Direktlänk till inlägg 19 oktober 2011

Hejsan Hoppsan!

Av SanneSims, theSIMSblogg - 19 oktober 2011 06:31

Hallo, alla underbara!

Nu är det såhär att jag har varit i flyttens tider och inte kunnat blogga pga ingen internetuppkoppling, urkopplad och nedpackad dator och framförallt för att jag direkt efter senaste inlgget spillde ett stort glas med mjölk rakt ner i tangentbordet. Tyvärr var det utom räddning så ett sådant har jag köpt och när jag hämtade det paketet låg ett annat mystiskt paket där också..? Husdjur?


Två dagar innan releasen sitter jag här i Appaloosa Plains, underbart! :D

Kommer självklart rapport till er! Tack för ert underbara tålamod!

 
 
Sofie

Sofie

19 oktober 2011 07:13

Vaa? Har du fått det 2 dagar innan? :O Själv tar jag nog bussen för att åka att köpa det på Torsdag.

http://simssofie.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

alice

19 oktober 2011 07:37

jag vill oxå ha den nuuuuuuuuuu!!! ;D

 
Fanny

Fanny

19 oktober 2011 07:55

Ååh, jag gjorde samma misstag! Jag spillde vatten på min laptop i helgen och nu funkar inte vissa tangenter, suck. Jag tänker ABSOLUT INTE sätta in den på lagning nu när Husdjur snart kommer, så jag får använda ett trådlöst bluetooth-tangentbord och skriva med det och sen när jag har blivit av med P.E.P.S så ska den in på lagning. Jag längtar så in i bollen till husdjur!

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Hanne

19 oktober 2011 09:40

OMG, hur va de då??? berätta snäääällllaaa !!!! :D:D:D:D

 
Ingen bild

Julia

19 oktober 2011 09:52

Jag fick i går ett meddelande i från cdeon att jag skulle hämnta nån Sims 3 och det var också hus djur skälv hämtar jag ut den sen dag dom andra får den

 
Sandra

Sandra

19 oktober 2011 11:10

Hur kan du ha fått det TVÅ dagar innan? det är flera som inte har fått det och hoppas på att få det idag. Hur kan det vara så att du fick det igår?

http://mittthesims3.blogspot.com

 
Fröken Nattfrost

Fröken Nattfrost

19 oktober 2011 11:23

Vad kul, jag får förhoppningsvis mitt paket idag. :)

http://nattfrost.blogspot.com

 
Fanny

Fanny

19 oktober 2011 14:00

Jag tror inte att det var en slump att du fick den två dagar innan, de som sålde spelet måste väl ha vetat att du är sveriges största simsbloggare? Annars är det ju en jätterolig slump att just du fick den tidigare!

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Mira

19 oktober 2011 14:05

Jag fick mitt spel idag! Nu är jag glad :D

 
Ingen bild

Elin

19 oktober 2011 14:08

JAAA!!! Fick mitt The sims 3 Husdjur idag, för ca 10 min sen!! :D Sitter just nu och väntar på att den ska instrallera klart.. :P
Är så super glad nu!! :)

 
Ingen bild

Elin (Igen)

19 oktober 2011 14:10

PS: Förhandsbokade det från cdon.com. Så nu har jag grundspelet, drömjobb*, kvällsnöjen, och husdjur! :D
*Drömmjobb kom igår! :P

 
Fanny

Fanny

19 oktober 2011 14:42

Vaaaa, varför får alla sina tidigare?! :(

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sawi x3

19 oktober 2011 14:43

HUR fick du det 2 dagar innan !? Själv håller jag på att dö av förväntan tills imorgon !!:P

 
Ingen bild

Elin

19 oktober 2011 14:59

Hej hej igen ^^
Ni som inte fick det idag, det kanske beror på vart i Sverige man bor, eller vart ifrån man beställde det? Eller hur ofta posten kommer? Som sagt, jag fick mitt idag, bestättde det från cdon.com. Och jag bor i Stockholm :)
Men nu ska jag spela det för förtsa gången!! :D

 
Cassie

Cassie

19 oktober 2011 15:15

FICK MITT IDAG OMGOMG.

http://thesimser.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Carro

19 oktober 2011 15:34

Hur fasiken kunde ni få era spel tidigare? Kan det kanske ha att göra med NÄR man förhandsbokade sitt spel? Jag förhandsbokade mitt igårkväll, och nu står det att min produkt packas, så jag får nog mitt spel imorgon. Nåja, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller? ;)

 
Moakamole ;D

Moakamole ;D

19 oktober 2011 15:36

JAG MED, JAG FICK OXÅ DET IDAG! SÅ HIMLA GLAD ASSÅ! :D <3

http://moakamole.bloggplatsen.se

 
Cassie

Cassie

19 oktober 2011 15:40

Carro: Kanske det, och kanske på vilken sida man förbokade. Förbokade själv på cdon.com

http://thesimser.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Fallen_Nora

19 oktober 2011 15:45

Ni suktar mig:( Mitt sims går inte ens att köra!:(

 
Amelia

Amelia

19 oktober 2011 16:12

Beställde mitt igår! Jag kan knappt vänta, mer förväntansfull än jag kan man nog inte vara! :D

http://Simblogg.bloggplatsen.se

 
:)

:)

19 oktober 2011 16:14

jag fick den just när jag var på skolan mina föräldrar bara i ett sms du har fått det nya simet och jag bara vart så glad för det så jag råkdade slå ner någre i från bron på rassten hahaha

http://lisa23ladystardoll.bloggplatsen.se

 
:D

:D

19 oktober 2011 16:19

OMG! coolt:D får mitt imorgon!! är så j**la förväntansfull,längtar nåt otroligt! jag tror att jag döör snart// älskar the sims 3!

http://:D

 
Ingen bild

Emma ^//^

19 oktober 2011 16:30

WOOOOW!! :-O måste ha det där spelet! kan du berätta lite mer om spelet? sett några enhörningar? kan du visa en bild?? :-DD

 
Mastan

Mastan

19 oktober 2011 16:42

jag kommer få den imorgon yey ;)

http://mastansblogg.bloggplatsen.se

 
Jennifer

Jennifer

19 oktober 2011 17:09

Asså vfr får alla andra sina idag?!='(

http://www.jenniyosplace.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Alice

19 oktober 2011 17:22

(inte jag som komenterat det här inlägget innan under samma namn!!)
jag förbokade från cdon och fick mitt iddag!!! :D håller på att installera nu,underbart :)

 
Cassie

Cassie

19 oktober 2011 17:29

Hallå. Har Limited Edition, jag har angett koden på Thesims3.com, men det kommer inte upp någon instruktion på hur jag får affären och det? Jag fattar inte hur, hjälp, snälla.

http://thesimser.bloggplatsen.se

 
.

.

19 oktober 2011 17:49

Åh... Vill också ha det!!! Varför måste det vara så långt till imorgon?!

http://theesimsblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Vilma

19 oktober 2011 17:55

Hej! Jag fick mitt oxå idag, beställde det för 3 månader sedan från cdon. Ni som beställde igår får det inte idag. Bara om man typ beställde för 1 månad sedan, ååååh det är sååå grryyymt kul! Bästs. :)

 
Ingen bild

Fiffi

19 oktober 2011 18:18

Hej! jag väntar så tills imorgon och nu har jag fått mitt grafikkort till datorn jag spelar och spelar The sims 3 Hela dagarna! 'LÄNGTAR'

 
Jacke

Jacke

19 oktober 2011 18:20

JAG KAN INTE VÄNTA TILLS I MORGON!!!

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Mig

19 oktober 2011 19:30

du måste skriva om det!!!!!

 
Ingen bild

Elin

19 oktober 2011 19:49

Jag förhandsbokade för typ 2 mån sen, på cdon.com! Och fick mitt idag, som jag skrev tidigare idag! :) Passade på att gå in och kolla här, pga mitt sims blev så segt, så jag va tvungen att starta om datan.. -.- Har gjort typ en familj som också har 2 hästar å en katt, och familjen ska få sin egen bondgård när jag satt på sims igen! xD Men The sims 3 husdjur är så sjukt kul!! :D Typ mitt favvo sims spel nu, hehe ^^

 
Trude

Trude

19 oktober 2011 20:42

Emma ^//^:
Hittade väldigt fina bilder på enhörningar som jag la upp på bloggen:)

http://insidemyself.bloggplatsen.se

 
Matilda, siimstree

Matilda, siimstree

20 oktober 2011 07:27

Cassie: gå in på köpshistorik! :)

http://Siimstree.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Alice

20 oktober 2011 07:32

För att få limited edition ska man registrera sitt spel på www.thesims3.com
När du har gjort det kommer det upp en ruta med frågan om du vill ladda ner registrerings bonusen,tryck då på ja.
Sen laddas det ner och finns på ditt simsstartprogram under "nerladdningsr

 
Ingen bild

Alice (igen)

20 oktober 2011 08:24

måste bara säga att ts3 husdjur är det bästa expantionspaketet!! :D

 
Fanny

Fanny

20 oktober 2011 15:05

JAAA! Jag fick det idag!

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
sara

sara

20 oktober 2011 16:37

Hej,jag förbeställde the sims 3 husdjur för en månad sen,men jag har inte fått det än för det ska väl komma i posten den 20:de va?? är det någon som vet? // tacksam för svar :)

http://sara

 
Ingen bild

Eric

20 oktober 2011 16:43

Hej! Jag har The Sims 3, Men inte the sims husdjur... Jag gick in på The sims 3-log in på internet. Där kunde man ladda ner husdjur men jag hittar dom inte på mina sparningar! SNÄLLA Hjälp! <3 /Eric Tack!!!

 
Ingen bild

3mm4

20 oktober 2011 17:53

Nu har jag köpt TS3 Husdjur!!!! Fick limited utgåvan, trots att jag inte har förbeställt spelet!:)

 
Sara.D

Sara.D

20 oktober 2011 18:34

hejnär ni förbeställer spelet,kommer det i posten för er då eller att ni ska hämta ut det någonstans,ska ni göra det?? :)

http://Sara.D

 
Ingen bild

alice

20 oktober 2011 18:42

svar till sara;(och sara.d,samma person?)
det beror nog på varifrån du har beställt det,tex. om du beställde från cdon.com så fick jag mitt igår,så då borde du fått det då också eller idag. annars kanske andra företag gör så att det SKICKAR UT spelet på releasedagen! ;)

jag beställde som sagt från cdon,och då kom det i brevlådan igår. men då hade jag bara beställt det spelet,om man beställer andra saker med så blir ju paketet större och om det blir "för stort" så kommer det till posten :)

 
Ingen bild

Ehe

20 oktober 2011 19:18

När kommer rapporten då!? Finns så mkt jag vill veta om spelet! Har köpt det men är ganska dålig på att "utforska" vad som finns...

 
Sara.D

Sara.D

20 oktober 2011 19:27

Fanny,fick du spelet med posten?? :)

http://Sara.D

 
Sara.D

Sara.D

20 oktober 2011 20:09

Tack alice! då vet jag det :)) då får jag det imorgon isåfall för jag beställde från origin.com nämligen,så då kanske det inte blir samma sak med skickandet :P :) p.s jag beställde det för 37 dagar sen typ. // tack tack

http://Sara.D

 
Amelia

Amelia

20 oktober 2011 20:43

Längtar jättemycket! Åh, sims husdjur, kan du inte bara ta och dyka ner i vår brevlåda någon gång?! Eller dyka ner till posten? Hehe! :P

http://Simblogg.bloggplatsen.se

 
Sara.D

Sara.D

20 oktober 2011 20:51

Alice,det är samma person sara & Sara.D :) och jag beställde bara the sims 3 husdjur,inget mer så det kommer väl i brevlådan imon isåfall,för jag har ju liksom betalt det så det borde det ju :P // ÄLSKAR THE SIMS 3!! och husdjur verkar helt komplett underbart spel :D // Tack för ditt svar,det var snällt :)

http://Sara.D

 
Ingen bild

Nonno

20 oktober 2011 21:01

Så himla avundsjuk på alla er som har fått spelet redan!! Själv så kommer jag inte att få köpa spelet för mamma, sims har typ sabbat datorn och gjort den jätteseg, så hon har förbjudit mig från att köpa fler :(

 
Ingen bild

Ida

21 oktober 2011 00:53

Uppdatera med Husdjur dåå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cant wait. Kravlar mig snart ut mitt skinn. Haha.

 
Ingen bild

Nellie

21 oktober 2011 07:20

Hej! Jag har Limited Edition av The sims 3 Husdjur, jag har kollat min köphistorisk och ser den affären, men den finns inte när jag ska placera ut den? Hjälp.

 
Ingen bild

Moa

21 oktober 2011 09:21

Halllåååå husdjursguiden!!! När kommer den???

 
Ingen bild

Molly

21 oktober 2011 10:27

ja, visst är det skitkul när man får spel före releasen?! Fick mitt i onsdags och spelade det direkt. Skitkul!
(fast inte direkt, pappa var dum nog att gömma den för mig så jag kunde göra mina läxor ostörst) :(

 
Amelia

Amelia

21 oktober 2011 14:15

Fick mitt idag! Äntligen, nu ska jag installera det och spela för fullt!

http://Simblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Maja

21 oktober 2011 14:54

DET VAR JU SKITBRA! Men kan inte du skaffa husdjur åt simmarna i din serie??? Please!

 
Ingen bild

Carro

21 oktober 2011 14:59

Nellie: Vad jag förstod det så har du redan laddat ned djuraffären? Isåfall så är det bara att kika i ändra stad läget och sedan allmänna tomter, så ska djuraffären finnas där. :)

 
Sara.D

Sara.D

21 oktober 2011 15:15

vad är problemet origin??!!! skicka mitt sims spel nån gång då! :(( har väntat i 39 dagar och tänker inte vänta längre >:( alla andra har fått sitt men det är klart att mitt inte ska komma än!!

http://Sara.D

 
Ingen bild

Alice

21 oktober 2011 15:39

sara: varsegod,bara glad att hjälpa till! :)
hoppas du får ditt spel snart,det borde ju ha kommit!

 
Sara.D

Sara.D

21 oktober 2011 15:47

:) tycker att det ska ha kommit ja! men jag vet inte varför det inte har kommit än men dom har dragit pengar från kontot så antingen så kommer det i brevlådan sen idag,eller så får man ett medelande på mobilen imon att man får hämta ut det isåfall :( men jag vill ha det nu IDAG!!

http://Sara.D

 
Sara.D

Sara.D

21 oktober 2011 16:26

ÄR VÄRLDENS STÖRSTA IDIOT!! JAG FÖRBOKADE PÅ ORIGIN SOM ÄR EN JÄVLA NEDLADDNINGS SIDA :(( FAAAN! NU MÅSTE JAG LADDA NER DET OCH ATT DET INTE KOMMER PÅ SKIVA....AS LEDSEN :((( :( :(

http://Sara.D

 
Ingen bild

Arg läsare!

21 oktober 2011 17:08

någon aning om vad upptarera är för något? du verkar ju inte kunna det iallafall? har verkligen gillat din blogg men du upptarerar ju aldrig, inte så kul att varje gång man går in under en veckas period så kanske du har uppdaterat en gång? seriöst så himla tråkigt...

 
Ingen bild

Emma

21 oktober 2011 18:45

Nä, nu tänker jag sluta läsa din blogg. Din uppdatering suger, tyckte om bloggen förut men nu har du bara pauser hela tiden, kommer med ursäkter osv.

För övrigt, finns det någon annan som har en bra simsblogg?

 
Carolina

Carolina

21 oktober 2011 18:49

SKa leta efter en skiva för att köra mitt ny komna husdjur :)

http://barasims3.bloggplatsen.se

 
Sara.D

Sara.D

21 oktober 2011 19:10

ska ladda ner husdjur nu :P :D och djuraffären kommer med och så och det är as bra!! längar såååå mycket :)

http://Sara.D

 
Ingen bild

Emma

21 oktober 2011 20:23

Har Enhörning som tänder eld på allt! Detta är så kul!

 
Sara.D

Sara.D

21 oktober 2011 21:12

NEJ! nu har jag många problem med nedladdningen,vet inte hur jag ska göra och det är ju inte lätt för er att fatta hur just jag ska göra men är det NÅGON som vet hur man laddar ner ett sims spel från origin ????? :) har stora problem...snälla hjälp,den som hjälper mig räddar min helg!!

http://Sara.D

 
...

...

21 oktober 2011 22:51

Vill också ha det, men ska köpa det i helgen!!
Kika gärna in hos oss och lämna en kommentar!!:)
Vi uppdaterar varje dag:)

http://www.theesimsblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ida

21 oktober 2011 23:05

Mitt är jättekonstigt, så fort det kommer upp en häst i skärm så blinkar det och jag kan inte spela längre...... HJÄLP NGN?

 
Ingen bild

anonym

21 oktober 2011 23:24

Uppdatera!!!!!! Vill ju veta hur husdjur är! Update! Snälla snälla snälla! :)

 
Ingen bild

johanna b ^^

21 oktober 2011 23:31

asså jag har limited.......
men jag har följt dom dära instrucktionerna men jag har typ laddat ner två saker en säng till vovve och en matskål MEN HUR FÅR JAG DJUR AFFÄREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!


PS:jag har ett problem djuren med långt hår blir genomskinligt så det ser helt knäppt ut????

FRÅGA: jag är medlem på den dära the sims 3 hemsidan och på typ expance .....? så kan man ju ladda ner andras grejor och sånt MEN ÄR DET GRATIS???


tackar för svar /// johanna

 
Ingen bild

Ida

21 oktober 2011 23:37

Johanna: det är helt gratis att ladda ner andras grejer på exchange, men om du är inne på sims shoppen kostar det simpoints.
djuren på mitt sims har också genomskinlig päls när de har lång päls, det kanske löser sig i nästa update

 
Ingen bild

johanna b ^^

21 oktober 2011 23:39

okej tack så mycke men har du limited.....
och i så fall har du djur affaärn för jag vet ej hur lixom jag får den??!!

 
Fanny

Fanny

21 oktober 2011 23:40

Håller med "arg läsare" och Emma, tycker bloggen är på tok för överskattad! Ett inlägg som inte ens har någon bild får 70 kommentarer, det är ju helt sjukt! Sen besvarar du aldrig frågorna heller... Och så sitter alla och skriver "bra del" till alla historier...

Jag vill verkligen inte låta otrevlig men nu får alla här skärpa sig faktiskt! Och Sanne får ta och uppdatera.

http://Fantasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

johanna b ^^

21 oktober 2011 23:43

håller med men min fråga då???

 
Ingen bild

Ida

21 oktober 2011 23:54

Jag har limited ja, men jag har inte hunnit leta efter djuraffären. Man måste registrera spelet på thesims3.com/register. när du registrerat spelet kommer du antagligen se en länk för att installera innehållet från din Purchase history-sida (startsidan för sims) som du hittar under My Account för butiken (store.thesims3.com/myAccount.html) Pop up-länken nämner inte Limited Edition innehållet men det kommer att visas på din Purchase history sida. lokalisera det och klicka på install, det kan ta upp till fem minuter innan det visas på startsidan...
hoppas det hjälpte

 
Ingen bild

johanna b ^^

21 oktober 2011 23:57

mmm ska försöka?!

 
Ingen bild

johanna b ^^

22 oktober 2011 00:05

ÅÅhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!! tack hittade det håller på och ladda ner det judt nu !

tack så mycke !

 
Ingen bild

Ellen

22 oktober 2011 08:29

Gud va kul! Iaf så har jag två frågor och eftersom det är lättare att se sina svar i kommentarer så frågar jag dem här.
1. När man har t.ex Leva Livet och Kvällsnöjet(plus grundspelet) så om jag skapar en familj i grundspelet, kan jag då fortsätta spela med den på Leva Livet och Kvällsnöjet? Är det liksom "samma minne"? Om ni har svar så beskriv och besvara gärna mer än bara denna fråga eftersom jag inte orkade skriva hela det skulle ta tusen år, minst XD

2. Jag har en dödsblomma och jag undrar om jag kan göra nåt annat än att plantera den? T.ex går det att äta den och om det går, vad händer då?

SVARA!!

 
Ingen bild

Tess

22 oktober 2011 10:46

Fanny:
Haha vadå "alla andra ska skärpa sig", du kommenterar ju också rätt ofta vilket också leder till att inläggen får fler kommentarer? ;)


Ellen:
1. Ja, om jag förstod frågan rätt så är det inga problem. När man lägger till andra expantioner så är det "enda" som händer är att du får fler saker och nya funktioner men du kommer fortfarande kunna spela med samma familj :)

2. Du kan baka ambrosia med den. Sedan en annan bra sak är att om din sim råkar ut för en olycka som gör att den dör så kan du ge blomman till Liemannen så återupplivar han dig :)

 
Ingen bild

anonym

22 oktober 2011 10:56

Seriöst! Uppdatera! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Är fan assur nu! Uppdatera!

 
Ingen bild

ida

22 oktober 2011 11:34

husdjur kom ut den 20/10 :)

 
Ingen bild

Ida

22 oktober 2011 11:49

Johanna: varsågod :)

 
Ingen bild

Disa

22 oktober 2011 13:18

vet inte var man hittar djuraffären, har redan registrerat mitt spel men kan inte hitta den! Kan nån hjälpa mig???

 
Ingen bild

Ida

22 oktober 2011 13:24

Jag skrev en kommentar högre upp, testa det jag skrivit där :)

 
Sara.D

Sara.D

22 oktober 2011 13:37

är jätte ledsen för att jag måste LADDA NER the sims 3 husdjur,för jag beställde fel så jag undrar om någon vet hur man laddar ner ett spel från origin,jag har fått medelanden och så från det men jag har inte fått något mail som har med nedladdningen att göra så jag vet inte hur jag ska göra,SNÄLLA HJÄLP MIG!! får damp på mig själv snart känner jag!!! :( :( :(

http://Sara.D

 
Ingen bild

Maja

22 oktober 2011 15:23

Hej! Jag fuskade lite och så för att göra min sim till mumie... Och så hittade jag en tidsmaskin! Min sim åkte till framtiden, och gissa vad jag hittade i ryggsäcken efter resan! Ett pengaträdfrö. Jag behöver bara träna upp min sim till nivå 7 i trädgårdskunskapen. OMG vad coolt!

 
Ingen bild

Tess

22 oktober 2011 15:46

Sara.D:

Åh vilken otur :( Men kan du inte ringa in till origin och fråga antingen om hjälp eller om det går att få tillbaka pengarna så du kan beställa de på skiva istället? :/ Känns alltid säkrare att ha det i handen eller vad man ska säga.

 
Ingen bild

Ellen

22 oktober 2011 16:41

Tess: Tack så hemskt mycket!!

 
Sanne

Sanne

22 oktober 2011 17:26

Arg läsare,Fannie,Emma och antagligen flera arga läsare jag är verkligen ledsen för den dåliga uppdateringen men men, snart så kommer ett par inlägg och räkna med att det inte kommer bli korta sådana, nu när jag har fått 'husdjur' :)
Och nu snart kommer Prinsessa . ;)
Tålamod lönar sig brukar man säga.
Och en liten hemlighet avslöjar jag nu , nån i Greenwood's kommer helt säkert skaffa en liten hund eller liknande ;)

http://thesimsblogg.bloggplatsen.se

 
Sara.D

Sara.D

22 oktober 2011 17:32

Tess: aa vi försöker göra det men det finns typ inget nummer,så jag ska leta vidare efter ett,men jag tycker också att det känns bättre med skiva,typ hundra gånger bättre faktiskt.Jag går snart och köper det i affären istället,för jag har ju inte ens en beskrivning och det är helt jävla sjukt!! men tack för ditt svar :)

http://Sara.D

 
Ingen bild

Tess

22 oktober 2011 18:06

Sara.D:
Här är nummret till växeln på origin:
08 - 658 78 00

(Klickade runt på origin och hittade det under "kontakta oss" och sedan klickade jag vidare på "kontakt")

 
Ingen bild

Tess

22 oktober 2011 18:08

Sara.D:
De har öppet mellan 09:00-18:00 kanske jag ska tillägga också :)

Jag hoppas verkligen du får ordning på det! Berätta gärna senare hur de gick ifall någon annan får liknande problem :)

 
vendela

vendela

22 oktober 2011 19:58

hej! jag har till mitt the sims 3 aldrig haft några problem och alltid jätte bra grafik. Men sen en dag laddade jag hem ganska mycket möbler till spelet och sedan när jag började spela laggade allt och grafiken var väldigt dålig!! Vet du vad felet kan vara?

http://vvanilla.blogg.se

 
Ingen bild

Anonym

22 oktober 2011 20:51

Kan du svara på frågor? Du har inte svarat på NÅGON fråga av dom jag ställt i frågerutan NÅGONSIN. Och det är VIKTIGA frågor, seriöst. Varje gång jag kollar är det samma frågor som besvarats och ALDRIG några andra.

 
Ingen bild

Tess

22 oktober 2011 21:48

Anonym:

Skriv frågorna i kommentarsfältet så kan vi läsare försöka hjälpa dig :)

 
Ingen bild

Amanda

22 oktober 2011 22:14

Wow, Maja! Vad coolt! Hur hittade du tidsmaskinen? Vad kan man göra i framtiden? Vad heter fusket som gör en till mumie?

 
Amelia

Amelia

22 oktober 2011 22:58

Äntligen hör du av dig, Sanne! Längtar efter Prinsessa, Greenwoods och allt annat!

http://Simblogg.bloggplatsen.se

 
Mastan

Mastan

22 oktober 2011 22:59

bra att du ska göra ett inlägg snart..

http://mastansblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ingrid

23 oktober 2011 00:37

Är det bara jag som faktiskt verkligen tycker att de här diskussionerna i kommentarsfältet ger någonting? Tycker det är jättetrevligt och gå in här och läsa så många kommentarer. Sen att typ 20% av dem bara klagar på dålig uppdatering är ju bara deras problem. Sluta gå in här och kolla över huvud taget i så fall! Har Sanne skrivit något kontrakt om att hon måste uppdatera varje kvart eller? Tror ni att hon är något virtuellt datorprogram som bara sitter och spelar, skriver, tar reda på, forskar om sims hela dagarna? Var glada över att den här mötesplatsen faktiskt finns och att vi har Sanne att tacka för det. Ni som vill klaga kan ju gå någon annan stans o klaga. Hos Länstinget eller nåt.

 
Ingen bild

Tess

23 oktober 2011 07:27

Måste bara skriva den hundrade kommentaren!

 
Ingen bild

H:et

23 oktober 2011 08:25

om ni inte redan fått svar på varför några fått det tidigare så är det här:
beställer man från en webbsida tex, origin eller cdon.com så skickar de spelet så att du ska få det i alla fall på release dagen (den dagen det släpps) men ibland skickar de spelet lite tidigare och ja, då har du spelet 1-2 dar tidigare. själv laddade jag ner för 299,- och installrade sen.

 
Ingen bild

Anonym

23 oktober 2011 10:09

Det är bättre att skriva här, ingen fråga besvaras endå aldrig. Jag kan inte vänta längre, det är AKUT.

Igår kväll fick jag ett telefonsamtal från en kompis. Hennes pappa var sjukt arg (seriöst) för hennes spel (husdjur) inte gick att spela (det stängdes av), hon har visserligen inte grundspelet men mitt sådant är installerat. Hon har tillgång till mitt EA-konto om hon vill ladda ner grejer os.v Jag har hört om andra som gjort såhär och funkat alldeles utmärkt och det har jag ju sagt till henne. Hans pappa hotar henne med att få tillbaka hans pengar, att sälja spelet eller att hon får köpa grundspelet för 199 :-. Och jag känner skulden. HJÄLP MIG. Snälla.

 
Ingen bild

ett sviket fan ...

23 oktober 2011 10:56

MEN BÖRJA BLOGGA MERA DÅ ! ANNARS SLUTAR JAG LÄSA BLOGGEN !

 
Ingen bild

ett sviket fan ...

23 oktober 2011 10:57

BLOGGEN KOMMER GÅ UNDER , INGEN KOMMER LÄSA DEN OM DU FORTSÄTTER SÅ HÄR , BLOGGA MER !

 
Ingen bild

-.- med dyselki

23 oktober 2011 11:16

ett sviket fan jag äldkar dena blogg kommer aldrig sluta en då om hon inte uppstaterar hon har ett eget liv fatta det -.- hon lever ett underbarn liv hon upstaterar sin blogg mer en mig det brukar ta mins 5 månader för mig o göra det och hon har ett liv och jobb fatta

 
Ingen bild

Jessica

23 oktober 2011 11:17

du hade tid med att skriva en kommentar men du hade inte tid med att skriva ett litet inlägg -.- jag vet att du har ditt liv utanför bloggen men du måste ju iaf kunna uppdatera minst en gång om dagen, bara nåt litet, då blir din blogg mer spännande och rolig !!

 
Sara.D

Sara.D

23 oktober 2011 11:54

Det e bra -.- med dyselki,håller med dig! hon har en blogg ja,men det betyder ju inte att hon måste sitta fast klistrad framför datorn hela tiden!! så jag håller med dig dyselki ,')

http://Sara.D

 
Sara.D

Sara.D

23 oktober 2011 11:56

wow *anonym* du sitter i klistret du x) vet inte hur du ska göra där riktigt..

http://Sara.D

 
Sara.D

Sara.D

23 oktober 2011 11:59

H:et jag har också beställt spelet från origin och jag ska ladda ner det men vet inte hur jag ska göra,och har inte direkt fått någon beskrining,vet du hur man ska göra??? inte lätt för dig att veta här men om du vet så snälla hjälp mig,jag har väntat i 40 dagar på detta spelet husdjur så snälla <3<3 :))// kram

http://Sara.D

 
Sara.D

Sara.D

23 oktober 2011 12:09

Tess: du är en ängel! tack så jätte mycket,mamma ska ringa dit imon för det är väl bara på vardagar va? så ska vi se om det löser sig det hela,men tack tack <3<3 :) // kram på dig

http://Sara.D

 
Ingen bild

Anonym

23 oktober 2011 12:20

Sara.D: Jag vet :c Men jag sa "Jag tror det går, det borde funka eftersom det gjort det för andra" (ungefär) så dom bokade ju faktiskt på egen risk.

 
Ingen bild

Anonym

23 oktober 2011 13:20

Jag fick det också den dagen! Visst är spelet kul!<3

 
Jossa =)

Jossa =)

23 oktober 2011 13:24

Ååååh! Jag vill ha det där spelet!!! Jag hoppas att jag får det till födelsedan =) Det verkar så häftigt med alla djur. Hoppas du kan berätta mer snart =) Din blogg är den bästa Sims bloggen ever =D (För hundrade gången XD)

http://jossasbloggen.blogg.se

 
Ingen bild

Sara

23 oktober 2011 13:34

Jag behöver akut hjälp av någon kunnig! Jag har spelat TS3 och oavsett hur många familjer jag gjort har jag alltid återgått till samma! Den här familjen tycker jag e rolig att spela på och jag e inne på sjunde generationen. Igår beslöt jag mig för att låta en av döttrarna i familjen skulle få åka till Kina. Allt funkade fint men när det laddat klart var inte sinnen med. Jag antog att det buggade och avslutade spelet. I ren vana sparade jag samtidigt. När jag idag vill spela på familjen kommer jag till ett spel i Kina. Utan sim. Jag e liksom fast i Kina men min sim e inte där. Jag skulle kunna offra alla andra familjer bara jag får tillbaka den här. Någon som har förslag på hur jag kan göra? 
Jag är desperat - min mail är sararydstedt@gmail.com 
HJÄLP! :-(

 
Amelia

Amelia

23 oktober 2011 14:43

Ett sviket fan..., kom igen! Sanne har faktiskt ett liv, jobb och massa annat att göra utanför bloggen! Gud, vad du är dramatisk när du skriver "bloggen kommer att gå under!". Det är faktiskt en blogg vi snackar om, och du pratar som om jorden håller på att gå under bara för att hon inte uppdaterar!
Hon är faktiskt 19 år och har ett jobb och ett liv, som faktiskt går före bloggen!
Den här bloggen är ändå rena guldet för oss sims-älskare, tycker jag i alla fall!

http://Simblogg.bloggplatsen.se

 
Fanny

Fanny

23 oktober 2011 14:56

Alla som klagar på att vi klagar, sluta. Vi har rätten till att klaga på en blogg som uppdaterar ca en gång i veckan utan att någon börjar hacka på oss.

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

anonym

23 oktober 2011 15:09

Uppdatera vafan! Snart slutar jag läsa din blogg! Älskar dina inlägg men när dom kommer varannan vecka är det inget kul. Speciellt inte när man längtar ihjäl sig efter en recension från dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
Ingen bild

Abbeynizt@

23 oktober 2011 17:07

Det är ju värre om den blir uppdaterad en gång i månaden! Då är det ju för fan ingen som läser den längre.

 
Ingen bild

Mariaaa

23 oktober 2011 17:28

Sara, har du provat med ResetSim fusket? Brukar funka när mina simmar laggar :)

 
Ingen bild

Tess

23 oktober 2011 18:11

Håller med dig anonym, älskar också Sannes blogg men snart är den inte mer värd att läsa om hon inte updaterar.......................................

 
Ingen bild

Joanna

23 oktober 2011 18:40

Visst, det kanske är tråkigt med dålig uppdatering, men allt i universum kretsar inte kring sims! Sanne har väl också ett liv och annat att göra än att underhålla er. Gå ut och gör nått annat så länge än att sitta och hänga över datorn och klaga..

 
Ingen bild

Ingrid

23 oktober 2011 19:31

Fanny:
Men ni som klagar på att hon inte uppdaterar bloggen...om vi inte får klaga på att ni klagar så har väl ni inte heller rätt att klaga från första början? Eller hur? Dessutom tycker jag att ni är elaka. Det är elakt det ni skriver. Sanne skriver inget elakt och försöker göra allting så bra som möjligt utifrån hennes situation. Försök ni med så ser ni att livet inte går under för att det inte uppdateras varje dag :)

 
Elin

Elin

25 juni 2014 14:09

Första kommentaren sen 2011! :D

http://thesims3elin.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SanneSims, theSIMSblogg - 11 september 2020 08:35

Hej!   Thesimsblogg har funnits ett bra tag nu och saker har förändrats sedan starten. Sidan har fortfarande en del besökare, därför behövs det här inlägget.    Thesimsblogg kommer att bli SanneSims.com.  Guider och tips kommer att finnas d...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 4 september 2020 13:33

Genom funktionen "Min historia" när man skapar en Sim i The Sims 4 så kan man lite slumpartat (inte riktigt) få ut färdigheter, egenskaper och startkapital till en Sim eller ett hushåll. Detta gör det lättare för oss att skapa den simmen vi har i tan...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 3 september 2020 12:00

Varje gång jag startar Origin möts jag av nya uppdateringar. Inte nog med det, om jag klickar uppdatera i den pop-up-rutan som dyker upp och väljer att uppdatera den vägen så funkar det inte. Origin stängs bara ner. Jag får då starta upp igen och try...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 31 augusti 2020 10:11


Hej, igen.   Jag går igenom allt som ligger. Alla frågor, alla kommentarer och så alla icke godkända gästboksinlägg.  Så 8 år senare, jag har bytt headern och jag gratulerar Fanta! Hoppas att du inte tog alltför illa upp av att min header låg k...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 30 augusti 2020 10:00


Hej!   Dom som har mig som vän på Sims 3 communityn kan gå in och se mina egenskaper. Där har jag valt "tankspridd". Frågan är om man kan vara så tankspridd att man skapar en blogg om ett spel som blir omtyckt och som är som mest omtyckt av en sj...

Den här sidan kommer att bytas ut mot min nya med adressen som står här ovan. Den nya sidan kommer att lanseras inom kort. Håll koll! Mer information.

 

  

SanneSims

Presentation


Jag som driver denna blogg är en Sims-fanatiker! Kort sagt.. ;)

En liten fråga..:

Vilket spelar du mest?
 The Sims
 The Sims 2
 The Sims 3
 The Sims 4
 Jag växlar mellan 4an och 3an
 Jag spelar inte och har aldrig spelat
 Jag har slutat spela, den här sidan behövs inte!

Translate!

 

 

Antal besökare här just nu:


Jag heter Crussidull på The Sims 3 Community, bli gärna vän med mig där! :)

            (http://thesims3.com)

 

Går även att följa med Bloglovin'

bloglovin

 

   Håll dig alltid uppdaterad, dröm om The Sims och gå med i   vårat egna lilla svenska Sims-       Community genom att gilla       TheSimsBlogg på Facebook!

 

Klicka på Tummen för att Gilla.

 

Eeeheheh, finns ingen tumme. Klicka här.

Fråga mig om The Sims!

Jag hjälper dig gärna om du har problem med The Sims.

Men tänk på:

1. Du får ditt svar skickat via mail om du anger mailadress. På så sätt vet du precis när din fråga har besvarats. Svaret och frågan kommer ändå att publiceras i listan med frågor om du inte anger annat i frågan.

2. Jag kan inte alltid garantera hjälp eller svar, speciellt när spelen inte vill starta eller att de krashar - då detta kan bero på flera faktorer.

3. Sök i bloggen efter svar innan du frågar. Använd sökrutan.

4. Löjliga frågor eller spam kommer att tas bort.

5. Skicka endast samma fråga en gång.

6. Jag ger INTE ut några registreringskoder eller produktnycklar.
7. Vissa frågor kan ta längre tid för mig att svara på än andra och det betyder att jag ändrar lite i frågeordningen ibland.

 

8. Har du frågor om The Sims Medeltiden? Klicka här.

 

Allt detta är för att jag ska kunna svara på fler frågor dagligen och för att ni enkelt ska kunna finna era svar.

Många frågor ställs under en dag, ca 8 st. Ha detta i tanken när du ställer din fråga.

                                   /Sanne

1 194 besvarade frågor

Sök i Bloggen

Det senaste!

Historier / Legacies

Nya presentationsbilder till Historierna är under konstruktion!

 

 

.
 

.

 

 

SIMS-gäster

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Tidigare skrivet

Lämna ett avtryck!

Nerladdningssidor

Tidigare år

Alla bilder (om inte annat anges) här på bloggen har jag själv fotat i mitt spel, även alla texter (om inget annat anges) har jag skrivit själv. Detta betyder att man inte får kopiera bilder eller texter från bloggen utan mitt medgivande.

 

The Sims, The Sims diamantdesign och The Sims-logotypen är varumärken som tillhör Electronic Arts Inc.

 


Ovido - Quiz & Flashcards