? Det här är mitt första välgörenhetsevent.

- Ja, superbra!

 

- Du är redo för större events egentligen, säg till om du är på hugget. Jag har några riktigt bra kring lillfringret just nu. Du är riktigt inne just nu, vi borde utnyttja det!

  

- Det, det är helt underbart. Jag som trodde jag skulle gå under efter mitt och Matthews skandal-förhållande.

- Nejdå. Vi löser allt tillsammans, okej?

- Okej!

 

Marja: - Åååh, Anna Craft! Alla barnen hade endast underbara saker att säga om dig! De verkligen älskar dig och dina historier, de frågade när du skulle komma nästa gång! Haha, helt otroligt!

 

- Och det absolut bästa, deras föräldrar har tillsammans donerat 50.000§ till barnsjukhusets fond.

 

- Det är rekord!

- Bra jobbat, Anna.

 - Vi är gärna öppna för mer samarbete, det ska ni verkligen veta! Självklart ska du få en del av kakan också.

- Nej, ge det till barnsjukhuset också!

- Hjärta av guld.

 

- Vi hör av oss ifall ytterligare samarbete skulle vara aktuellt.

- Det låter bra.

 - Kommer du Anna?

 

- Hörde du 50.000§?

- Jag hörde. Bra jobbat! Kom nu.

 De går ut ifrån biblioteket och byter visitkort.

  

- Tack då Marja. Vi hör av oss.

- Känn er fria att göra så!

 RING-RING.

- Åh? Det är Terés?

 

- Hallå!

Terés: - ...

- Terés, jag hör dig knappt! Vart är du?

 - Jag är på någon läskig dansklubb. Det är ett stort omgjort garage!

- Okej, jag kommer. Stanna där du är!

 

Anna säger hejdå till Karl och hoppar in i Limon mot klubben Terés är på.

- Stannar du här Henry?

Chauffören Henry: - Japp. Jag ska bara vända bilen, sedan är vi när som helst redo för att sticka om det skulle vara något!

- Tack!



"Undra vad hon nu ställt till med!"

 När Anna kommer in på klubben har de flesta av gästerna redan gått.

- Terés! Du ska inte gå till ett ställe som inte har någon dörrvakt, eller som inte har någon vakt över huvudtaget för den delen! Vad var det som hände?

- Nån läskig snubbe hängde på mig hela tiden! Men bartendern hjälpte mig tillslut!

- Åh, skönt att höra.

 

- Ska vi åka hem?

 

- Haha, GÄRNA!

 

"Två timmar och han är inte hemma ännu..."

 - Hade du roligt med barnen?

- Japp! Jätteroligt! Jag och Karl funderar på att göra det igen, barnevents alltså.

- Barn är underbara!

 

- Anna..?

 - Åh, hej Karl!

- Kom du hem ordentligt?

- Jadå! Jag hittade min vän på den där klubben du trodde att det var. Tack så mycket!

 

- Ingen orsak! Vilken tur att du hittade henne och att ni båda är oskadda.

 

- Mm.. Du Karl?

- Ja?

- Hade du några fler barn-events på G?

- Barnevents? Haha, ja.. typ!

- Super, jag vill göra fler!

- Vi pratar om det imorgon?

- Ja.. det gör vi.

Den här sidan kommer att bytas ut mot min nya med adressen som står här ovan. Den nya sidan kommer att lanseras inom kort. Håll koll! Mer information.

 

  

SanneSims

Presentation


Jag som driver denna blogg är en Sims-fanatiker! Kort sagt.. ;)

En liten fråga..:

Vilket spelar du mest?
 The Sims
 The Sims 2
 The Sims 3
 The Sims 4
 Jag växlar mellan 4an och 3an
 Jag spelar inte och har aldrig spelat
 Jag har slutat spela, den här sidan behövs inte!

Translate!

 

 

Antal besökare här just nu:


Jag heter Crussidull på The Sims 3 Community, bli gärna vän med mig där! :)

            (http://thesims3.com)

 

Går även att följa med Bloglovin'

bloglovin

 

   Håll dig alltid uppdaterad, dröm om The Sims och gå med i   vårat egna lilla svenska Sims-       Community genom att gilla       TheSimsBlogg på Facebook!

 

Klicka på Tummen för att Gilla.

 

Eeeheheh, finns ingen tumme. Klicka här.

Fråga mig om The Sims!

Jag hjälper dig gärna om du har problem med The Sims.

Men tänk på:

1. Du får ditt svar skickat via mail om du anger mailadress. På så sätt vet du precis när din fråga har besvarats. Svaret och frågan kommer ändå att publiceras i listan med frågor om du inte anger annat i frågan.

2. Jag kan inte alltid garantera hjälp eller svar, speciellt när spelen inte vill starta eller att de krashar - då detta kan bero på flera faktorer.

3. Sök i bloggen efter svar innan du frågar. Använd sökrutan.

4. Löjliga frågor eller spam kommer att tas bort.

5. Skicka endast samma fråga en gång.

6. Jag ger INTE ut några registreringskoder eller produktnycklar.
7. Vissa frågor kan ta längre tid för mig att svara på än andra och det betyder att jag ändrar lite i frågeordningen ibland.

 

8. Har du frågor om The Sims Medeltiden? Klicka här.

 

Allt detta är för att jag ska kunna svara på fler frågor dagligen och för att ni enkelt ska kunna finna era svar.

Många frågor ställs under en dag, ca 8 st. Ha detta i tanken när du ställer din fråga.

                                   /Sanne

1 194 besvarade frågor

Sök i Bloggen

Det senaste!

Historier / Legacies

Nya presentationsbilder till Historierna är under konstruktion!

 

 

.
 

.

 

 

SIMS-gäster

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Tidigare skrivet

Lämna ett avtryck!

Nerladdningssidor

Tidigare år

Alla bilder (om inte annat anges) här på bloggen har jag själv fotat i mitt spel, även alla texter (om inget annat anges) har jag skrivit själv. Detta betyder att man inte får kopiera bilder eller texter från bloggen utan mitt medgivande.

 

The Sims, The Sims diamantdesign och The Sims-logotypen är varumärken som tillhör Electronic Arts Inc.

 


Ovido - Quiz & Flashcards