Direktlänk till inlägg 22 juni 2012

Byggtips: Djurbutik

Av SanneSims, theSIMSblogg - 22 juni 2012 08:32


Uppdatering från mitt ombyggnadsprojekt:


En djurbutik!

 
 
Ingen bild

Maja

22 juni 2012 08:49

Var laddar man ner djuraffären då?

 
Ingen bild

Anonym

22 juni 2012 10:46

Intressant inlägg...

 
isabelle

isabelle

22 juni 2012 15:11

jätte kul att du börjat uppdatera osv nu sanne !
men tänkte bara fråga, kommer du fortsätta med greenwoods och voiceless? :)

http://ssims3blogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anonym

22 juni 2012 16:41

Åhh, älskar att du har börjat uppdatera igen!!
Du skriver så bra :)

 
Ingen bild

Saga

23 juni 2012 09:14

Hej jättekul att du är tillbaka!!:) Men det här är en sak jag undrar; varför tog du bort den här saken bredvid när man kunde klicka på "omslaget" av ett EP och det kom upp massa information om det? Det hjälpte mig väldigt mycket! Tacksam för svar!:)

 
Ingen bild

Noelle

23 juni 2012 15:46

Två frågor jag gärna velat ha svar på :) Jag kan sätta ut tomma tomter i ändra stad men hur gör man dem till allmäna tomter? Sen undrar jag med om det går att para sina hästar med varandra om du har en av var kön eller om det bara går att ha en vald hane från ridhuset till ditt sto? Hur gör man i så fall för att föröka sina egna hästar? Tacksam för svar!

 
Ingen bild

Klara

23 juni 2012 19:38

Hejhej, har du hört att det ska komma ut ett nytt sims i Juli? The Sims 3 Övernaturligt, där man kan göra älvor, zombies, magiker och varulvar!

 
Ingen bild

Rebecka

23 juni 2012 21:38

Behöver hjälp!!!
Spelar The sims 3 drömjobb och jag är arkitekt, men ibland säger mina kunder att dom inte alls blir nöjda och jag måste göra om det...Men dom blir ju aldrig nöjda!? Finns det något bra man kan göra??

 
Ingen bild

Maja

24 juni 2012 05:50

Rebecka: Det står en lista på vad de vill ha med för möbler. Det är den du ska följa.

 
Ingen bild

Johanna

24 juni 2012 10:18

Jag har den djurbutiken nedladdad, set står att den finns i min stad, men det finns inte i min stad. Vad ska jag göra?
Rebecka: Ja, det är sim Maja säger, du kan oxå lära känna dina kunder så du vet vad de gillar. T.ex gillar de som "älskar naturen" många fönster och växter, och de "snobbiga" gillar många speglar. Om det verkligen inte gillar det och man måste göra om det, så testa något heeelt anurlunda.

 
Ingen bild

Rebecka

24 juni 2012 11:03

Maja: fast jag följer ju den...:(

 
Ingen bild

Maja

24 juni 2012 14:10

Rebecka: Ta dyraste sakerna, och möblera det snyggaste du kan. ;)

 
Ingen bild

Lina

24 juni 2012 14:47

Rebecka: Gör som Johanna skrev, hon har helt rätt. Det är de sakerna man ska göra för att få ett bra omdömme. Om det ändå inte blir bra så vägra göra om rummet, det brukar jag göra haha

 
Ingen bild

Moa

24 juni 2012 18:28

Hur får man dendär djurbutiken?

 
Ingen bild

Ida

24 juni 2012 20:10

Noelle: För att para dina hästar, måste du ha en box, och dom måste vara bra kompisar, sedan kan du välja ett alternativ "Romantisk" och trycker du på den, finns det bara ett alternativ "Försök skaffa föl" ekller någonting sånt. Och för att ändra tomttyp, så finns det ett verktyg, tror det liknar typ en sådan här målargrej eller så, och tar du den, sedan trycker på tomten, kan du ändra tomttyp, t.ex djuraffär, ridcenter, butik, bokhandel m.m och du kan samtidigt välja om du vill ha en allmän tomt eller bostadstomt.

 
Ingen bild

Moa igen

25 juni 2012 10:20

SNÄLLA SVARA! JAG BLIR OERHÖRT TACKSAM FÖR SVAAR!!! :) :D

Hur får man djurbutiken?!

 
Ingen bild

Ida

25 juni 2012 15:34

Den finns på Thesims3.com, sök på Grahams Djurbutik i Exchnge eller i Store, den är iaf gratis, men man måste ha Husdjur för den.

 
Ingen bild

Moa

25 juni 2012 17:20

Tack så mycket snälla du! <3

 
Ingen bild

Moa

25 juni 2012 17:25

Men jag hittar det inte där...

 
Ingen bild

Miriam

27 juni 2012 18:22

Hej! kan man ladda ner affären? Och vet du hur man gör en egen affär så att de kommer andra simmar dit och köper? Man kan det på sims 2..

 
Ingen bild

Becka

20 juli 2012 15:01

Jag har husjdur, och haft sedan det kom ut, men jag köpte INTE limited. Det var för dyrt, hade inte pengar till det. Men när jag kollade min historik på vad jag hade köpt på thesims.se så stod det att jag hade djuraffären! Så nu har jag provat ladda ner och det funkade super! Så kolla du också om du har den. Du gå in på ditt konto under fliken Store och sen finns det en historik på sidan. Svårt och förklara, men kolla!!

 
Anonym

Anonym

23 juli 2012 12:22

Hur laddar man ner en sån :O
Hittar inte :(

http://rebeckaslife.bloggplatsen.se

 
smslån

smslån

18 april 2013 11:37

Finns det möjlighet att låna pengar i the sims?

http://www.smslan-direkt.com

 
writing services

writing services

27 juli 2016 14:15

If you want to have your own shop, you can use our tips to do that. Broden you ideas with us.

http://writ-ing.services

 
Proofreading Service

Proofreading Service

28 juni 2017 10:05

This design seems to be absolutely virtual due to the fact that the landscaping is just unimaginable. I often tend to imagine that the designs for buildings are not similar to the actual buildings and I am yet to ascertain the connection. This is indeed a very nice design and I know that it will reach many people

http://www.statementswritinghelp.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SanneSims, theSIMSblogg - 11 september 2020 08:35

Hej!   Thesimsblogg har funnits ett bra tag nu och saker har förändrats sedan starten. Sidan har fortfarande en del besökare, därför behövs det här inlägget.    Thesimsblogg kommer att bli SanneSims.com.  Guider och tips kommer att finnas d...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 4 september 2020 13:33

Genom funktionen "Min historia" när man skapar en Sim i The Sims 4 så kan man lite slumpartat (inte riktigt) få ut färdigheter, egenskaper och startkapital till en Sim eller ett hushåll. Detta gör det lättare för oss att skapa den simmen vi har i tan...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 3 september 2020 12:00

Varje gång jag startar Origin möts jag av nya uppdateringar. Inte nog med det, om jag klickar uppdatera i den pop-up-rutan som dyker upp och väljer att uppdatera den vägen så funkar det inte. Origin stängs bara ner. Jag får då starta upp igen och try...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 31 augusti 2020 10:11


Hej, igen.   Jag går igenom allt som ligger. Alla frågor, alla kommentarer och så alla icke godkända gästboksinlägg.  Så 8 år senare, jag har bytt headern och jag gratulerar Fanta! Hoppas att du inte tog alltför illa upp av att min header låg k...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 30 augusti 2020 10:00


Hej!   Dom som har mig som vän på Sims 3 communityn kan gå in och se mina egenskaper. Där har jag valt "tankspridd". Frågan är om man kan vara så tankspridd att man skapar en blogg om ett spel som blir omtyckt och som är som mest omtyckt av en sj...

Den här sidan kommer att bytas ut mot min nya med adressen som står här ovan. Den nya sidan kommer att lanseras inom kort. Håll koll! Mer information.

 

  

SanneSims

Presentation


Jag som driver denna blogg är en Sims-fanatiker! Kort sagt.. ;)

En liten fråga..:

Vilket spelar du mest?
 The Sims
 The Sims 2
 The Sims 3
 The Sims 4
 Jag växlar mellan 4an och 3an
 Jag spelar inte och har aldrig spelat
 Jag har slutat spela, den här sidan behövs inte!

Translate!

 

 

Antal besökare här just nu:


Jag heter Crussidull på The Sims 3 Community, bli gärna vän med mig där! :)

            (http://thesims3.com)

 

Går även att följa med Bloglovin'

bloglovin

 

   Håll dig alltid uppdaterad, dröm om The Sims och gå med i   vårat egna lilla svenska Sims-       Community genom att gilla       TheSimsBlogg på Facebook!

 

Klicka på Tummen för att Gilla.

 

Eeeheheh, finns ingen tumme. Klicka här.

Fråga mig om The Sims!

Jag hjälper dig gärna om du har problem med The Sims.

Men tänk på:

1. Du får ditt svar skickat via mail om du anger mailadress. På så sätt vet du precis när din fråga har besvarats. Svaret och frågan kommer ändå att publiceras i listan med frågor om du inte anger annat i frågan.

2. Jag kan inte alltid garantera hjälp eller svar, speciellt när spelen inte vill starta eller att de krashar - då detta kan bero på flera faktorer.

3. Sök i bloggen efter svar innan du frågar. Använd sökrutan.

4. Löjliga frågor eller spam kommer att tas bort.

5. Skicka endast samma fråga en gång.

6. Jag ger INTE ut några registreringskoder eller produktnycklar.
7. Vissa frågor kan ta längre tid för mig att svara på än andra och det betyder att jag ändrar lite i frågeordningen ibland.

 

8. Har du frågor om The Sims Medeltiden? Klicka här.

 

Allt detta är för att jag ska kunna svara på fler frågor dagligen och för att ni enkelt ska kunna finna era svar.

Många frågor ställs under en dag, ca 8 st. Ha detta i tanken när du ställer din fråga.

                                   /Sanne

1 194 besvarade frågor

Sök i Bloggen

Det senaste!

Historier / Legacies

Nya presentationsbilder till Historierna är under konstruktion!

 

 

.
 

.

 

 

SIMS-gäster

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Kategorier

Tidigare skrivet

Lämna ett avtryck!

Nerladdningssidor

Tidigare år

Alla bilder (om inte annat anges) här på bloggen har jag själv fotat i mitt spel, även alla texter (om inget annat anges) har jag skrivit själv. Detta betyder att man inte får kopiera bilder eller texter från bloggen utan mitt medgivande.

 

The Sims, The Sims diamantdesign och The Sims-logotypen är varumärken som tillhör Electronic Arts Inc.

 


Ovido - Quiz & Flashcards