Direktlänk till inlägg 30 juni 2011

Arg!

Av SanneSims, theSIMSblogg - 30 juni 2011 10:58

SLUTA KOPIERA MIN TEXT OCH TA MINA BILDER!


Från och med nu kommer jag att bli tvungen att anmäla alla som "snor" information om saker i min blogg och klistrar in i sin egna.

Bara idag har jag hittat två personer?


- Bland annat en som kopierat hela min Text angående hur man får tvillingar/trillingar och gett detta som ett svar till en person i sin frågeruta.

- TA BORT!


Spela och skriv ärligt!

Klarar man inte av det så ska man inte ha en Sims-blogg!



Självklart gäller inte detta alla, känner du dig inte träffad - ta absolut inte åt dig av vad jag skrivit här ovan!

 
 
Andrea :D

Andrea :D

30 juni 2011 11:17

Gud va elakt! Sånt är jobbigt om man inte tillåtit det! Grattis på årsdagen förresten :)

http://andilove.bloggplatsen.se

 
Sanne, theSIMSblogg

Sanne, theSIMSblogg

30 juni 2011 11:19

Tack så mycket Andrea, nog för att jag spenderat hela morgonen med att vara arg och försöka få tag på bloggägaren som jag nämnt här ovan.
Men det lugnar väl sig vart eftersom så jag får en fin ettårsdag med min blogg! :D

http://theSIMSblogg.bloggplatsen.se

 
Andrea :D

Andrea :D

30 juni 2011 11:20

Jag har faktiskt läst din blogg sen du började ungefär :)

http://andilove.bloggplatsen.se

 
Sanne, theSIMSblogg

Sanne, theSIMSblogg

30 juni 2011 11:23

Vad underbart att höra, hoppas verkligen att du får en riktigt fin dag också! :D

http://theSIMSblogg.bloggplatsen.se

 
Fanny

Fanny

30 juni 2011 11:29

Att du har fått 100 prenumeranter via bloglovin kanske också gör dig gladare? Jag är såklart en av dom ;)

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
Sanne, theSIMSblogg

Sanne, theSIMSblogg

30 juni 2011 11:33

Haha, såklart Fanny! :D
Jag är superglad för det.

Taaaack Alla! :D

http://theSIMSblogg.bloggplatsen.se

 
Onlythesims

Onlythesims

30 juni 2011 11:46

Så sjukt taskigt. Men kolla med bloggplatsen om det inte finns någon inställning så att det inte går att kopiera. En kompis till mig hade gjort så att när man skulle kopiera så kom det upp att typ: du får inte kopiera på den här bloggen eller nåt. (tror de var en annat bloggställe eller vad man säger). Självklart går det fortfarande att skriva av men det kanske minskar med sådana. Du kanske har tänkt på det förut men jag tänkte skriva det i alla fall! Som ett litet tips bara. Din blogg är jättefin!!! //Onlythesims

http://onlythesims.bloggplatsen.se

 
Sanne, theSIMSblogg

Sanne, theSIMSblogg

30 juni 2011 12:10

Jag har en sådan inställning redan, men det är tyvärr väldigt enkelt att kopiera i alla fall... :/
Men däremot kolla med bloggplatsen ska jag göra. :)

Tack för tipsen "OnlyTheSims" ;)

http://theSIMSblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

ellinor

30 juni 2011 13:02

Hej jätte tråkigt att dom kopierar texten som du skriver:( men har en liten fråga angående the sim community, kostar det pengar att va me där??

 
Siimstree

Siimstree

30 juni 2011 14:31

Man blir arg när man hör sånt! :( Hoppas att det löser sig!

http://Siimstree.bloggplatsen.se

 
Andrea :D

Andrea :D

30 juni 2011 15:33

Ellinor; Nej det gör det inte

http://andilove.bloggplatsen.se

 
Tove

Tove

30 juni 2011 18:10

Riktigt taskigt! hoppas det löser sig och att du får ha dina texter ifred.

http://simstips.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Iris

30 juni 2011 19:55

Du menar val inte att om du skriver fakta om generations sa skriver dom ocksa om generations

 
Ingen bild

Alice

30 juni 2011 20:31

så taskigt att andra bara kopierar texter som du själv suttit och skrivit! dem kan ju iaf göra egna meningar av det..

 
Sanne, theSIMSblogg

Sanne, theSIMSblogg

30 juni 2011 21:17

Iris; Nej, absolut inte. Jag menar att det är tyvärr personer som kopierar min text rakt av, samma ord och allting. Min text helt enkelt. ;)

http://theSIMSblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

johanna b

1 juli 2011 14:47

det ända jag har gjort är att kopierat din text och lagt den på ett dokument så att jag kan skriva ut det är det ok för ibland kommer jag inte ihåg och orka skriva det på papper så har jag gjort nått dumt???<3<<3<3<3<3<3

 
Ingen bild

Linnea

1 juli 2011 22:31

Ja, för det är ju du som har kommit på alla fusk till The Sims...Skärp dig. Fusk finns överallt, slappna av lite.

 
Ingen bild

Samantha

2 juli 2011 09:54

Gör det något om jag kopiera en del av Ambrosiareceptet? Jag tappade bort mitt. Och det behövs till min historia. Det är bara det...:)

 
Sanne, theSIMSblogg

Sanne, theSIMSblogg

2 juli 2011 16:38

Johanna B; Jag skriver för att hjälpa er så självklart! Jag blir så glad när jag kan hjälpa och att skriva ut och använda i eget bruk är såklart okej!

Linnea; Sa jag att hon KOPIERADE min text? Som jag spenderat två timmar på att skriva? Exakt samma ord? Och påstod att hon själv skrivit? Så nejtack, jag skärper mig inte.

Samantha; Om man kopierar en text måste man skriva källa.

http://theSIMSblogg.bloggplatsen.se

 
Fanny

Fanny

2 juli 2011 21:18

Jag skrev att husdjuren skulle komma när jag hade läst din blogg, fast då skrev jag källa... Hoppas det var okej? Fast jag skrev inte samma ord :P

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

sofie

5 juli 2011 23:22

jag letade information till sims 3 husdjur. då hittade jag på din blogg. så kopierade jag texten du hade skrivit om det och la in på min blogg, men jag skrev att de var från din blogg. och det hoppas jag är okej!
jättebra blogg!!

 
Mogen

Mogen

26 juli 2011 21:17

Snälla Gumman denna informationen du skriver det är väll fan inte du som kommit på den precis? asså det får ju ta tips av din blogg hur vet dom/vi att inte du ta av oss/dom P?

http://....

 
Amelia

Amelia

27 juli 2011 14:43

Men hördu Mogen, Sanne har ju skrivit texten själv utan att kopiera från andras bloggar/hemsidor! Hade hon gjort det hade hon väl skrivit det, eller hur, Sanne?

http://Simblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Olivia Beck

23 september 2011 18:10

okej Mogen och Linnea hon säger inte att hon har hittat på fusk för det har EA gjort och jag har typ kollat på säkert 40 olika sims bloggar och ingen ingen har hållit på så länge som Sanne och även om vissa kanske har det så har dom inte bloggat lika mycket som Sanne så det är liksom ett bevis, på att hon inte har kopierat och ni vet säkert inte hur det är att ha en blogg och att folk kopierar hennes INLÄGG !

 
saga

saga" title="http://bloggplatsen.se]saga[/url]" target="_blank">bloggplatsen.se]saga[/url]

6 augusti 2012 10:58

Stackars dig, det är inte roligt när nån kopierar ens text. Men du får tänka så här: Dom som kopierar tycker om dina texter och vill kunna skriva lika bra som dig :D
Men det är fortfarande inte okey!

http://Rampljus. bloggplatsen.se

 
Ingen bild

anonym

22 april 2014 14:28

Har själv en simsblogg och jag vet hur det känns när folk kopierar texter från bloggen. INTE ROLIGT! Och dom är så TASKIGA!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SanneSims, theSIMSblogg - 11 september 2020 08:35

Hej!   Thesimsblogg har funnits ett bra tag nu och saker har förändrats sedan starten. Sidan har fortfarande en del besökare, därför behövs det här inlägget.    Thesimsblogg kommer att bli SanneSims.com.  Guider och tips kommer att finnas d...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 4 september 2020 13:33

Genom funktionen "Min historia" när man skapar en Sim i The Sims 4 så kan man lite slumpartat (inte riktigt) få ut färdigheter, egenskaper och startkapital till en Sim eller ett hushåll. Detta gör det lättare för oss att skapa den simmen vi har i tan...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 3 september 2020 12:00

Varje gång jag startar Origin möts jag av nya uppdateringar. Inte nog med det, om jag klickar uppdatera i den pop-up-rutan som dyker upp och väljer att uppdatera den vägen så funkar det inte. Origin stängs bara ner. Jag får då starta upp igen och try...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 31 augusti 2020 10:11


Hej, igen.   Jag går igenom allt som ligger. Alla frågor, alla kommentarer och så alla icke godkända gästboksinlägg.  Så 8 år senare, jag har bytt headern och jag gratulerar Fanta! Hoppas att du inte tog alltför illa upp av att min header låg k...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 30 augusti 2020 10:00


Hej!   Dom som har mig som vän på Sims 3 communityn kan gå in och se mina egenskaper. Där har jag valt "tankspridd". Frågan är om man kan vara så tankspridd att man skapar en blogg om ett spel som blir omtyckt och som är som mest omtyckt av en sj...

Den här sidan kommer att bytas ut mot min nya med adressen som står här ovan. Den nya sidan kommer att lanseras inom kort. Håll koll! Mer information.

 

  

SanneSims

Presentation


Jag som driver denna blogg är en Sims-fanatiker! Kort sagt.. ;)

En liten fråga..:

Vilket spelar du mest?
 The Sims
 The Sims 2
 The Sims 3
 The Sims 4
 Jag växlar mellan 4an och 3an
 Jag spelar inte och har aldrig spelat
 Jag har slutat spela, den här sidan behövs inte!

Translate!

 

 

Antal besökare här just nu:


Jag heter Crussidull på The Sims 3 Community, bli gärna vän med mig där! :)

            (http://thesims3.com)

 

Går även att följa med Bloglovin'

bloglovin

 

   Håll dig alltid uppdaterad, dröm om The Sims och gå med i   vårat egna lilla svenska Sims-       Community genom att gilla       TheSimsBlogg på Facebook!

 

Klicka på Tummen för att Gilla.

 

Eeeheheh, finns ingen tumme. Klicka här.

Fråga mig om The Sims!

Jag hjälper dig gärna om du har problem med The Sims.

Men tänk på:

1. Du får ditt svar skickat via mail om du anger mailadress. På så sätt vet du precis när din fråga har besvarats. Svaret och frågan kommer ändå att publiceras i listan med frågor om du inte anger annat i frågan.

2. Jag kan inte alltid garantera hjälp eller svar, speciellt när spelen inte vill starta eller att de krashar - då detta kan bero på flera faktorer.

3. Sök i bloggen efter svar innan du frågar. Använd sökrutan.

4. Löjliga frågor eller spam kommer att tas bort.

5. Skicka endast samma fråga en gång.

6. Jag ger INTE ut några registreringskoder eller produktnycklar.
7. Vissa frågor kan ta längre tid för mig att svara på än andra och det betyder att jag ändrar lite i frågeordningen ibland.

 

8. Har du frågor om The Sims Medeltiden? Klicka här.

 

Allt detta är för att jag ska kunna svara på fler frågor dagligen och för att ni enkelt ska kunna finna era svar.

Många frågor ställs under en dag, ca 8 st. Ha detta i tanken när du ställer din fråga.

                                   /Sanne

1 194 besvarade frågor

Sök i Bloggen

Det senaste!

Historier / Legacies

Nya presentationsbilder till Historierna är under konstruktion!

 

 

.
 

.

 

 

SIMS-gäster

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Tidigare skrivet

Lämna ett avtryck!

Nerladdningssidor

Tidigare år

Alla bilder (om inte annat anges) här på bloggen har jag själv fotat i mitt spel, även alla texter (om inget annat anges) har jag skrivit själv. Detta betyder att man inte får kopiera bilder eller texter från bloggen utan mitt medgivande.

 

The Sims, The Sims diamantdesign och The Sims-logotypen är varumärken som tillhör Electronic Arts Inc.

 


Ovido - Quiz & Flashcards