Direktlänk till inlägg 13 januari 2012

Downloads: Bonnie och Enhörning

Av SanneSims, theSIMSblogg - 13 januari 2012 20:47

Jag har lagt upp simmen Bonnie på The Sims 3 Exchange!

Jag har också lagt upp en cream-färgad enhörning, Böna. :)


Bonnie Mink info: Tonåringssim. Nedladdade kläder som vardag och finkläder (rosa balklänning). Hon är skranglig i formen, normal vikt. Atletisk, bra sinne för humor och modig.

Böna Enhörning info: Vuxen häst, ursprungstyp Appaloosa (något ändrad). Snabb, smidig och modig. Magiska enhörnings-krafter. 


Bonnie rider böna.

.

.

    

Bonnie i sin balklänning (finkläder).

.

.

Bonnie hoppar med Böna.

.

.

Bonnie + Böna!

.

.

 



Böna använder en magisk kraft.

.

.

. 

Klicka på bilderna för att komma till respektive nedladdningssida.

 
 
Saga

Saga

13 januari 2012 21:52

(första kommentaren, har aldrig hänt förut)
Va bra att du la upp dem, ville ladda ner bonnie och en enhörning så det var toppen!
Skönt att du verkar lite tillbaks!

http://simsgalningen.bloggplatsen.se

 
Clara

Clara

13 januari 2012 22:45

Coolt jag visste inte att enhörningar hade makiska krafter ^^

http://www.clarajo.blogg.se

 
Daria

Daria

13 januari 2012 23:00

Vilken tid ska man vara vid fiske stället så enhörningen kommer fram?

http://simspetplanet.bloggplatsen.se

 
Annis

Annis

14 januari 2012 08:07

Naw... vilken gullig häst^^
Jag har också ett sims3 husdjur men det vill inte funka! Eller det vill funka men djuren ser jätte muppiga ut...

http://helloannis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Amanda

14 januari 2012 09:23

Så himla söt enhörning! Och inte minst Bonnie!

Daria: Vid klockan tolv tiden. Jag brukar zooma ut kartan, och har man tur dyker ett ljussken upp. Zooma in och där står en enhörning. :)

 
Fanny

Fanny

14 januari 2012 09:28

Kommer ladda ner Bonnie, men inte enhörningen även om den var fint färgad, tycker det är roligare att adoptera dem själv :)

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sannis!

14 januari 2012 10:40

Så häftigt, jag visste inte att man kunde få Enhörningar! Hihi, längtar tills jag ska spela Sims ikväll! Då ska jag ladda ner!:}

 
Ingen bild

Hemligt.. ;)

14 januari 2012 10:54

Hej sanne! :) Såå fin och naturlig sim! :D Men jag bara undrar.. Brukar du svara på frågor för jag frågade en fråga förra året kan det ha varit eller nu i januari nån gång.. Snälla min fråga behöver jag verkligen svar på så jag hoppas du fått den.. :( ^^ Annars kan du väl svara på min kommentar? :) Kram! Snälla! :'(

 
Kristin

Kristin

14 januari 2012 10:55

Gud så fin! Fast båda var fina. Visste inte att det fanns cream-färgade enhörningar :O

http://crissy.devote.se

 
Fanny

Fanny

14 januari 2012 11:38

Kristin, det finns inte, Sanne har nog bara tagit en vit och ändrat färg på den ^^

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

elinspictures

14 januari 2012 12:14

Skönt att du verkar börja få tillbaka lite ork till att bland annat blogga:) Gillade verkligen inlägget även om jag inte brukar ladda ner. Tänker på dig Sanne!

 
Ingen bild

Sagisen

14 januari 2012 12:23

På min väns spel är hundarna och katterna jättekonstiga! Pälsen är liksom genomskinlig och ögonen är jättestora! Hästarna är det inget fel på. Har försökt tusen gånger på mitt spel att hitta en enhörning, men har aldrig lyckats! De ska antingen finnas på appalosas vattenverk eller på kanelkrönsfallen, eller nånstans där det finns vatten och hö!

 
Daria

Daria

14 januari 2012 14:30

Amanda:Tack! Ska försöka du menar väll på natten? xD

http://simspetplanet.bloggplatsen.se

 
Helena

Helena

14 januari 2012 17:00

Visste inte att man kunde ändra färg på enhörningarna!

http://httsims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ellie

14 januari 2012 18:00

Jag har märkt en underlig sak om enhörningarna. Man kan inte ändra sadlar på dem om dem är vilda, men om dem e uppfödda så går det plötsligt att ändra.

 
Ingen bild

Goxi

14 januari 2012 18:37

Måste man ha ett konto för att ladda ner Böna, e det gratis isf??

 
Fanny

Fanny

14 januari 2012 19:09

(Dumma mig "spammar" kommentarerna igen, förlåt, vill bara svara folk som undrar...)

Goxi, ja, man behöver konto, det enda som krävs är ett The sims 3 spel, annars är det 100% gratis ^^ Eller iaf när man registrerar sig...

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Lollo

14 januari 2012 19:55

Hej! :)
Kostar den något?

 
Fanny (från mobilen)

Fanny (från mobilen)

15 januari 2012 00:28

Spaaaam. -.-

Lollo, det är gratis! Du behöver som sagt bara ett konto. ^.^

Nu ska jag försöka vara tyst, om någon inte ställer en fråga..

http://Fantasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Caroline

15 januari 2012 09:12

Ingen fara, Fanny. Du behöver inte oroa dig för att du "spammar". Jag tycker faktiskt att det är roligt att se att det finns folk som är snälla och hjälpsamma. Det är faktiskt ganska sällan man ser sådant nuförtiden, tyvärr.

Du underlättar ju lite för Sanne också, vilket är ganska bra för henne som kanske inte har tid att svara på frågorna i kommentarsfältet. :)

 
Fanny (från mobilen)

Fanny (från mobilen)

15 januari 2012 09:43

Haha, jomen då så ^^

http://Fantasims3.bloggplatsen.se

 
jussis.devote.se

jussis.devote.se

15 januari 2012 12:52

besök och kommentera! ;p

http://jussis.devote.se

 
Wilma :)

Wilma :)

15 januari 2012 13:59

Hej :) Fin blogg, Jag undrar bara om maxmotives ska funka till the sims 3 husdjur? Vet du det?

http://WiilmaaR.blogg.se

 
MastaN

MastaN

15 januari 2012 16:07

gulliga^^

http://mastansblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

evelina :D

15 januari 2012 16:40

Jag har bara en liten kort fråga , som egentligen inte har någonting alls med det här inlägget att göra men hur som helst så undrar jag ifall man har en tjock sim , och man tränar med den , kan den bli smal då ?
tacksam för svar !

 
Ingen bild

Amanda

15 januari 2012 17:17

Jaa... glömde visst skriva det, men jag menar självklart natten! xD

 
Amelia

Amelia

15 januari 2012 17:23

Wilma: Maxmotives fungerar bara i sims 2, men det finns andra sätt att maximera behoven snabbt och enkelt i sims 3 också! Skriv bara in testingcheatsenabled true och håll sedan in Shift och klicka på din sims brevlåda. Välj "Gör alla glada" för att maximera alla behoven för alla simmar i ditt hushåll. Välj "Gör behoven statiska" för att hindra dem från att sjunka, vill du att de ska röra sig igen väljer du "Gör behoven dynamiska". Observera att det alternativet kan bara bli tillgängligt när du gjort behoven statiska. Till sist, om du bara vill höja eller sänka en enda behovsmätare är det bara att dra i den du vill kontrollera. Det funkar med relationsmätarna också, bara så du vet!

Evelina: jag tror det, men din sim får träna rejält länge. Men för varje färdighetspoäng i fysik din sim får, desto smalare blir simmen.

http://Simblogg.bloggplatsen.se

 
Emma

Emma

20 januari 2012 17:50

hur gör man en sån där enhörning kram!

http://kompiiisar.blogg.se

 
VampyrSandra

VampyrSandra

22 januari 2012 16:10

Man gör dom inte dom finns i städerna.

http://vampyrsystrarna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anonym

28 januari 2012 16:56

Bonnie och Böna var fina! Bonnie hade lite uppspärrade ögon när hon hade sin finklänning på sig :P
Fina bilder! :-)

 
Samantha

Samantha

29 januari 2012 12:13

Vad fina! Särskilt Bonnie!

http://thesimmy.bloggplatsen.se

 
wilhelmina

wilhelmina

4 februari 2012 19:13

Gud va fin bonnie va jag suger verkligen på att gör simmar

http://sims3tjejerna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

:)

11 februari 2012 09:17

åååh vad gullig bönan är! och bonnie var också fin :)

 
Ingen bild

Simsan

14 februari 2012 18:36

hur ändrar man färg på enhörningar??? kan man hitta mer en en enhörning i varje familj???

 
Ingen bild

Mimmi

18 februari 2012 13:04

Vad fina! Har lagt till i mitt spel. :)

 
Hanna

Hanna

29 februari 2012 11:08

Måste ladda ner, haha! :)

http://thesims3-blogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ellie

1 mars 2012 09:58

Sv till Simsan: Jag tror att enhörningen måste vara halv vild, alltså att en av föräldern måste vara en häst.

 
Ingen bild

Berkolito

7 mars 2012 18:21

Fiin enhörning jag har fyra i min aktiva familj dom lever i mer än 100 sim år.

 
Ingen bild

Berkolito

7 mars 2012 18:34

Simsan: om man är simen och klikar på enhörningen och sedan ändra sadel komer du till skapar läget och där kan du ändra sadel,färg och horn och lite mer på enhörningen.
Ja man kan ha hur monga som hest tills familjen är full.
:-)

 
Ingen bild

Strunta i det du!

23 april 2012 20:08

Hej jag undrar hur man får enhörningen. P.S Kan du några koder iaf så kanske kan lägga upp några om du vill ;)

 
sissel :)

sissel :)

24 februari 2013 00:05

hej, jag undrar om du kan göra ett inlägg om hur man hittar enhörningar för dom kan man inte riktigt adoptera...

http://www.sissels.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Bullen

15 augusti 2014 12:10

Boonies finklänning?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SanneSims, theSIMSblogg - 11 september 2020 08:35

Hej!   Thesimsblogg har funnits ett bra tag nu och saker har förändrats sedan starten. Sidan har fortfarande en del besökare, därför behövs det här inlägget.    Thesimsblogg kommer att bli SanneSims.com.  Guider och tips kommer att finnas d...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 4 september 2020 13:33

Genom funktionen "Min historia" när man skapar en Sim i The Sims 4 så kan man lite slumpartat (inte riktigt) få ut färdigheter, egenskaper och startkapital till en Sim eller ett hushåll. Detta gör det lättare för oss att skapa den simmen vi har i tan...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 3 september 2020 12:00

Varje gång jag startar Origin möts jag av nya uppdateringar. Inte nog med det, om jag klickar uppdatera i den pop-up-rutan som dyker upp och väljer att uppdatera den vägen så funkar det inte. Origin stängs bara ner. Jag får då starta upp igen och try...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 31 augusti 2020 10:11


Hej, igen.   Jag går igenom allt som ligger. Alla frågor, alla kommentarer och så alla icke godkända gästboksinlägg.  Så 8 år senare, jag har bytt headern och jag gratulerar Fanta! Hoppas att du inte tog alltför illa upp av att min header låg k...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 30 augusti 2020 10:00


Hej!   Dom som har mig som vän på Sims 3 communityn kan gå in och se mina egenskaper. Där har jag valt "tankspridd". Frågan är om man kan vara så tankspridd att man skapar en blogg om ett spel som blir omtyckt och som är som mest omtyckt av en sj...

Den här sidan kommer att bytas ut mot min nya med adressen som står här ovan. Den nya sidan kommer att lanseras inom kort. Håll koll! Mer information.

 

  

SanneSims

Presentation


Jag som driver denna blogg är en Sims-fanatiker! Kort sagt.. ;)

En liten fråga..:

Vilket spelar du mest?
 The Sims
 The Sims 2
 The Sims 3
 The Sims 4
 Jag växlar mellan 4an och 3an
 Jag spelar inte och har aldrig spelat
 Jag har slutat spela, den här sidan behövs inte!

Translate!

 

 

Antal besökare här just nu:


Jag heter Crussidull på The Sims 3 Community, bli gärna vän med mig där! :)

            (http://thesims3.com)

 

Går även att följa med Bloglovin'

bloglovin

 

   Håll dig alltid uppdaterad, dröm om The Sims och gå med i   vårat egna lilla svenska Sims-       Community genom att gilla       TheSimsBlogg på Facebook!

 

Klicka på Tummen för att Gilla.

 

Eeeheheh, finns ingen tumme. Klicka här.

Fråga mig om The Sims!

Jag hjälper dig gärna om du har problem med The Sims.

Men tänk på:

1. Du får ditt svar skickat via mail om du anger mailadress. På så sätt vet du precis när din fråga har besvarats. Svaret och frågan kommer ändå att publiceras i listan med frågor om du inte anger annat i frågan.

2. Jag kan inte alltid garantera hjälp eller svar, speciellt när spelen inte vill starta eller att de krashar - då detta kan bero på flera faktorer.

3. Sök i bloggen efter svar innan du frågar. Använd sökrutan.

4. Löjliga frågor eller spam kommer att tas bort.

5. Skicka endast samma fråga en gång.

6. Jag ger INTE ut några registreringskoder eller produktnycklar.
7. Vissa frågor kan ta längre tid för mig att svara på än andra och det betyder att jag ändrar lite i frågeordningen ibland.

 

8. Har du frågor om The Sims Medeltiden? Klicka här.

 

Allt detta är för att jag ska kunna svara på fler frågor dagligen och för att ni enkelt ska kunna finna era svar.

Många frågor ställs under en dag, ca 8 st. Ha detta i tanken när du ställer din fråga.

                                   /Sanne

1 194 besvarade frågor

Sök i Bloggen

Det senaste!

Historier / Legacies

Nya presentationsbilder till Historierna är under konstruktion!

 

 

.
 

.

 

 

SIMS-gäster

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Tidigare skrivet

Lämna ett avtryck!

Nerladdningssidor

Tidigare år

Alla bilder (om inte annat anges) här på bloggen har jag själv fotat i mitt spel, även alla texter (om inget annat anges) har jag skrivit själv. Detta betyder att man inte får kopiera bilder eller texter från bloggen utan mitt medgivande.

 

The Sims, The Sims diamantdesign och The Sims-logotypen är varumärken som tillhör Electronic Arts Inc.

 


Ovido - Quiz & Flashcards