Direktlänk till inlägg 25 juni 2011

Kvällsnöjet - del 16

Av SanneSims, theSIMSblogg - 25 juni 2011 19:44

Gameplay: 12 och 3.

Tidigare delar: Del 1Del 2, Del 3, Del 4, Del 5, Del 6, Del 7, Del 8, Del 9, Del 10, Del 11, Del 12, Del 13, Del 14, Del 15

~~~~~~~~~~~~~~~~

Uppbyggnaden med meningar och tankar är densamma i denna serie som den är i Greenwoods'. Läs inlägget här om hur du läser Greenwoods'.

Rollista:

Anna - Rosa

Wodan - Blå

Matthew - Orange

Sandra - Lila

Alex - Grön

Lorinda Lindsy - Mörkt gul

Elise - Röd
Terés Dutiel - Lavendel
Michelle Dutiel - Turkos
Gäster / Tillfälliga - Grå, VinrödCyan & Magenta.


Del 16


 Alex: "Anna!"

 - Annaaa!



- Åh, nej!

"Upp eller ner? Upp eller ner? Upp!"

 

- Hejsan! Mitt namn är Alex Sun. Gick Anna Craft in här?

Marja: - Tänk för att hon gjorde det.

"Ååh, phu! Äntligen!"

 - Jag måste få komma in, dit där Anna är!

- Haha! Nejdu, jag skulle inte tro det!

- Va?!

 - Det här är en privat tillställning, för anmälda barn endast.

- Jag anmäler mig!

- BARN, som sagt.

 

- Tyvärr Herr Sun.

"Typiskt.. Men ja! Nu vet jag!"

 

- Kan du hälsa något till henne från mig?

- Hehe, nejdu. Vilsna fans tar gärna bakvägen här ifrån. Ha en trevlig kväll Herr Sun..



Anna: - Och så gick han med sitt följe in i den mörka grottan. Men det ingen visste...

  

- ... var om de någonsin skulle komma tillbaka där i från!

 - Snabbare!

Taxichauffören: - Det finns en hastighetsgräns här faktiskt!

 

"Äntligen framme efter den långsammaste färden det här decenniumet"

 "Kom igen, kom igen, svara!"

  "Ååå... Nu då? Jag väntar!"

  Karl: - Jag tyckte du skötte det där galant! Superbra! Fast slutet på historian ska vara att deras spöken lever kvar i grottan och att de inte kom ut levande..

- Men.. men, det var så deprimerande!

- Nej, Anna. En spökhistoria är läskig. Inte deprimerande!

 

- Men du tyckte att jag skötte mig bra kring barnen? Det här är mitt första välgörenhetsevent.

- Ja, superbra!

 

- Du är redo för större events egentligen, säg till om du är på hugget. Jag har några riktigt bra kring lillfringret just nu. Du är riktigt inne just nu, vi borde utnyttja det!

  

- Det, det är helt underbart. Jag som trodde jag skulle gå under efter mitt och Matthews skandal-förhållande.

- Nejdå. Vi löser allt tillsammans, okej?

- Okej!

 

Marja: - Åååh, Anna Craft! Alla barnen hade endast underbara saker att säga om dig! De verkligen älskar dig och dina historier, de frågade när du skulle komma nästa gång! Haha, helt otroligt!

 

- Och det absolut bästa, deras föräldrar har tillsammans donerat 50.000§ till barnsjukhusets fond.

 

- Det är rekord!

- Bra jobbat, Anna.

 - Vi är gärna öppna för mer samarbete, det ska ni verkligen veta! Självklart ska du få en del av kakan också.

- Nej, ge det till barnsjukhuset också!

- Hjärta av guld.

 

- Vi hör av oss ifall ytterligare samarbete skulle vara aktuellt.

- Det låter bra.

 - Kommer du Anna?

 

- Hörde du 50.000§?

- Jag hörde. Bra jobbat! Kom nu.

 De går ut ifrån biblioteket och byter visitkort.

  

- Tack då Marja. Vi hör av oss.

- Känn er fria att göra så!

 RING-RING.

- Åh? Det är Terés?

 

- Hallå!

Terés: - ...

- Terés, jag hör dig knappt! Vart är du?

 - Jag är på någon läskig dansklubb. Det är ett stort omgjort garage!

- Okej, jag kommer. Stanna där du är!

 

Anna säger hejdå till Karl och hoppar in i Limon mot klubben Terés är på.

- Stannar du här Henry?

Chauffören Henry: - Japp. Jag ska bara vända bilen, sedan är vi när som helst redo för att sticka om det skulle vara något!

- Tack!



"Undra vad hon nu ställt till med!"

 När Anna kommer in på klubben har de flesta av gästerna redan gått.

- Terés! Du ska inte gå till ett ställe som inte har någon dörrvakt, eller som inte har någon vakt över huvudtaget för den delen! Vad var det som hände?

- Nån läskig snubbe hängde på mig hela tiden! Men bartendern hjälpte mig tillslut!

- Åh, skönt att höra.

 

- Ska vi åka hem?

 

- Haha, GÄRNA!

 

"Två timmar och han är inte hemma ännu..."

 - Hade du roligt med barnen?

- Japp! Jätteroligt! Jag och Karl funderar på att göra det igen, barnevents alltså.

- Barn är underbara!

 

- Anna..?

 - Åh, hej Karl!

- Kom du hem ordentligt?

- Jadå! Jag hittade min vän på den där klubben du trodde att det var. Tack så mycket!

 

- Ingen orsak! Vilken tur att du hittade henne och att ni båda är oskadda.

 

- Mm.. Du Karl?

- Ja?

- Hade du några fler barn-events på G?

- Barnevents? Haha, ja.. typ!

- Super, jag vill göra fler!

- Vi pratar om det imorgon?

- Ja.. det gör vi.

 
 
Lena

Lena

25 juni 2011 20:30

JÄTTEBRA DEL!!!! ÄLSKAR BLOGGEN!!

http://lenaali.blogspot.com

 
Tove

Tove

25 juni 2011 21:36

bra del!

http://simstips.bloggplatsen.se

 
Andrea :D

Andrea :D

25 juni 2011 21:42

Jättebra del! Åh! Stackars Alex! Kan aldrig få prata med Anna!

http://andilove.bloggplatsen.se

 
Amelia

Amelia

25 juni 2011 21:52

Ojoj, stackars Alex! Och allt för att han skulle prata med Anna, hoppas att han lyckas få tag i henne!
Jättebra del!

http://Simblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Julia

25 juni 2011 22:35

Åh vad jag älskar dina historier! Fast jag är ny på att vänta! Hihi, jag brukar ju bara kunna trycka på nästa del. Haha.

 
Ingen bild

Hozzan10

25 juni 2011 23:39

Mja, riktigt lika bra som förra delar var den inte, slutet var inte helt lyckat.. :/

 
Ingen bild

Anna

26 juni 2011 09:11

Där håller jag inte alls med dig Hozzan10 alla avsnitt är pefekta!!!
"SLUTET VAR INTE HELT LYCKAT"

GUD VAD DU ********! Du e himmmla taskig

 
Trude

Trude

26 juni 2011 11:05

Bra del:)

http://insidemyself.bloggplatsen.se

 
Fanny

Fanny

26 juni 2011 11:05

Men Anna, Hozzan10 måste väl få ge kritik utan att du blir skitsur?

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Casper

26 juni 2011 12:17

Bra del!

 
Ingen bild

Ditt fan Sannis :3

26 juni 2011 14:12

Du är jätte duktig på att göra dom här simshistorierna!! <3

 
Ingen bild

Aniella

26 juni 2011 16:05

jag som trodde att dom skulle få prata det här avsnittet med...så är det väl man får vänta till nästa :)

 
Ingen bild

Hanna

26 juni 2011 17:19

Jag älskar allt du skriver och Anna jag håller med Fanny, Bli inte så sur!

 
Andypandy

Andypandy

26 juni 2011 18:35

berättade hon en historia för barnen eller ?
isåfall hur gör man det?
måste man ha leva livet för det eller?
Andypandy

http://andypandycool.blogg.se

 
anonym

anonym

26 juni 2011 18:38

ganska bra men kort :(

http://anonymbloggplatsen.se

 
Siimstree

Siimstree

26 juni 2011 23:28

Till er som tyckte att den var kort: hon hade ca 40 bilder, hur många tycker ni att hon ska ha för att den ska vara normallång? Hur lång blir inte en lång del då? 150 bilder? Tänk på att hon lägger ut detta för er! Och alla älskar ju hennes blogg, ellerhur? :) Kram!

http://Siimstree.bloggplatsen.se

 
Andrea :D

Andrea :D

27 juni 2011 11:01

Asså VEM låtsades vara jag med min andra blogg???
Du ska veta att det är oschysst..
För jag vet liksom det där..
Använd ditt eget namn..
Hon kan se att det är olik IP-adresser

Och Du som kallar dig andypandy,du ska veta att jag satt i en bild då så jag kunde INTE kommentera och, jag använder aldrig den bloggen!

http://andilove.bloggplatsen.se

 
Andrea :D

Andrea :D

27 juni 2011 11:16

bil*

http://andilove.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

LordKJ

27 juni 2011 16:29

Kan du inte göra en gameplay igen fast kanske med någon annan sim... Jag tycker det är mycket roligare att kolla på. Fast jag förstår ju om alla andra tycker att det inte är så kul. Jag är inte ett Ego... Men det skulle vara rätt så kul att ha en Gameplay igen. =)

 
fanny

fanny

27 juni 2011 18:15

Håller med LordKJ. Älskar historier men skulle vara kul med ett gameplay också faktiskt :)

http://tstre.bloggplatsen.se

 
johanna

johanna

27 juni 2011 19:19

jag håller med fanny

http://dreamanimals.blogg.se

 
Andrea :D

Andrea :D

27 juni 2011 21:22

Nu tror jag nån har gjort samma sak med Amelia som med mig! Asså sluta vem du en är!
Om ni undrar varför jag tror det är det för att Amelia inte brukar prata (skriva) så och jag tror inte det är hon!
Men SLUTA för f*n!
Sånt där kan man anmäla folk för! (Om det inte är du Amelia!,men jag tror inte det)
Ojdå,avslöjat att du skrev hennes adress på ett annat sätt! Lägg av j*vla idiot som låtsas vara andra och skriver dumma saker(iaf på Amelia)
LÄGG AV!!! Nu är jag riktigt arg,kan inte visa min ilska med ord,och ingen bild heller med LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄGGGGG AAAAAAAAAAAAAAAAV!!!!!

http://andilove.bloggplatsen.se

 
Amelia

Amelia

27 juni 2011 21:35

DET DÄR ÄR INTE JAG!!! JAG SKULLE ALDRIG NÅGONSIN SKRIVA NÅGOT SÅ DUMT!!!
JAG LOVAR, DET DÄR ÄR ABSOLUT INTE JAG!!!
Sanne och alla andra, det där är INTE JAG!!!

http://Simblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Mastan

27 juni 2011 22:05

jag tror inte heller att det är Amelia för jag läser alltid allas kommentarer och hon skriver aldrig sånt!?
så Sanne tro inte att amelia har skrivit det!!

 
Andrea :D

Andrea :D

27 juni 2011 22:12

Det var exakt det jag tänkte! så himla elakt!! Man ser förresten på adressen! Att den är ändrad och inte skriven som vanliga!
Först när jag såg min så trodde jag det var Oliver eftersom han brukar låtsas heta olika namn när han kommenterade på min blogg förut! Men nu vet jag inte!

http://andilove.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SanneSims, theSIMSblogg - 11 september 2020 08:35

Hej!   Thesimsblogg har funnits ett bra tag nu och saker har förändrats sedan starten. Sidan har fortfarande en del besökare, därför behövs det här inlägget.    Thesimsblogg kommer att bli SanneSims.com.  Guider och tips kommer att finnas d...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 4 september 2020 13:33

Genom funktionen "Min historia" när man skapar en Sim i The Sims 4 så kan man lite slumpartat (inte riktigt) få ut färdigheter, egenskaper och startkapital till en Sim eller ett hushåll. Detta gör det lättare för oss att skapa den simmen vi har i tan...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 3 september 2020 12:00

Varje gång jag startar Origin möts jag av nya uppdateringar. Inte nog med det, om jag klickar uppdatera i den pop-up-rutan som dyker upp och väljer att uppdatera den vägen så funkar det inte. Origin stängs bara ner. Jag får då starta upp igen och try...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 31 augusti 2020 10:11


Hej, igen.   Jag går igenom allt som ligger. Alla frågor, alla kommentarer och så alla icke godkända gästboksinlägg.  Så 8 år senare, jag har bytt headern och jag gratulerar Fanta! Hoppas att du inte tog alltför illa upp av att min header låg k...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 30 augusti 2020 10:00


Hej!   Dom som har mig som vän på Sims 3 communityn kan gå in och se mina egenskaper. Där har jag valt "tankspridd". Frågan är om man kan vara så tankspridd att man skapar en blogg om ett spel som blir omtyckt och som är som mest omtyckt av en sj...

Den här sidan kommer att bytas ut mot min nya med adressen som står här ovan. Den nya sidan kommer att lanseras inom kort. Håll koll! Mer information.

 

  

SanneSims

Presentation


Jag som driver denna blogg är en Sims-fanatiker! Kort sagt.. ;)

En liten fråga..:

Vilket spelar du mest?
 The Sims
 The Sims 2
 The Sims 3
 The Sims 4
 Jag växlar mellan 4an och 3an
 Jag spelar inte och har aldrig spelat
 Jag har slutat spela, den här sidan behövs inte!

Translate!

 

 

Antal besökare här just nu:


Jag heter Crussidull på The Sims 3 Community, bli gärna vän med mig där! :)

            (http://thesims3.com)

 

Går även att följa med Bloglovin'

bloglovin

 

   Håll dig alltid uppdaterad, dröm om The Sims och gå med i   vårat egna lilla svenska Sims-       Community genom att gilla       TheSimsBlogg på Facebook!

 

Klicka på Tummen för att Gilla.

 

Eeeheheh, finns ingen tumme. Klicka här.

Fråga mig om The Sims!

Jag hjälper dig gärna om du har problem med The Sims.

Men tänk på:

1. Du får ditt svar skickat via mail om du anger mailadress. På så sätt vet du precis när din fråga har besvarats. Svaret och frågan kommer ändå att publiceras i listan med frågor om du inte anger annat i frågan.

2. Jag kan inte alltid garantera hjälp eller svar, speciellt när spelen inte vill starta eller att de krashar - då detta kan bero på flera faktorer.

3. Sök i bloggen efter svar innan du frågar. Använd sökrutan.

4. Löjliga frågor eller spam kommer att tas bort.

5. Skicka endast samma fråga en gång.

6. Jag ger INTE ut några registreringskoder eller produktnycklar.
7. Vissa frågor kan ta längre tid för mig att svara på än andra och det betyder att jag ändrar lite i frågeordningen ibland.

 

8. Har du frågor om The Sims Medeltiden? Klicka här.

 

Allt detta är för att jag ska kunna svara på fler frågor dagligen och för att ni enkelt ska kunna finna era svar.

Många frågor ställs under en dag, ca 8 st. Ha detta i tanken när du ställer din fråga.

                                   /Sanne

1 194 besvarade frågor

Sök i Bloggen

Det senaste!

Historier / Legacies

Nya presentationsbilder till Historierna är under konstruktion!

 

 

.
 

.

 

 

SIMS-gäster

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Tidigare skrivet

Lämna ett avtryck!

Nerladdningssidor

Tidigare år

Alla bilder (om inte annat anges) här på bloggen har jag själv fotat i mitt spel, även alla texter (om inget annat anges) har jag skrivit själv. Detta betyder att man inte får kopiera bilder eller texter från bloggen utan mitt medgivande.

 

The Sims, The Sims diamantdesign och The Sims-logotypen är varumärken som tillhör Electronic Arts Inc.

 


Ovido - Quiz & Flashcards