Direktlänk till inlägg 23 oktober 2011

The Sims 3 Husdjur - Kort recension

Av SanneSims, theSIMSblogg - 23 oktober 2011 18:29

Jag älskar det här spelet!

- The Sims 3 Husdjur -


Så, nu var det sagt. Jag insåg nog inte hur mycket jag verkligen hade saknat husdjur till mina simmar innan de åter fick dem. Att kunna trava runt med dem i koppel, lära dem trix och färdigheter. Med spänning vänta på små djurbebisar och sedan se vilken pälsteckning de får när de anländer. Husdjuren är underbara.


Djuren


Hästar

Man förstår inte riktigt hur mycket man verkligen kan göra med hästarna i spelet förrän man testat allt. Vilket jag absolut inte hunnit under de här dagarna jag gått igenom spelet. Men, tjäna pengar på dem - det kan man verkligen!


Dresserad enhörning hoppar hinder! 


Hundar

Man kan gå med dem i koppel! Och man kan lära dem mängder av olika trix, sedan visa upp dem i en liten trix-uppvisning. Lär dina voffsingar att jaga och leta upp sällsynta föremål till dina simmar! Eller, be dem vakta kåken medan du är på jobbet..


Katter

Små spinnande knyten, underbara. Självklart kan du lära dessa trick och färdigheter likaså!


Det finns en massa att säga om varje sort och ett inlägg tillsammans räcker inte! Därför kommer jag att ha små djurspecialer kommande vecka där jag kommer skriva upp allt ifrån hur man lär en vovve att sitta till hur man tämjer en enhörning! Första inlägget Hundar kommer imorgon!


Hund som utforskar slätterna i Appaloosa Plains



Smådjur
Men åter till spelrecensionen! Förutom de uppenbara husdjuren så kan man även ha små djur i terrarier och burar. Sådana som hamstrar, papegojor och reptiler. Låt dina upptränade katter eller hundar sniffa rätt på de verkligt unika smådjuren att bura in! Men glöm inte att mata dem och städa deras burar, annars kanske de stryker med!


Vilda djur

Bortsett från redan nämnda djur så finns det även vilda djur! Tvättbjörnar, hjortar och vildhästar berikar verkligen kvarteren med mer liv än väntat. Vildhästar kan man tämja och få dresserade och tama. Tvättbjörnar kan förstöra grödor.. Hjortarna (rådjuren) är såååå söta!


Stadspromenad!


Avla och sälja djur

Hade du tänkt dig en karriär som uppfödare är detta endast möjligt om du väljer att föda upp hästar. Man kan nämligen inte tjäna någonting på att adoptera bort katter och hundar, oavsett hur renrasiga de är.


Appaloosa Plains

Mysig country-stad i helt min stil. Med alla öppna slätter och stora gårdar  hamnade staden högst upp på favoritlistan. Många plus finns därtill, världen är stor och har mycket potential både för utbyggnad och ombyggnad. Husen som finns är snyggt byggda och rymliga. Centrumet är kompakt och har alla nödvänigheter i närheten av varandra. Parkeringar för hästar finns det multum av!


Som sagt så har jag inte hunnit upptäcka så mycket mer av spelet med tanke på att jag håller på att flytta och sådär. Tyvärr.. :(


Självklart finns det + och - med detta spel och här är mina starkaste argument:


+ Så arbetat och mycket nya funktioner. Generellt är nästan allt positivt!


- Det stör mig så otroligt mycket att man inte på något vis kan adoptera bort katter eller hundar till grannar. Eller att det inte ens går att sälja dem för pengar! Detta är tyvärr ett megastort minus från min sida!!


Ni som har testat det, vad tyckte ni? :)

 
 
Andrea :D

Andrea :D

23 oktober 2011 19:17

Jag tycker det är jätteroligt.
Men det skulle,som du sa,vara bättre om man kunde adoptera bort dem till grannar eller sälja dem!

http://andilove.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ingrid

23 oktober 2011 19:22

Älskar också spelet! Staden är helt fantastiskt och det är verkligen den staden EA har lyckats bäst med att designa. Den har det fina vädret (som är det enda minuset i Bridgeport), den mysiga omgivningen, lagom stort och så fullkomligt älskar jag husen de byggt, för en gångs skull! Hästarna är så otroligt väl gjorda. katterna och hundarna sämre men inte sämre än i the sims 2. Har inte provat att ta valpar ännu, men det gör mig sorgsen att läsa att de inte går att adoptera bort till grannar. Vad gör man med dem då? Att man inte kan tjäna pengar kan jag förstå, det kan man knappt i verkliga livet heller.
Nej, det här spelet var verkligen en höjdare!

 
Mastan

Mastan

23 oktober 2011 19:23

jag tyckte spelet är as roligt!

http://mastansblogg.bloggplatsen.se

 
Nessie

Nessie

23 oktober 2011 19:23

Tycker det är sjukt roligt! Blev dock besviken på Limited Edition-affären :c

http://Thesiimz.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Elin

23 oktober 2011 19:24

Spelet är sjukt kul!
Jag har typ suttit varje dag sen jag fick det. (Onsdag)
Men det har typ krashat 4 gånger, bara idag... :/
Men älskar endå spelet!! :D

 
Sanne

Sanne

23 oktober 2011 19:29

Elin, testa att sänka spelets grafikinställningar. Det kan få ditt spel att både gå snabbare och riskerar färre "krashningar". :)

http://thesimsblogg.bloggplatsen.se

 
alexandra

alexandra

23 oktober 2011 19:32

Mitt spel kostade bara 99:-
Köpte det på mediamarkt :)

http://swedensims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Simsnörd

23 oktober 2011 19:33

När kmr Greenwoods?
Vill verkligen ha Husdjur, det verkar vara jätteroligt!

 
Ingen bild

Elli

23 oktober 2011 19:34

Älskar också appaloosa plains och att ha husdjur men håller med Nessie, blev lite besviken över limited edition affären!

 
Nessie

Nessie

23 oktober 2011 19:37

@Elli: Jag gick bara och tog alla djuren....

http://Thesiimz.bloggplatsen.se

 
Nessie

Nessie

23 oktober 2011 19:40

Jag ska, efter första delen på "Historien om Yorker" skriva en lång recension om The sims 3 Husdjur, och göra massor av inlägg imorgon. Händer nog imorgon.... ska vara hemma från skolan då :c

http://Thesiimz.bloggplatsen.se

 
Nessie

Nessie

23 oktober 2011 19:41

Förresten... Är det bara jag som får loppor hela tiden även om dom bara varit ute i en sims-timme? :c

http://Thesiimz.bloggplatsen.se

 
Joanna

Joanna

23 oktober 2011 19:48

Är det kaniner med i spelet? :)

http://joannachan.blogg.se

 
Fanny

Fanny

23 oktober 2011 19:50

Va, det går väl visst att adoptera bort djur? När jag väljer telefonen finns det ett alternativ som heter typ "lämna husdjur för adoption"?

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

alice

23 oktober 2011 20:05

Fanny: Jo, men du får inte betalt för det :( Men iaf, husdjur är grymt!!! Förutom att jag "råkade" få typ 5 hundar som är jättejobbiga + att mamman födde två små ungar + att mormor bor i samma hus som mamman och pappan och barnen + att jag adopterade en häst (fråga mig inte varför...) + att alla hundar konstant får loppor och sist men inte minst så kör jag utan några koder... JAG DÖÖÖR. men som sagt så älskar jag spelet, har dock inte stött på några tvättbjörnar (?)

 
Bella

Bella

23 oktober 2011 20:06

I<3 it!

http://ibella.bloggplatsen.se

 
cilla

cilla

23 oktober 2011 20:07

Jag har givetvis inte upptäckt allt, men i det stora hela älskar jag det. Jag har verkligen saknat att kunna ha djur! :D

http://www.heltrandom.devote.se

 
Amanda

Amanda

23 oktober 2011 20:10

Kan du inte göra en "Serie" med Djurliv som du gjort med Kvällsnöjen osv.. Vore jätte kul, Jag älskar dina serier och kan läsa dom 10 ggr om :)

http://longwalkhome.devote.se

 
Ingen bild

johanna b ^^

23 oktober 2011 20:36

asså jag har husdjur men husdjuren med lång päls blir genomskinligt asså pälsen blir genom skinlig!!???


säg till om ni har samma problem!!!???

 
Ingen bild

anonym

23 oktober 2011 20:36

Tack! Tack! Tack! Äntligen! :D

 
Qriztina på communityn

Qriztina på communityn

23 oktober 2011 20:47

Johanna, hade exakt samma problem som du! Men om du går in på grafikinställningar under "alterativ" i spalten där du avslutar och sparar spel ska du kryssa i alla små fyrkantiga rutor där... det heter något med "avancerad grafikgrejssimojs"

http://??

 
Ingen bild

Hanne

23 oktober 2011 21:24

Var hittar man enhörningar?? Hittar inga :(

 
Ellen

Ellen

23 oktober 2011 21:35

Toppenrecension! Ser fram emot inlägget om hundar :) Har själv inte hunnit testa spelet så mycket ännu, tyvärr. Önskar mer tid till mer simsnörderi, hehe!

http://spelasims.se

 
Amelia

Amelia

23 oktober 2011 22:29

Älskar sims 3 husdjur, imorgon kommer även jag skriva en recension om det! :)

http://Simblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ida

23 oktober 2011 23:07

Mitt spel funkade först inte men sen köpte vi en ny data med sjukt bra grafik!!! Jag älskar spelet, hästarna är otroligt välgjorda och detaljerade. Jag skapade en fin ranch där jag föder upp renrasiga mustanger och säljer dem när jag har tränat upp dem fullt i hoppning och kapplöpning. Man blir sjukt rik på det. Är redan inne på min andra generation med simmar :D:D

 
Nessie

Nessie

24 oktober 2011 07:26

Alice: JAG SÅG EN TVÄTTBJÖRN! Det var natt, i hundparken.

http://Thesiimz.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

kajsa

24 oktober 2011 07:28

kan du inte göra en guide hur man får en enhörning? läste på en annan blogg att man måste vara bfe med 3 olika slags djur, men jag kan bara vara bvf med en av mina djur!

 
Fanny

Fanny

24 oktober 2011 08:02

Men du, jag måste bara fråga en sak. Varför säger du att målet är att denna blogg ska "Fungera som en uppslagsbok för alla The sims-spelare" när den bara handlar om The sims 3 nu mera? Jag menar det finns ju folk som fortfarande spelar The sims 2 och det finns ju knappt några såna bloggar för dom...

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emma

24 oktober 2011 11:00

Jag hoppas du kan hjälpa mig, vet inte riktigt vart jag ska vända mig!!

Har installerat ner The Pet Store då jag har the sims 3 husdjur limited edition men vet inte vart i spelet jag hittar den? Det står ju självklart att den är nedladdad och klar, men som sagt, jag hittar inte butiken I spelet?

Är inne på Ändra Stad-läget och på Allmänna platser men där ligger den inte.. Idéer om vart butiken kan ha hamnat??

Älskar din blogg och TACK för all hjälp & idéer man får här :) kram /emma.

 
rebecka :)

rebecka :)

24 oktober 2011 11:22

Åå, jag vill köpa det!

http://rande.webblogg.se

 
Alex

Alex

24 oktober 2011 11:56

Jag älskar också spelet! Men stort, STOOORT minus för att inte kunna sälja sina hundar och katter. Jag tror inte ens att man kan köpa hundar och katter? Eller kan man det och i såna fall vart? Har inte hittat...

http://leydis.blogg.se

 
Sofie

Sofie

24 oktober 2011 13:01

Jag älskar spelet! Har spelat det alldeles för mycket med tanke på att jag har en tenta på onsdag, haha!

Dock önskar jag att man kunde hinna med mer! Men samtidigt är det kul att ha fullt upp hela tiden! Jag har just nu fyra hästar, varav två är enhörningar samt en hund och en fågel!

Skaffade nästan precis hunden så håller på att upptäcka allt man kan göra med hundar nu! ;D

http://annasofiekarlsson.sajk.com

 
Nessie

Nessie

24 oktober 2011 13:49

Alex: Klart man kan. Tryck på simmen -> Mobiltelefon -> Adoptera husdjur från härberge (typ)

http://Thesiimz.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lovisa :)

24 oktober 2011 16:26

När man köper hund/katt eller häst är dom valpar, kattungar, föl då??

Tacksam för svar!!! :) <3

 
Ingen bild

Ugglan

24 oktober 2011 16:47

OMGOMGOMG! Jag ska beställa det idag, det är mitt första expantionspaket och jag kan inte vänta åhh längtar sååå mycket :DDD

 
Ingen bild

alice

24 oktober 2011 19:20

Nessie: Haha, tack! tidigare idag spelade jag, och min hund hade - på humöret, för att han hade blivit biten av en tvättbjörn:P

 
Lisa

Lisa

24 oktober 2011 20:18

skulle bli glad om någon villde lässa min blogg (inte rekalm ) men din blogg är jätte bra den bästa bloggen jag lässer

http://thesimslovers.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

emma

24 oktober 2011 22:00

asså jag har det... men jag tycker det är ett minus att man fortfarande bara kan vara 8 i ett hushåll. eller jag vet inte riktigt om det är så men jag hade 6 djur och när mina 2 simmar skulle skaffa barn så kom det upp att det inte gick för att hushållet var för stort. och sen också ett minus att om man har hästar och bor på en farm, vilket bara finns en bit bort från staden. så tar det år att gå på promenad med hunden till parken till exempel. men annars ÄÄÄÄLSKAR jag spelet. jag har spelat konstant sen jag fick det och jag ångrar verkligen inte köpet

 
Ingen bild

Nonno

25 oktober 2011 18:57

Jag vet att om jag köper spelet kommer jag DEFINITIVT inte ångra köpet, men mina andra simsspel krashar hela tiden, och jag vet inte om vår dator klarara av ÄNNU ett spel

 
Ingen bild

Lisa A

26 oktober 2011 13:13

hej jag tycker också att det är lite synd att det inte går att sälja hundvalpar/kattungar! Men jag har gjort så att jag hoppar ut i "ändra stad" läget och väljer "slå ihop hushåll" med det hushållet jag vill att kattungen/hundvalpen ska flytta till, så flyttar jag bara över den, sen tillbaka till spelet.
sen man kan ju skriva in Kaching och lossas att man får 1000 kronor för ungen om ma vill.
det är iallafall lite mysigt att sen se sin valp/kattunge i staden, och man kan ju gå och hälsa på.

 
Josefine

Josefine

26 oktober 2011 17:53

Behöver man ha något annat the sims 3 spel för att kunna spela the sims 3 husdjur? Vill köpa det men undrar om något annat behövs också?
Svara gärna i en kommentar på min blogg så jag ser det enkelt :) Super blogg, tacksam för svar!

Verkar vara ett grymt kul spel!! :D

http://dressyrponnisarna.blogg.se

 
ANNA

ANNA

26 oktober 2011 20:23

DET ÄGER !!!! <3

http://annlinn.bloggplatsen.se

 
Alexander

Alexander

28 oktober 2011 22:11

Att man kan hålla på med hästar är ju ett lyft med denna expansion.

http://www.purpline.se

 
Amelia

Amelia

28 oktober 2011 23:16

Josefine, man behöver sims 3 grundspelet för att spela sims 3 husdjur. Man behöver grundspelet för alla expansionspaket, vilket det än gäller! ;)

http://Simblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Alice syster :)

29 oktober 2011 15:56

hej, var finns enhörningar???

 
Ingen bild

Frida

29 oktober 2011 23:29

Har samma problem som Emma, hittar inte min PET shop i limited edition trots jag hämtat ner de. Någon som kan hjälpa? Finns ej i allmänna tomter :(

 
Ingen bild

alice

30 oktober 2011 15:44

Frida: det är ganska svårt att hitta, men du måste registrera ditt spel på sims3.com, och sedan gå in på mina sidor. Där tittar du på nedladningshistorik (elr nåt, kmr inte riktigt ihåg vad det heter). Då hittar du nog petshop :D

 
Hanna

Hanna

30 oktober 2011 16:00

ÄLSKAR sims 3 husdjur!

Och du, första bilden i inlägget, heter Enhörningen Jackpot Häst? Hittade en exakt likadan enhörning nämlingen...^^

http://www.hhannaforever.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

kate

30 oktober 2011 16:32

Det är ju sjuk kul! men jag blir lite besviken på att
man måste hitta hamstrar och så för alla djur är ju lika mycket värda?
och då borde det vara en själv klar het! att alla djuren finns när man ska skapa dom.

 
Ingen bild

Anna

1 november 2011 08:12

Väldigt tråkigt att man inte kan se hästens ras i spelet.

 
Ingen bild

Sandra

2 november 2011 16:43

Älskar spelet har set en enhörning i svart med vet nån hu man gå i koppel vill veta:)

 
Ingen bild

Vera

9 november 2011 01:45

Någon som vet hur man kan ha fler hästar? Jag kan bara ha 3 st, men då har jag även en hund och en katt. Försökte få min häst betäckt MEN den säger att jag har för många i hushållet (7st)...alltså 3 hästar, en hund och katt, 2 simmar..... finns det någon kod eller liknande till detta så man kan ha fler djur? Skulle så gärna vilja ha en stor ranch med mååånga hästar!
Har även sätt på youtube mm. att folk har många hästar, HUR? :(
Hjälp mig? :(

 
Ingen bild

Lollo

9 november 2011 17:18

Älskar verkligen spelet!
Har längtat efter djur till Sims 3 :)

 
Ingen bild

lucky-f.bloggplatsen.se

27 november 2011 16:07

jag vill jätte jätte gärna ha spelet !!!
men vill inte köpa från nätet e lite feg..
men vart köppte du???

 
Amelia

Amelia

27 november 2011 16:55

Vera, för att kunna ha fler än 7 medlemmar i en familj så måste du ladda ner & installera en mod till ditt sims. Men jag varnar dig, modar kan överbelasta ditt sims så det inte längre går att köra. Vissa kan även innehålla datavirus, så modar är inte precis något som jag personligen rekommenderar, men nu vet du i alla fall vad som krävs! Jag råder ingen att ta onödiga risker, men om du insisterar så kan du nog hitta moden på Modthesims.com

http://Simblogg.bloggplatsen.se

 
Emelie

Emelie

9 december 2011 14:25

Hej jag har en fråga och jag skulle bli såååååå glad om nån svarade på den (skriv på min blogg isf)

Här kommer frågan :)

Jag har limited edition och då skulle man ju få extra raser men dom finns inte när jag gör hundar/katter/hästar :''( jag har registrerat spelet på www.thesims3.com och jag har djur affären i min stad vad ska jag göra?

SNÄLLA SVARA NÅN GULLIG PERSON♥

http://www.simsthreelove.blogg.se

 
Ingen bild

En ledsen flicka :/

12 december 2011 18:40

ååh, det låter helt underbart! har precis fått mitt spel :) Men tyvärr så funkar det inte att göra hästar? min skärm börjar blinka och jag kan inte trycka någonstans? är det någon som kan veta varför?! behöver verkligen all hjälp jag kan få :)

 
Ingen bild

Sandra

18 december 2011 00:50

ledesn flicka, då gör min data med när jag ska göra hästar, börjar blinka och så måste jag starta om hela datan. Jag klarar av att spela med hundar och katter, och allt går jättebra, men om jag går ut på stan med dem och ser en häst, så börjar det blinka igen. Tror det beror på att datan har för dålig grafik för spelet, har provat på min brorsas data, mycket nyare och bättre data. Det fungerar på den, så jag måste nog köpa en ny data, tyvärr :(

 
Lilla My

Lilla My

26 december 2011 14:27

Kan få hjortar som husdjur???

http://animalz.devote.se

 
Ingen bild

Jag

30 december 2011 12:32

Sandra: Det är samma för mig men min brors dator som jag använder pga att min är paj klarar inte katter eller hudar och inte hästar heller. Men om jag får en ny bättre och nyare dator kan det fungera då??

 
Ingen bild

Vendela

4 januari 2012 23:07

Vart köper man the sims 3 husdjur???????????

 
Ingen bild

Sagisen

14 januari 2012 12:36

Superoligt! Det är mycket bättre jämfört med sims 2. Fast jag har inte hittat nån enhörning! Dem dyker ju upp 20.00 och typ försvinner
24.00....Antingen på Appaloosa plains vattenverk eller Kanelkrönsfallen. Det ska ju vara ett norrsken där, och jag har letat.....Jag har sett att det är 40 procent att hitta en enhörning. Jag ska försöka på ett annat sätt! Ladda ner en liten ö på sims hemsidan och göra en park med hästsaker! Det kanske funkar....Sen kan man bara flytta in den i valfri värld!

 
Ingen bild

Anonym

21 januari 2012 16:24

Kul..

 
Ingen bild

Anonym

21 januari 2012 16:25

Men alltså... Något tips på hur man kan hitta enhörningar?
Har aldrig sett en i mitt spel!

 
Ingen bild

cliris

7 mars 2012 18:45

hej den här frrågan kanske inte ha me ämmnet att göra men jag undrar hur djuren gör ungar?
ps... jag älskar din blogg!!!!♥♥♥♥

 
Ingen bild

Esmisen

13 mars 2012 19:07

Asså, jag har skitdålig grafik på min dator men hur fixar man det utan att köpa en ny dator?

 
Ingen bild

Esmisen

13 mars 2012 19:08

jag kan inte se djuren, foten är liksom i ansiktet!...<3

 
Ingen bild

sandra

16 december 2013 14:40

måste man ha sims 3 för att kunna ha sims 3 husdjur?

 
felicia

felicia

1 februari 2015 11:30

jag har installerat husdjur men har bara vanliga sims 3
hur hittar jag djuren om det ens går

http://2015-02-01

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SanneSims, theSIMSblogg - 11 september 2020 08:35

Hej!   Thesimsblogg har funnits ett bra tag nu och saker har förändrats sedan starten. Sidan har fortfarande en del besökare, därför behövs det här inlägget.    Thesimsblogg kommer att bli SanneSims.com.  Guider och tips kommer att finnas d...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 4 september 2020 13:33

Genom funktionen "Min historia" när man skapar en Sim i The Sims 4 så kan man lite slumpartat (inte riktigt) få ut färdigheter, egenskaper och startkapital till en Sim eller ett hushåll. Detta gör det lättare för oss att skapa den simmen vi har i tan...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 3 september 2020 12:00

Varje gång jag startar Origin möts jag av nya uppdateringar. Inte nog med det, om jag klickar uppdatera i den pop-up-rutan som dyker upp och väljer att uppdatera den vägen så funkar det inte. Origin stängs bara ner. Jag får då starta upp igen och try...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 31 augusti 2020 10:11


Hej, igen.   Jag går igenom allt som ligger. Alla frågor, alla kommentarer och så alla icke godkända gästboksinlägg.  Så 8 år senare, jag har bytt headern och jag gratulerar Fanta! Hoppas att du inte tog alltför illa upp av att min header låg k...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 30 augusti 2020 10:00


Hej!   Dom som har mig som vän på Sims 3 communityn kan gå in och se mina egenskaper. Där har jag valt "tankspridd". Frågan är om man kan vara så tankspridd att man skapar en blogg om ett spel som blir omtyckt och som är som mest omtyckt av en sj...

Den här sidan kommer att bytas ut mot min nya med adressen som står här ovan. Den nya sidan kommer att lanseras inom kort. Håll koll! Mer information.

 

  

SanneSims

Presentation


Jag som driver denna blogg är en Sims-fanatiker! Kort sagt.. ;)

En liten fråga..:

Vilket spelar du mest?
 The Sims
 The Sims 2
 The Sims 3
 The Sims 4
 Jag växlar mellan 4an och 3an
 Jag spelar inte och har aldrig spelat
 Jag har slutat spela, den här sidan behövs inte!

Translate!

 

 

Antal besökare här just nu:


Jag heter Crussidull på The Sims 3 Community, bli gärna vän med mig där! :)

            (http://thesims3.com)

 

Går även att följa med Bloglovin'

bloglovin

 

   Håll dig alltid uppdaterad, dröm om The Sims och gå med i   vårat egna lilla svenska Sims-       Community genom att gilla       TheSimsBlogg på Facebook!

 

Klicka på Tummen för att Gilla.

 

Eeeheheh, finns ingen tumme. Klicka här.

Fråga mig om The Sims!

Jag hjälper dig gärna om du har problem med The Sims.

Men tänk på:

1. Du får ditt svar skickat via mail om du anger mailadress. På så sätt vet du precis när din fråga har besvarats. Svaret och frågan kommer ändå att publiceras i listan med frågor om du inte anger annat i frågan.

2. Jag kan inte alltid garantera hjälp eller svar, speciellt när spelen inte vill starta eller att de krashar - då detta kan bero på flera faktorer.

3. Sök i bloggen efter svar innan du frågar. Använd sökrutan.

4. Löjliga frågor eller spam kommer att tas bort.

5. Skicka endast samma fråga en gång.

6. Jag ger INTE ut några registreringskoder eller produktnycklar.
7. Vissa frågor kan ta längre tid för mig att svara på än andra och det betyder att jag ändrar lite i frågeordningen ibland.

 

8. Har du frågor om The Sims Medeltiden? Klicka här.

 

Allt detta är för att jag ska kunna svara på fler frågor dagligen och för att ni enkelt ska kunna finna era svar.

Många frågor ställs under en dag, ca 8 st. Ha detta i tanken när du ställer din fråga.

                                   /Sanne

1 194 besvarade frågor

Sök i Bloggen

Det senaste!

Historier / Legacies

Nya presentationsbilder till Historierna är under konstruktion!

 

 

.
 

.

 

 

SIMS-gäster

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Tidigare skrivet

Lämna ett avtryck!

Nerladdningssidor

Tidigare år

Alla bilder (om inte annat anges) här på bloggen har jag själv fotat i mitt spel, även alla texter (om inget annat anges) har jag skrivit själv. Detta betyder att man inte får kopiera bilder eller texter från bloggen utan mitt medgivande.

 

The Sims, The Sims diamantdesign och The Sims-logotypen är varumärken som tillhör Electronic Arts Inc.

 


Ovido - Quiz & Flashcards