Direktlänk till inlägg 14 mars 2012

Ett kök - oändliga möjligheter.

Av SanneSims, theSIMSblogg - 14 mars 2012 11:00


Tidsinställt inlägg.

.

Samma kök - tre olika stilar.



Lantligt!
 .

. 

Ultra-modernt..

.

..


Udda, personligt.

.

Hur vill du ha ditt kök?

 
 
Rebecca

Rebecca

14 mars 2012 14:05

Ja du har rätt! Jag gillade den udda bäst, sen lantlig och sist ultra-modernt! Jag gillade inte ultra-modert för det ser läskigt ut och ser ut som om ngn ond bor där!

http://musik-livet.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emmy

14 mars 2012 14:42

Hej!
Jag heter Emmy och är 12 år
Jag är helt förälskad i sims och har spelat det sedan jag var 5år.
Jag undrar om jag får vara med och skriva/driva denna blogg tillsammans med dig eftersom det kanske inte är världens bästa uppdatering o då kanske du behöver lite hjälp?
Du kan ju mejla mig iallafall och skriva ja eller nej.
Kram!

mejl

Emmypatricia@gmail.com

 
Ingen bild

Anna

14 mars 2012 14:52

Jag tyckte om lantligt, det är verkar extra mysigt ^^

 
Victoria

Victoria

14 mars 2012 15:01

1. Udda 2. lantligt 3. modernt. ;)

Har du kvar dina Greenwods osv?:) När kommer i de isåfall?:)

http://tthesims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sara

14 mars 2012 15:10

Jag gillade mordent mest. Jag älskar modernt!

 
Ingen bild

Ugglan

14 mars 2012 15:49

Jag gillade inget av de köken x3

 
Ingen bild

Tiki

14 mars 2012 16:30

Jag gillade modernt bäst, sen kommer lantligt!
Varför e det bara 2 (räknat med mig) som har skrivit att de gollar modern bäst? :(

Älskar din blogg Sanne!

 
Ingen bild

alicia

14 mars 2012 17:33

jag älskade det lantliga

 
wilhelmina

wilhelmina

14 mars 2012 18:34

Haha coolt att design vertyget kan göra så stor skillnad

http://sims3tjejerna.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Isabell

14 mars 2012 18:55

Hej jag heter Isabell och är 11 år och ÄLSKAR Sims 3. Har du slutat med Historien om GREENWOODS ?? Jag älskade den. Jag tycker att lantligt kök var bäst.Du är bäst och din blogg äger. Första gången jag spela Sims var typ när jag var 6 år för min syster hade det ,sen typ 2 år äfter hade inte jag glömmt det där spelet med gubbarna kan inte vi spela det och äfter det typ ett halvår senare sa jag till pappa jag vill också ha det och nu har jag alla spel förutom Sovrum & badrums lyx och den nyaste Rampljuset. Jag är också arg för jag inte fick köpa det (rampljuset) fören i höst...
Jätte många kramar....

Om du vill något kan du skicka till min e-post isabell_2000@hotmail.com !!!!

 
Gummis

Gummis

14 mars 2012 19:59

Fina kök alla 3! Man matchar ju köket efter huset/staden och simmen som ska bo där! Älskar oxå att göra mysiga kök.

http://simsweden.blogspot.com

 
Marina

Marina

14 mars 2012 20:07

Länkbyte ?

http://sweetmesweet.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

kattis

14 mars 2012 20:10

Jag gillar köket lantstil.

 
Ingen bild

Malin

15 mars 2012 09:34

Hej! Kan du hjälpa mig med en sak?! Min sim buggar med armen. Det låter konstigt, men då hon gör ngnting, t.ex springer på löpbandet, så stannar hon och drar upp armen. Sedan springer hon 2sek igen och sedan buggar hon med armen igen. Jag vet inte vad jag skall göra, jag behöver verkligen hjälp!!! :( Kram Malin

 
Ingen bild

Anonym

15 mars 2012 16:31

Du har en sån bra blogg!!! :)

 
Ingen bild

Anonym

15 mars 2012 16:32

Malin: Skriv in fusket resetsim och sen förnamn och efternamn, tror det funkar!! :)

 
Ingen bild

Anonym

15 mars 2012 16:47

Emmy: Det är väl inte dålig uppdatering?
Och det gör inte så jättemycket om det inte är jättemånga nya inlägg, för när det väl är nya är de bra skrivna och fina.
Sanne har haft den här bloggen i snart 2 år, så jag tror att det går bra om hon fortsätter med bloggen själv. (inget illa menat)

 
Ingen bild

:)

16 mars 2012 14:36

Hej!
Måste man adoptera om man är lebb/bög på sims 3?
Eller kan man göra barn? :)

Hoppas på svar, kram!

 
Cornelia

Cornelia

16 mars 2012 16:07

Tyckte modernt var väldigt snyggt, men lantligt kändes mysigt och udda lite mer vanligt och hemtrevligt, vene hur jag ska säga riktigt. Men själv gillar jag att kombinera fräger och ha lite verkligehetstroget.

http://corneliaslife.blogspot.com

 
Johanna - HOBBYFOTOGRAF

Johanna - HOBBYFOTOGRAF

16 mars 2012 16:58

Tycker om köket längst ner. Sjukt snyggt! :)

http://johannamariakallgren.blogg.se

 
Q

Q

16 mars 2012 19:23

modernt :)

http://queenofsims.blogg.se

 
Ingen bild

Nån

17 mars 2012 12:38

Emmy, Sanne skulle ALDRIG låta nån driva hennes blogg tsm med henne, vad tänkte du med egentligen?

 
Jossa :)

Jossa :)

17 mars 2012 12:47

Det lantliga tyckte jag var bäst :D

http://thejossassimsblogg.blogg.se

 
Ingen bild

Gabriella

17 mars 2012 21:34

Hej, Vrf uppdaterar du nästan aldrig.
Bloggen börjar faktisk bli lite tråkig :(

 
Ingen bild

Det du

18 mars 2012 12:14

Gabriellla.

Om du nu bara ska stå och klaga som en bortskämd ung, så kan ju du skaffa en blogg som ska updateras hela tiden. Det är lätt. Om man ska klaga på någon annan så ska man MINST vara bättre själv. Sådana som du gör mig väldigt irriterad.

 
Ingen bild

Det du

18 mars 2012 12:15

*Det är inte lätt*

 
Ingen bild

Sofie

18 mars 2012 12:54

Gabriella: Det var ju bara 3 dagar sedan hon updaterade. Nu vill du ju skapa bråk!

 
Ingen bild

Sofie

18 mars 2012 19:48

Oj skrev fel.. Gabriella: Det var ju bara 4 dagar sedan hon uppdaterade. Nu ska vi inte bli bråk här :)

 
Ingen bild

Annie Bohman

19 mars 2012 17:43

Hejsansvejsan, jag uppdaterade mitt spel alldeles nyss och nu blir hudfärgen beige aktig? Även den röda och blåa hudfärgen blir en beige ton. Om du har uppdaterat, eller någon annan... är det så på erat spel också?

 
Ingen bild

M

24 mars 2012 16:54

Älskade verkligen det 'udda' köket! Det ultramoderna ser dock lite läskigt ut, haha ;)

 
Johanna

Johanna

26 mars 2012 08:21

gillade det lantliga köket :) fint! vilken fin blogg, har bara spelat sims lite på min iphone, men man blir ju fast!

http://geminaarts.blogg.se

 
Ingen bild

anonym

3 april 2012 20:34

det är snart 15/3.. DÅ KOMMER HON KUNNA UPDATERA IGEN :D

 
Ingen bild

Malin

10 april 2012 13:15

Hej gillar din blogg! Jag är själv sims beroende sen några år sedan ;) De andra köket tycker jag va finast. :)

 
jussi

jussi

10 april 2012 13:36

hej hej! besök ;)

http://jussis.devote.se

 
Meia

Meia

13 april 2012 10:40

SIMS 2 frågor:
Kan man få ett biuxesuellt barn?
Kan man lägga till en till i familjen?

http://Mejjsy.blogg.se

 
Ingen bild

Irriterad på Sims

23 april 2012 16:30

Jag kan inte fylla i de där nummren som finns på baksidan av fodralet och på cd-skivan som man t.ex behöver när man ska installera Sims och när man ska bli medlem på The Sims Store.
För det första så har jag olika koder, så jag vet inte vilken jag ska ta, och sen så vet jag inte hur många siffror man ska fylla i,i varje ruta. Det är hemskt jobbigt! Och nu har jag fått en ny dator eftersom den andra paja och då MÅSTE jag skriva in rätt för att kunna installera Sims. Det står bara att det är fel kod hela tiden :(
Är jätte tacksam för svar, från vem som helst.

 
Ingen bild

Catrine

25 april 2012 17:05

Jag tyckte att de flesta var skitfula .

Särskilt Lantligt, Udda och Modernt.

 
Fanta

Fanta

9 maj 2012 19:27

Besök min blogg den är best!!!!!

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
Fanta

Fanta

9 maj 2012 19:31

Besök min blogg den är best!!!! Jag vet jag är lite skrytig men det är son jag är!!

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
Fanta

Fanta

9 maj 2012 19:34

FANTAS SIMSBLOGG ÄGER SEGER JAG. Om ni inte kollar in den är ni värsta fegisar!!

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
Fanta

Fanta

9 maj 2012 21:53

Alltså vafan? -.- De tre senaste kommentarerna är inte jag. Det är bara någon nolifer/foreveralone som vill få mig att framstå som kaxig... Sen dessutom stavar jag inte så dåligt :P

http://FantaSims3.bloggplatsen.se

 
Sims3liv

Sims3liv

12 maj 2012 11:31

Snygg header Sanne

http://sims3liv.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

emelieolssonlove

20 maj 2012 00:12

hej! asså jag älskar din blogg!!! älskar den ! jag älskar att spela sims 3 men jag har en bärbar dator som inte tål så mycket såå det hakar
dampar och så.. så det är inte roligt att spela...:( och så kan man inte ha alla spel installerade heller!! :'( jag har typ alla spel.
om du eller någon vet en super bra dator som tål såna här spel så säg till!! :D ps: jag älskar din blogg!!!! XD <3<3<3<3<3

 
Ingen bild

Filippa Brandt

28 maj 2012 17:51

udda, personligt :)

 
Tova

Tova

30 maj 2012 15:46

Är tillbaka! Bloggen är igång igen och jag firar det med en ny historia så hoppas du kikar in och kommenterar lite! :)

http://www.simstips.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emy

31 maj 2012 17:01

Till emelieolssonlove:
Mac är den bästa datorn av alla, klarar av allt. ÄR lite dyr. men den är värld alla pengar.
MAC

 
Ingen bild

Sofia

1 juni 2012 21:19

Hej alla soms fortfarande läser denna blogg....
Snart fyller bloggen år( eller snart och snart). Tänk om hon inte har blogget tills då:O
Iallafall så tycker jag att vi kan glömma bort bloggen efter det om hon inte har uppdaterat då.

 
isabelle

isabelle

15 juni 2012 11:00

sofia; vadå glömma bloggen ifall hon inte uppdaterat då?
det finns ju gamla inlägg man kan ha nytta av.

http://ssims3blogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

thesimsbloggstar

29 juni 2012 14:12

hej! jag tyckte alla var jätte snygga och mysiga! kan man ladda ner dom ? :D tacksam för svar! ;)

 
Ingen bild

ellinor

18 juli 2012 16:09

I villket spel (eller om du laddat ner dem) medföjer de snygga tapeterna du har till dessa tre köken? De var riktigt snygga! Tacksam för svar :) kram!

 
nellie o elli

nellie o elli

25 juli 2012 02:40

Kan du och jag spela live tillsammans på sims 3? Eller är man bara vänner?

http://sameeshits.blogg.se

 
Hanna

Hanna

11 september 2012 20:45

Hej! Kolla in denna bloggen! Hon skriver om allmänna tonårs saker och the sims 3! Ball :P

http://www.nattstad.se/Kokosbollen

 
Katten

Katten

18 november 2012 22:19

Ladda ned mitt senaste hus DREAMHOUSE till ditt The Sims 3.
Ett fint ljust och rymligt hem med lite romatisk touch. Perfekt för den lilla familjen med framtidsdrömmar :)
Färdigt och möblerat!

Länk : http://kattenplayssims.blogg.se/2012/november/dreamhouse-2.html

// Katten

http://kattenplayssims.blogg.se

 
Johanna

Johanna

30 november 2012 11:50

Lantligt!

http://Metrobloggen.se/johannaskaninblogg

 
Ingen bild

Random

4 februari 2013 16:01

wow, var verkligen längesen jag kollade in här du har verkligen inte skrivit på månader o.o

 
Ingen bild

Ida

9 oktober 2013 17:57

Om någon fortfarande läser kolla in: www.skyofsims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Simsaren

2 april 2015 17:25

Hej jag tycker verkligen att dina kök är fantastiskt fina. Jag skulle vilja kunna göra lika fina kök!!! Hejdå

 
Ingen bild

Sims3:an

28 oktober 2015 17:43

Jag gilla det lantiga mest! Jag är väldigt lantis av mig. (Bor på landet) Men det udda var lite roligt också!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SanneSims, theSIMSblogg - 11 september 2020 08:35

Hej!   Thesimsblogg har funnits ett bra tag nu och saker har förändrats sedan starten. Sidan har fortfarande en del besökare, därför behövs det här inlägget.    Thesimsblogg kommer att bli SanneSims.com.  Guider och tips kommer att finnas d...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 4 september 2020 13:33

Genom funktionen "Min historia" när man skapar en Sim i The Sims 4 så kan man lite slumpartat (inte riktigt) få ut färdigheter, egenskaper och startkapital till en Sim eller ett hushåll. Detta gör det lättare för oss att skapa den simmen vi har i tan...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 3 september 2020 12:00

Varje gång jag startar Origin möts jag av nya uppdateringar. Inte nog med det, om jag klickar uppdatera i den pop-up-rutan som dyker upp och väljer att uppdatera den vägen så funkar det inte. Origin stängs bara ner. Jag får då starta upp igen och try...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 31 augusti 2020 10:11


Hej, igen.   Jag går igenom allt som ligger. Alla frågor, alla kommentarer och så alla icke godkända gästboksinlägg.  Så 8 år senare, jag har bytt headern och jag gratulerar Fanta! Hoppas att du inte tog alltför illa upp av att min header låg k...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 30 augusti 2020 10:00


Hej!   Dom som har mig som vän på Sims 3 communityn kan gå in och se mina egenskaper. Där har jag valt "tankspridd". Frågan är om man kan vara så tankspridd att man skapar en blogg om ett spel som blir omtyckt och som är som mest omtyckt av en sj...

Den här sidan kommer att bytas ut mot min nya med adressen som står här ovan. Den nya sidan kommer att lanseras inom kort. Håll koll! Mer information.

 

  

SanneSims

Presentation


Jag som driver denna blogg är en Sims-fanatiker! Kort sagt.. ;)

En liten fråga..:

Vilket spelar du mest?
 The Sims
 The Sims 2
 The Sims 3
 The Sims 4
 Jag växlar mellan 4an och 3an
 Jag spelar inte och har aldrig spelat
 Jag har slutat spela, den här sidan behövs inte!

Translate!

 

 

Antal besökare här just nu:


Jag heter Crussidull på The Sims 3 Community, bli gärna vän med mig där! :)

            (http://thesims3.com)

 

Går även att följa med Bloglovin'

bloglovin

 

   Håll dig alltid uppdaterad, dröm om The Sims och gå med i   vårat egna lilla svenska Sims-       Community genom att gilla       TheSimsBlogg på Facebook!

 

Klicka på Tummen för att Gilla.

 

Eeeheheh, finns ingen tumme. Klicka här.

Fråga mig om The Sims!

Jag hjälper dig gärna om du har problem med The Sims.

Men tänk på:

1. Du får ditt svar skickat via mail om du anger mailadress. På så sätt vet du precis när din fråga har besvarats. Svaret och frågan kommer ändå att publiceras i listan med frågor om du inte anger annat i frågan.

2. Jag kan inte alltid garantera hjälp eller svar, speciellt när spelen inte vill starta eller att de krashar - då detta kan bero på flera faktorer.

3. Sök i bloggen efter svar innan du frågar. Använd sökrutan.

4. Löjliga frågor eller spam kommer att tas bort.

5. Skicka endast samma fråga en gång.

6. Jag ger INTE ut några registreringskoder eller produktnycklar.
7. Vissa frågor kan ta längre tid för mig att svara på än andra och det betyder att jag ändrar lite i frågeordningen ibland.

 

8. Har du frågor om The Sims Medeltiden? Klicka här.

 

Allt detta är för att jag ska kunna svara på fler frågor dagligen och för att ni enkelt ska kunna finna era svar.

Många frågor ställs under en dag, ca 8 st. Ha detta i tanken när du ställer din fråga.

                                   /Sanne

1 194 besvarade frågor

Sök i Bloggen

Det senaste!

Historier / Legacies

Nya presentationsbilder till Historierna är under konstruktion!

 

 

.
 

.

 

 

SIMS-gäster

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Tidigare skrivet

Lämna ett avtryck!

Nerladdningssidor

Alla bilder (om inte annat anges) här på bloggen har jag själv fotat i mitt spel, även alla texter (om inget annat anges) har jag skrivit själv. Detta betyder att man inte får kopiera bilder eller texter från bloggen utan mitt medgivande.

 

The Sims, The Sims diamantdesign och The Sims-logotypen är varumärken som tillhör Electronic Arts Inc.

 


Ovido - Quiz & Flashcards