Direktlänk till inlägg 15 juni 2012

Upptagen

Av SanneSims, theSIMSblogg - 15 juni 2012 17:41

Förstår att ni blir arga eftersom jag inte bloggar och inte har gjort på ett tag..

Jag har helt enkelt inte haft tid pga många, många anledningar..

Men hoppas vara tillbaka på banan snart och har inte glömt detta med blogg och allt!!

Men när jag ska skriva nåt vill jag inte slänga in nåt medelmåttigt utan jag vill skriva i lugn och ro och kolla över det jag skrivit flera gånger innan jag publicerar det.


Jag förstår som sagt om ni är sura och arga..

Och ni har all tillåtelse att vara det!

 
 
TovaSimmen

TovaSimmen

15 juni 2012 17:51

Vad bra att höra att du lever!! Jag gillar din blogg men jag underhåller mig med att titta på gamla inlägg! :) Hoppas att det går bra! :)

http://somethinglikesims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ida

15 juni 2012 18:57

Sanne!!!!!!!!!!!!! Jag är VERKLIGEN glad över att du är tbx! Men nej, vi har inte rätt att vara sura! Du kan ta hur lång tid du vill på dig att blogga, jag tror alla förstår innerst inne!
MVH Ida

 
Moa

Moa

15 juni 2012 19:05

Tack och lov Sanne :)
Det gör inget om du tar lite tid på dig med inläggen. Då är det roligare när du väl uppdaterar ;)

http://moassimsblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Nathalie

15 juni 2012 19:09

Ta din tid behöver. Vi förstår, vi alla har varit upptagna. :3

 
Ingen bild

Tessan

15 juni 2012 19:29

Säger som alla andra! Ta den tid du behöver ! :)
Din blogg är jätte bra! :)

 
Saga

Saga

15 juni 2012 20:52

Kul att du är tillbaka! :)

http://alltomsims.blogspot.se

 
Ingen bild

Selmina

15 juni 2012 21:02

Vad härligt att du lever! Njut av sommaren ;)

 
Ingen bild

s

15 juni 2012 21:34

skönt att höra från dig! skit i alla negativa kommentarer, tror knappast att de själva hade kunnat publicera inlägg av den klass som du gör. jag väntar gärna och underhåller mig med att läsa gamla inlägg tills vidare!

 
Amelia

Amelia

15 juni 2012 23:03

Välkommen tillbaka, Sanne! Jag visste väl att du skulle komma tillbaka så småningom. :)
Ha en trevlig sommar!

http://Simblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Melinda

16 juni 2012 10:31

Pinsamt att alla klagar och är sura och sen gör det inget när hon skriver något litet och då säger alla genast "din blogg är bra ändå"......

 
Ingen bild

Elin!

16 juni 2012 10:47

DU LEVER!

 
Ingen bild

Moa

16 juni 2012 12:11

SANNE! <3<3 DU ÄR TILLBAKA! :D :D

 
Ingen bild

yo

16 juni 2012 14:19

Yaaaaaaaaaaay. XD Men då vet vi att du inte glömt bloggen eller så..

 
Ingen bild

Julia

16 juni 2012 15:44

Jag hade inte ens gett upp hoppet om dig
jag visste att du skulle komma tillbaka.
Ta all tid du behöver .

 
Erika

Erika

16 juni 2012 17:27

Jippey! håller med tidigare kommentarer! har saknat både dig och dina inlägg! trevlig sommar allihopa! ♥

http://erikassimsblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

lalilai

16 juni 2012 17:28

Vad trevligt att du är tillbaka :D Hoppas att du mår bra osv, vi har varit lite oroliga lol. Nej men heh

 
isabelle

isabelle

16 juni 2012 18:15

skönt att du skrev ut de!
vi väntar på dig !!

http://ssims3blogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

My

16 juni 2012 19:27

Åh, jag älskar när det kommer ett litet tecken att du inte slutat blogga! Det är en bra känsla de.
Din blogg är så himmelskt bra att jag alltid kollar igenom dina gamla inlägg, jag får mycket tips, idéer och blir inspirerad när jag läser dina inlägg. Du sims-bloggar som ingen annan gör, Sanne!
Jag är väldigt glad över att du är tillbaka, ta den tid du behöver och försök att hitta lusten igen.
Njut av sommaren, även om man kanske inte kan kalla det för sommar med tanke på vädret, men det är ju snart midsommar och det kan man alltid längta efter!
Kram!

 
Alice

Alice

16 juni 2012 20:52

Kul att du är tillbaka, har saknat din blogg.

http://boklus.bloggplatsen.se

 
Hanna :D

Hanna :D

16 juni 2012 21:51

Skönt att du äntligen är här :3 Är en ganska ny läsare så har inte tittat klart på alla dina inlägg än ;) Men jag får mycket inspiration av din blogg i alla fall♥ Tack! :D

http://www.hananas.bloggplatsen.se

 
mileyycyrusdaily

mileyycyrusdaily

16 juni 2012 22:41

bra att du är tillbaka, trodde att du hade slutat eller blivit hackad, har saknat dig så mycket ! :D

http://www.mileyycyrusdaily.blogg.se

 
Ingen bild

Zoe

17 juni 2012 09:33

JAAAAAA!!!!!!!!!!!
Du är TILLBAKA!!!!!!!!!!!!:D :D :D :D : D :D :D :D :D :D :D :D :D

 
Ingen bild

anonym

17 juni 2012 09:42

Phuu! nu slipper jag oroa mig om att världens bästa simsbloggare kanske inte mår bra!!!

 
Saga

Saga

17 juni 2012 11:00

Skönt att du är tillbaka

http://myworldmylifemyrules.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anna

17 juni 2012 12:05

Herre gud, det är klart att du måste ta en paus från det här med bloggen då och då. Du har ju liksom ett liv utanför också. Jag har full förståelse för dig, Sanne. :) Hoppas du fortsätter blogga när du har ork, tid och lust. Dina berättelser är underbara (jag säger bara Greenwood's, Greenwood's, Greenwood's :P) Det är bra att göra inlägg när kvalitén håller och inte tvärtom, precis som du säger. Ta nu och ha en så bra sommar som möjligt!

//Ett av dina stora bloggfan - lita på att jag alltid finns kvar som ett också

 
Ingen bild

Moa

17 juni 2012 13:03

Ta den tid du behöver Sanne! :)

En liten fråga nu:
Just nu har jag avstängd åldrande på simmarna, men jag skulle vilja sätta på det igen fast bara på en familj, går det ? Eller sätter jag på åldrandet på alla familjer då?
Tacksam för svar! :)

 
Rebecca

Rebecca

17 juni 2012 16:12

Gud vad orolig jag blev när du inte bloggade! Men det är klart att du får ta en pause från bloggen. Jag följer fortfarande din blogg! Längtar tills nästa inlägg!!!!! :D

Love yore blogg! ♥

http://musik-livet.bloggplatsen.se

 
http://lifebymariaaa.devote

http://lifebymariaaa.devote

17 juni 2012 16:58

Fin blogg!


Ny blogg: http://lifebymariaaa.devote.se/
skriver om naglar,filmer, vardag osvosv, BESÖK!!! :D

http://lifebymariaaa.devote

 
Ingen bild

filippa

17 juni 2012 17:14

jag sa ju de allihopa! ni skulle lyssnat istället för att bli sura ;D

 
Johanna...

Johanna...

17 juni 2012 17:39

omg!! börjar nästan gråta så känslig som jag är. nej men guuuuud! är du tillbaxxxxxxxxxxxxxx. du lever ju!!! åh sanne! du är bäääst!

http://simsTREaren.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ellen

17 juni 2012 18:02

Det är förstås okej, det blir ju bara tråkigt att läsa om författaren har ansträngt sig att skriva något bara för att uppdatera :)

 
Alice

Alice

17 juni 2012 19:55

Sanne :D Kul att du är tillbaka, du fattar inte hur mycket ett litet inlägg är värt. Säger som alla andra, det är klart att man måste ta det lungt ibland. Men du tar väl inte illa upp av alla kommentarer och att kommentarsfältet blivit ett slags forum?

http://coolbrud.blogg.se

 
Ingen bild

Stina!

17 juni 2012 19:58

YEEES! Jag är såå lycklig! ;D
Kul, kul! ^^ Uppskattar det verkligen!!

 
Jossa :)

Jossa :)

17 juni 2012 21:54

Vad rolit att du är tillbaka! :D Ha en skön sommar allihopa :D

http://thejossassimsblogg.blogg.se

 
Ingen bild

Sara

17 juni 2012 23:59

JA!!! först när jag såg ditt inlägg trodde jag att jag drömde, jag tror fortfarande inte att det är sant, UNDERBART att du är tillbaka! <3

 
Gräshoppan

Gräshoppan

18 juni 2012 08:42

JAAAAAAAAA!!!!!!!!! Trodde inte det var sant men det är sant och och.... puh... Himla kul att du är tillbaka igen!

http://simlii.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anonym

18 juni 2012 12:04

Äntligen! :D

 
lalilai

lalilai

18 juni 2012 12:32

Ha en bra sommar Sanne c:

http://simsa-si.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Elin

18 juni 2012 13:36

Jag är inte arg på dig, vi kan inte tvinga dig att uppdatera!

 
Emelie

Emelie

18 juni 2012 14:30

Precis som alla säger; vi kan inte tvinga dig, och blbla. Du har ju ett eget liv, ETT RIKTIGT LIV, och så. Men du har faktiskt sveriges största simsblogg. Och om du aldrig har tid till att uppdatera kanske du ska skaffa några admins? Några delbloggare som också bloggar, så får du mindre press på dig och allt detdär. Jag har full respekt för dig så ingen tror något annat. Ha det bra!

http://simlishlife.blogg.se

 
Ny sims 3 blogg

Ny sims 3 blogg

19 juni 2012 17:26

Vad roligt att du är tbx nu :) Du behöver inte ha någon press på att uppdatera för vi kan vänta ;) // Ha det bra!

p.s Kika gärna in på min blogg en snabbis :D

http://enbloggomthesims3.bloggplatsen.se

 
Alice

Alice

19 juni 2012 21:33

hej, kan ni hjälpa mig att bestämma systemkamera på coolbrud.blogg.se?

http://coolbrud.blogg.se

 
Simsat

Simsat

19 juni 2012 21:45

Tur att allt är bra med dig!
Hoppas det går bra nu och du kommer "back on track" igen. Du är så himla bra bloggerska, och du har en fantastisk blogg! ;)

/ Simsat

http://www.simsat.bloggplatsen.se

 
Michaela

Michaela

20 juni 2012 10:07

Sanne du ska inte behöva tro att vi är arga. Jag är då jätteglad att du är tillbaka. Ta den tid du behöver och vila upp dig höll jag på säga haha:D Hoppas du inte har råkat ut för något hemskt:( Kram /Michaela

http://sims-love-and-happiness.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Yo

20 juni 2012 18:19

Sanne, när du kommer tillbaka, snälla gör Greenwoods D: MEN SÄG INTE ATT GREENWOORD SLUTAT. BUUH :(

 
Ingen bild

Amanda

21 juni 2012 03:55

Hejsan!
För det första har jag nyss upptäckt din blogg och gillar den redan skarpt! Jag har en fråga som jag verkligen hade uppskattat att få svar på, jag har spelat the sims länge, både 2 och 3 men måste nu installera om the sims 3 på min dator, det står att det inte går att ansluta till origin men jag har det ändå installerat så vet du hur jag ska göra?

Mvh,tjej som bara vill sätta igång med att spela igen!

 
Carroji

Carroji

21 juni 2012 13:11

Amanda: Origin behöver inte vara igång när du spelar (får också upp den där ibland) men om du vill ha den igång så behöver du bara starta den.

http://carroji.blogspot.com

 
Ninen!

Ninen!

21 juni 2012 16:40

Man ska ju häller aldri g känna sig tvingad till bloggning, man bloggar ju för att det är kul och man vill dela me sig^^

http://panfusegnaninen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

L

27 juni 2012 21:22

Åhh!! Va kul att du är tillbaka... :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SanneSims, theSIMSblogg - 11 september 2020 08:35

Hej!   Thesimsblogg har funnits ett bra tag nu och saker har förändrats sedan starten. Sidan har fortfarande en del besökare, därför behövs det här inlägget.    Thesimsblogg kommer att bli SanneSims.com.  Guider och tips kommer att finnas d...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 4 september 2020 13:33

Genom funktionen "Min historia" när man skapar en Sim i The Sims 4 så kan man lite slumpartat (inte riktigt) få ut färdigheter, egenskaper och startkapital till en Sim eller ett hushåll. Detta gör det lättare för oss att skapa den simmen vi har i tan...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 3 september 2020 12:00

Varje gång jag startar Origin möts jag av nya uppdateringar. Inte nog med det, om jag klickar uppdatera i den pop-up-rutan som dyker upp och väljer att uppdatera den vägen så funkar det inte. Origin stängs bara ner. Jag får då starta upp igen och try...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 31 augusti 2020 10:11


Hej, igen.   Jag går igenom allt som ligger. Alla frågor, alla kommentarer och så alla icke godkända gästboksinlägg.  Så 8 år senare, jag har bytt headern och jag gratulerar Fanta! Hoppas att du inte tog alltför illa upp av att min header låg k...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 30 augusti 2020 10:00


Hej!   Dom som har mig som vän på Sims 3 communityn kan gå in och se mina egenskaper. Där har jag valt "tankspridd". Frågan är om man kan vara så tankspridd att man skapar en blogg om ett spel som blir omtyckt och som är som mest omtyckt av en sj...

Den här sidan kommer att bytas ut mot min nya med adressen som står här ovan. Den nya sidan kommer att lanseras inom kort. Håll koll! Mer information.

 

  

SanneSims

Presentation


Jag som driver denna blogg är en Sims-fanatiker! Kort sagt.. ;)

En liten fråga..:

Vilket spelar du mest?
 The Sims
 The Sims 2
 The Sims 3
 The Sims 4
 Jag växlar mellan 4an och 3an
 Jag spelar inte och har aldrig spelat
 Jag har slutat spela, den här sidan behövs inte!

Translate!

 

 

Antal besökare här just nu:


Jag heter Crussidull på The Sims 3 Community, bli gärna vän med mig där! :)

            (http://thesims3.com)

 

Går även att följa med Bloglovin'

bloglovin

 

   Håll dig alltid uppdaterad, dröm om The Sims och gå med i   vårat egna lilla svenska Sims-       Community genom att gilla       TheSimsBlogg på Facebook!

 

Klicka på Tummen för att Gilla.

 

Eeeheheh, finns ingen tumme. Klicka här.

Fråga mig om The Sims!

Jag hjälper dig gärna om du har problem med The Sims.

Men tänk på:

1. Du får ditt svar skickat via mail om du anger mailadress. På så sätt vet du precis när din fråga har besvarats. Svaret och frågan kommer ändå att publiceras i listan med frågor om du inte anger annat i frågan.

2. Jag kan inte alltid garantera hjälp eller svar, speciellt när spelen inte vill starta eller att de krashar - då detta kan bero på flera faktorer.

3. Sök i bloggen efter svar innan du frågar. Använd sökrutan.

4. Löjliga frågor eller spam kommer att tas bort.

5. Skicka endast samma fråga en gång.

6. Jag ger INTE ut några registreringskoder eller produktnycklar.
7. Vissa frågor kan ta längre tid för mig att svara på än andra och det betyder att jag ändrar lite i frågeordningen ibland.

 

8. Har du frågor om The Sims Medeltiden? Klicka här.

 

Allt detta är för att jag ska kunna svara på fler frågor dagligen och för att ni enkelt ska kunna finna era svar.

Många frågor ställs under en dag, ca 8 st. Ha detta i tanken när du ställer din fråga.

                                   /Sanne

1 194 besvarade frågor

Sök i Bloggen

Det senaste!

Historier / Legacies

Nya presentationsbilder till Historierna är under konstruktion!

 

 

.
 

.

 

 

SIMS-gäster

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Tidigare skrivet

Lämna ett avtryck!

Nerladdningssidor

Tidigare år

Alla bilder (om inte annat anges) här på bloggen har jag själv fotat i mitt spel, även alla texter (om inget annat anges) har jag skrivit själv. Detta betyder att man inte får kopiera bilder eller texter från bloggen utan mitt medgivande.

 

The Sims, The Sims diamantdesign och The Sims-logotypen är varumärken som tillhör Electronic Arts Inc.

 


Ovido - Quiz & Flashcards