Direktlänk till inlägg 20 augusti 2011

Hidden Springs

Av SanneSims, theSIMSblogg - 20 augusti 2011 20:03

Explore an All-New World

Hidden Springs


- En ny värld till The Sims 3 -


Efter Riverview och Barnacle Bay ställer sig nu nya Hidden Springs sig i kön "Världar skapade av skaparna". Det är alltså Sims-gruppen själva som står för den nya helt unika världen Hidden Springs.


Konceptet är mystiskt; vad döljer sig i de dolda källorna på den här platsen?

Vet vem?! Det som är tydligt är i alla fall att staden omges på ena sidan av rinnande vatten i form av en flod eller dylikt och på andra sidan av en tjock skog.

Mitt mellan dessa två är det mystiken som tar vid. Vilka är simmarna i Hidden Springs?


Discover the Magic


Nytt: Förutom nya simmar så ska även nya allmänna platser finnas i den här staden, vilket får mig att tro att den kommer att gå på en hel del SimPoints och inte vara gratis som Riverview. Men, den kanske är värd varenda SimPoint? För det sägs att Hidden Springs döljer Ungdomens källa, och hur mycket betalar man inte för att kunna vara förevigt ung?

Det kommer också att medfölja diverse klädstilar och hår som inte finns att få tag på, på andra ställen.


   All-New Sims and Stories Meet New Sims!


I staden ryms nya simmar av alla typer! Från rika kändisar till helt vanliga barnfamiljer. Här finns även helt nya allmänna ställen att hänga på! Mitt i stan eller kanske vid en mysig rastplats i skogen? Låt dina simmars egenskaper bestämma vart de vill föras i nya Hidden Springs.


Hidden Springs kommer ut på The Sims Exchange den 25:e Augusti.


Explore New Locations


    ts3_hiddensprings-logo.png


Läs mer på EA's hemsida.

 
 
Ingen bild

julia

20 augusti 2011 20:33

hur får man den värden moste man köpa den för riktiga pengar jag är inte så bra på sont hur ska man kuna få den det skulle vara kul med en förklaring om det kostar SimPoint jag fatar inte så myket det skulle vara kulare att bli förklarade hur man petalar om det kostar SimPoint

 
Sanne

Sanne

20 augusti 2011 21:13

SimPoints är en sorts pengar som används på TheSims3.com där den här världen kommer att vara tillgänglig. SimPoints kostar verkliga pengar att köpa och för dessa kan man alltså köpa föremål på TheSims.com :)

http://thesimsblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

julia

20 augusti 2011 21:26

tack gör hjälpen jag kommer läge ner lite SimPoints för den staden men tack tack för hjälpen

 
Ingen bild

Emma ^//^

20 augusti 2011 21:51

trevilgt trevligt ^^ vill gärna ha den.. hur mke kostar den? ( i SimPoints)

 
Sanne

Sanne

20 augusti 2011 22:06

Ingen fara Julia :)
Emma, jag tror det kommer att kosta över 2000 sp. Men vi får se om 5 dagar :)

http://thesimsblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Mastan

20 augusti 2011 22:11

kommer du köpa det? (asså sanne)

 
Sanne

Sanne

20 augusti 2011 22:19

Hm... Ska jag vara helt ärlig så vet jag faktiskt inte! Det enda som tilltalar mig riktigt som den här världen kommer att innehålla är Ungdomens källa. Men om denna går att få tag i på annat sätt. Tex. att det bestämmer sig för att man ska kunna köpa den separat så tror jag att jag kör på det alternativet. 2000 SimPoints är ganska mycket. Men som sagt vi får se, det skulle vara roligt med en ny värld! :) Du, Mastan?

http://thesimsblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lisa A

20 augusti 2011 23:23

Tror man kommer kunna köpa ungdommens källa separat, det kan man iallfall med dendär trollboken, som finns i det mystiska bibloteket man kan köpa, och sen finns det även en relaxstol, vet dock inte vart den kommer ifrån.
Men ja kommer köpa staden, det verkar vara roliga familjer där! och lite speciella hus, man får ju en hel del föremål.

 
Sanne

Sanne

21 augusti 2011 09:07

Ja, det förstås. Du har säkert helt rätt Lisa. :)

http://thesimsblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

fs

21 augusti 2011 09:43

Jag kan inte köpa någonting på thesims3.com, för jag vet inte vad man ska skriva i rutan där det står profil (när man ska bli medlem)! Snälla kan någon hjälpa mig med det?

 
Joanna

Joanna

21 augusti 2011 10:39

Jag har ganska lite SimPoints, slösade typ bort allting nyssen på ett klädset som jag sen inte fick att funka!
Det är ju svårt att veta om den är bra, och om det är värt att slösa bort pengar på det. Men jag kommer nog göra som dig, Sanne, köpa det separat om dom gör så! :)

http://joannachan.blogg.se

 
Ingen bild

Mona Larsson

21 augusti 2011 23:53

jag kommer nog köpa den om min dator kan hantera mycket mera jag har ju alla the sims exp och the sims 3 grund såklart ;) dessutom så har jag unge fär 4775 sp så jag har nog råd haha

 
Autumn

Autumn

22 augusti 2011 17:13

Men åh så perfekt att det kommer ut på min födelsedag. :) Var har du hittat denna information förresten? Jag har kikat lite på thesims3.com men jag kan inte hitta någon information om Hidden Springs?

http://Autumn.bloggplatsen.se

 
Fanta

Fanta

22 augusti 2011 17:27

Faaa (jag måste lära mig vårda språket) om det kostar 2000 sp... Jag har bara 1600 och vill ha den, den verkar grym! :(

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
fanny

fanny

22 augusti 2011 21:03

autuumn: då fyller vi samma dag! haha

jag hoppas det blir billigare än 2000 för så mycket har jag inte och verkar som en kul stad!

http://tstre.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

lina

25 augusti 2011 15:53

Men kommer den ut på exchange så är det väl gratis?

 
Sara

Sara

27 augusti 2011 23:52

http://www.mediafire.com/?gg12pqly6y35pga

där finns Hidden Springs gratis, om man precis som jag inte har råd att köpa den. Helt sjukt att världen kostar över 200 spänn att köpa...

http://sarastumblr.tumblr.com

 
Ingen bild

Hanne

29 augusti 2011 10:11

Lisa A ? var kan man köpa den magiska boken?? den vill jag ha!
länka

 
Ingen bild

Mona Larsson

31 augusti 2011 19:04

jay håller på att ladda ner nu dock så har jag typ bara hälften av mina simpoints kvar:( men dom räcker gott och väl :)

 
Ingen bild

Nelly

3 september 2011 17:47

Heej, jag tänkte köpa sims 3 originala , för at jag har laddat ner det , men skiljer det nåt mellan den originala och den som inte är original?
och ifall man ska ladda ner möbler/kläder mm på thesims 3 commu´nity kostar det riktiga pengar? elr simpoints genom att köpa det med riktiga pengar .

 
klara

klara

14 september 2011 14:32

får man något om man blir medlem i thesims3.com

http://9

 
Ingen bild

Nikki

17 september 2011 18:38

Hejsan! Jag undrar om du har kööpt det? Jag har och jag kan inte hitta ungdomens källa... Det driver mig till vansinne...

 
Ingen bild

Tilda

20 september 2011 10:25

Hej ! Älskar din blogg... Jag har en fråga, Jag har inte haft sims 3 så länge, Jag har just köpt sims 3 late night. Och jag undrar går det att bygga en värd?
I sims altså ? :D Blir jätte glad om du svarar !
// Kram ♥

 
Ella

Ella

5 november 2011 12:34

Hej! Du jag undrar en sak som jag verkligen skulle behöva svar på! :o
Kan man ladda ner från the sims 3's hemsida om man har laddat ner alla sims spelen? Alltså, att man inte har köpt spelen? Eller kommer spelet då att blockeras? :( skulle verkligen behöva ett svar, så skriv helst till min blogg så vore de super!

http://kkungenella.blogg.se

http://ww.kkungenella.blogg.se

 
Ingen bild

evelina

25 december 2011 12:08

Jag har bara en liten kort fråga , som egentligen inte har någonting alls med den nya staden att göra men hur som helst så undrar jag ifall man har en tjock sim , och man tränar med den , kan den bli smal då ?
tacksam för svar !

 
Ingen bild

Celise

28 januari 2012 19:35

Hej! Har en fråga..
Asså, jag hittar inte Hidden Springs nånstans.. Har dom tagit bort den eller? Och så såg jag att det kommer komma ut ett sims3 spel som till exempel kvällnjen, som ska heta Hidden springs.. asså.. fattar noll.
Svara gärna så fort som möjligt.. om du svarar ;D

 
Ingen bild

Celise

28 januari 2012 19:43

Hej igen! Haha..är en liten noobie idag azzåe! Hita den nue.. men tack för en bra blogg! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SanneSims, theSIMSblogg - 11 september 2020 08:35

Hej!   Thesimsblogg har funnits ett bra tag nu och saker har förändrats sedan starten. Sidan har fortfarande en del besökare, därför behövs det här inlägget.    Thesimsblogg kommer att bli SanneSims.com.  Guider och tips kommer att finnas d...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 4 september 2020 13:33

Genom funktionen "Min historia" när man skapar en Sim i The Sims 4 så kan man lite slumpartat (inte riktigt) få ut färdigheter, egenskaper och startkapital till en Sim eller ett hushåll. Detta gör det lättare för oss att skapa den simmen vi har i tan...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 3 september 2020 12:00

Varje gång jag startar Origin möts jag av nya uppdateringar. Inte nog med det, om jag klickar uppdatera i den pop-up-rutan som dyker upp och väljer att uppdatera den vägen så funkar det inte. Origin stängs bara ner. Jag får då starta upp igen och try...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 31 augusti 2020 10:11


Hej, igen.   Jag går igenom allt som ligger. Alla frågor, alla kommentarer och så alla icke godkända gästboksinlägg.  Så 8 år senare, jag har bytt headern och jag gratulerar Fanta! Hoppas att du inte tog alltför illa upp av att min header låg k...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 30 augusti 2020 10:00


Hej!   Dom som har mig som vän på Sims 3 communityn kan gå in och se mina egenskaper. Där har jag valt "tankspridd". Frågan är om man kan vara så tankspridd att man skapar en blogg om ett spel som blir omtyckt och som är som mest omtyckt av en sj...

Den här sidan kommer att bytas ut mot min nya med adressen som står här ovan. Den nya sidan kommer att lanseras inom kort. Håll koll! Mer information.

 

  

SanneSims

Presentation


Jag som driver denna blogg är en Sims-fanatiker! Kort sagt.. ;)

En liten fråga..:

Vilket spelar du mest?
 The Sims
 The Sims 2
 The Sims 3
 The Sims 4
 Jag växlar mellan 4an och 3an
 Jag spelar inte och har aldrig spelat
 Jag har slutat spela, den här sidan behövs inte!

Translate!

 

 

Antal besökare här just nu:


Jag heter Crussidull på The Sims 3 Community, bli gärna vän med mig där! :)

            (http://thesims3.com)

 

Går även att följa med Bloglovin'

bloglovin

 

   Håll dig alltid uppdaterad, dröm om The Sims och gå med i   vårat egna lilla svenska Sims-       Community genom att gilla       TheSimsBlogg på Facebook!

 

Klicka på Tummen för att Gilla.

 

Eeeheheh, finns ingen tumme. Klicka här.

Fråga mig om The Sims!

Jag hjälper dig gärna om du har problem med The Sims.

Men tänk på:

1. Du får ditt svar skickat via mail om du anger mailadress. På så sätt vet du precis när din fråga har besvarats. Svaret och frågan kommer ändå att publiceras i listan med frågor om du inte anger annat i frågan.

2. Jag kan inte alltid garantera hjälp eller svar, speciellt när spelen inte vill starta eller att de krashar - då detta kan bero på flera faktorer.

3. Sök i bloggen efter svar innan du frågar. Använd sökrutan.

4. Löjliga frågor eller spam kommer att tas bort.

5. Skicka endast samma fråga en gång.

6. Jag ger INTE ut några registreringskoder eller produktnycklar.
7. Vissa frågor kan ta längre tid för mig att svara på än andra och det betyder att jag ändrar lite i frågeordningen ibland.

 

8. Har du frågor om The Sims Medeltiden? Klicka här.

 

Allt detta är för att jag ska kunna svara på fler frågor dagligen och för att ni enkelt ska kunna finna era svar.

Många frågor ställs under en dag, ca 8 st. Ha detta i tanken när du ställer din fråga.

                                   /Sanne

1 194 besvarade frågor

Sök i Bloggen

Det senaste!

Historier / Legacies

Nya presentationsbilder till Historierna är under konstruktion!

 

 

.
 

.

 

 

SIMS-gäster

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Tidigare skrivet

Lämna ett avtryck!

Nerladdningssidor

Tidigare år

Alla bilder (om inte annat anges) här på bloggen har jag själv fotat i mitt spel, även alla texter (om inget annat anges) har jag skrivit själv. Detta betyder att man inte får kopiera bilder eller texter från bloggen utan mitt medgivande.

 

The Sims, The Sims diamantdesign och The Sims-logotypen är varumärken som tillhör Electronic Arts Inc.

 


Skapa flashcards