Direktlänk till inlägg 4 juni 2011

Äntligen bekräftat

Av SanneSims, theSIMSblogg - 4 juni 2011 15:33

Som så många rön har gått om detta spel så är det väl knappast chockerande att EA nu officiellt gått ut med att den "läckta" informationen angående ett nytt The Sims 3 med djur stämmer. Förhoppningsvis sitter skivorna i våra CD-läsare redan i höst. 


The Sims 3 Pets som det kommer att kallas, inte Unleashed, kommer innehålla en hel del olika djur utöver katter och hundar. Bland annat vilda djur och hästar. Dessutom kommer dessa djur att ha unika personligheter, precis som våra simmar.


På våran svenska sida så kommer spelet att heta The Sims 3: Husdjur och gå på samma penning som det nya spelet Leva Livet, runt 320kr.


Dina husdjur:

- Har egenskaper

- Lär sig färdigheter

- Blir trogna följeslagare

- Bråkar med sina ägare

- Kan tas med på rundturer i kvarteret.


Katter har egenskaper och kan lära sig fördigheter som att jaga.

Hundar blir trofasta vänner och kan till och med fixa dejter till din sim!

Hästar kan du tävla med samt lära dem hoppa. Glöm inte att besöka det nya ridcentret i din stad!


The Sims™ 3 Husdjur


The Sims™ 3 Husdjur


The Sims™ 3 Husdjur

Läs mer på EA's hemsida.

 
 
Maria

Maria

4 juni 2011 15:53

Visste redan det!

http://www.simsfamiljer.bloggplatsen.se

 
Amelia

Amelia

4 juni 2011 16:37

Ja! Jag visste det! Jag bara visste att sims husdjur skulle komma, någon gång! Längtar! När jag ser bilden på ryttaren så känns det nästan som ett av mina hästspel, Star Stable, heter det!

http://Simblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

hejhopp

4 juni 2011 16:48

YEEEAAAAY!!! :D

 
Tove

Tove

4 juni 2011 17:31

JAAAAA!

http://www.simstips.bloggplatsen.se

 
Trude

Trude

4 juni 2011 17:38

Ja!
Amelia mitt spela heter också så!

http://insidemyself.bloggplatsen.se

 
Rebecca

Rebecca

4 juni 2011 17:43

HÄSTAR!!!!!!!!!

http://www.rebeccafahlgren.wordpress.com

 
Amelia

Amelia

4 juni 2011 18:10

Har du också Star Stable, Trude? Då är du ju medlem i Pollux hästbokklubb, väl? Man får ju bara de spelen om man är medlem i den klubben! Jag har tre av de fyra spelen, saknar sommarryttaren!

http://Simblogg.bloggplatsen.se

 
Alice

Alice

4 juni 2011 18:40

Jag var medlem på Pollux förut, så jag har vårryttaren och sommarryttaren :)

http://the-sims-galen.bloggplatsen.se

 
Fanny

Fanny

4 juni 2011 19:10

JAG VISSTE DET! När generations precis kommit ut och alla har börjat köpa det så ska de bekräfta att det mest efterlängtade EP ska komma ut... Alltså tjänar de dubbelt! SNÅLA OCH GIRIGA EA!

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
Amelia

Amelia

4 juni 2011 20:07

Håller med Fanny!

http://Simblogg.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

4 juni 2011 20:12

Ja är också medlem i Polux sedan 2004 och har alla spelen! :D

http://www.simsfamiljer.bloggplatsen.se

 
Trude

Trude

4 juni 2011 20:13

Ja, jag är medlem i Pollux:)
Håller med Fanny...

http://insidemyself.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Jullen

4 juni 2011 22:11

Varför skriver ni om pollux? Men längtar tills det kommer ut. Hade The Sims 2 husdjur men detta låter helt och hållet bäst!!

 
Ingen bild

hahahihi

4 juni 2011 23:09

svar till Fanny: men det är faktisgt dems jobb och om inte dem skulle käna pengar så skulle det inte kunna komma några fler spel

 
Amelia

Amelia

5 juni 2011 00:10

Jullen, det är ju en bild på en ryttare där och bilden fick mig att tänka på Star Stable. Och ja, så blev Pollux hästbokklubb ett litet ämne.
Hahahihi, du har rätt i det. EA tjänar på att göra så som de gör. Om de inte tjänade något på det så skulle det inte komma fler sims!

http://Simblogg.bloggplatsen.se

 
Fanny

Fanny

5 juni 2011 09:09

Nej jag vet, men man känner sig så lurad!

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

hej

5 juni 2011 10:57

Hejsan hejsan! Publicerar du Tema: Leva livet idag?? :)

 
Sanne Linnéa, theSIMSblogg

Sanne Linnéa, theSIMSblogg

5 juni 2011 14:14

Jag tycker att det inte är något annat än roligt att dom är aktiva och tillverkar spel, vill man inte ha något av spelen väljer man ju det själv :)
Jag är super-glad att både Leva Livet och Husdjur ska komma och ska ha båda två oavsett hur releaserna ligger :)

Hej, japp det dyker upp senare i eftermiddag / kväll! :)

http://theSIMSblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

amandA

5 juni 2011 15:18

jag håller med. EA är ju ett företag och det är klart dom gör allt för att få pengar och köpare.
jag tycker oxxå att det är jätte bar att dem är aktiva med nya spel :D kan knapt vänta till husdjur ;)

 
Tove

Tove

5 juni 2011 15:56

håller med fanny...

http://www.simstips.bloggplatsen.se

 
Fanny

Fanny

5 juni 2011 16:28

Jo, det är väl det ^^,

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
johanna

johanna

7 juni 2011 15:19

okej JAG HAR VÄNTAT SÅ LÄNGE PÅ DET HÄR!!
Jag visste att det skulle komma eftersom min kompis (amanda) pappa jobbar med att transportera olika välkända spel och vi är båda galna i the sims 3!!!!!!!!!!! så vi frågade om det skulle komma nåt nytt spel och han berättade om det!!!!!!! :D men dock så var det bara 3 veckor sedan ;) ps älskar din blogg!

http://dreamanimals.blogg.se

 
Malin

Malin

13 juni 2011 01:54

Håller med Sanne Linnea, det var ju inte direkt så att Leva Livet och Husdjur skulle komma i samma expansionspaket!

http://malinssimsblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Djuren

14 juni 2011 13:30

Jag undrar om du vet när The sims3 husdjur kommer ut!

 
Sanne, theSIMSblogg

Sanne, theSIMSblogg

14 juni 2011 14:55

Djuren, det kommer ut den 28e oktober! :)

http://theSIMSblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emma

15 juni 2011 22:38

JJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

 
Ingen bild

LordKJ

19 juni 2011 09:22

Jag bara älskar din blogg sanne!! Du måste verkligen göra ett hårt jobb med den!! Jag tror nog att vi alla här uppskattar ditt hårda jobb, En applåd för sanne=9 klappklappklappklapp

 
Ingen bild

Isabell

20 juni 2011 10:08

JAA jag viste att det skulle komma sims 3 husdjur eller nått sånt men husdjur i love it

 
Ingen bild

Hennia

21 juni 2011 12:08

Det sägs att det ska komma en sak om man förbeställer det får man typ med pandor och tigrar. Vet någon om det är sant? D:

 
Ingen bild

elli

29 juni 2011 10:45

asså om man har leva livet kan man inte ha djurliv också då? nån sa te mej att det inte gick :( snälla svara :)

 
Sanne, theSIMSblogg

Sanne, theSIMSblogg

29 juni 2011 10:56

Du kommer definitivt kunna ha The Sims 3 Husdjur och INTE behöva The Sims 3 Leva Livet. :)

http://theSIMSblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

elli

30 juni 2011 13:07

okej tack :) för dom sa oxå att det inte gick att ha både the sims 3 leva livet o the sims 3 husdjur att man antingen får ha husdjur eller leva livet, stämmer de?? asså att om man t.ex har leva livet så kan man inte installera husdjur.

 
Ingen bild

johanna b

1 juli 2011 14:53

amelia jag har också star stable ! jag fick det från pollux jag har höst,vinter och vår! var tvungen att sluta premurera när sommar kom mamma tyckte det var så dyrt!och jag älskar hästar det bästa djuret som finns!!!

 
Ingen bild

Sandra

2 juli 2011 23:29

Hur kan du vara så säker på att Husdjur kommer ut den 28 oktober? enligt Cdon så kommer det i december..

 
Ingen bild

Förbeställare

16 juli 2011 23:14

Enligt Orgin kostar det 319 kr att förbeställa medans på gamestop kostar det 449kr. Det beror bara på att man får ngt extra! Tror jag i alla fall... Men bara så att alla vet !

 
Ingen bild

Elin

24 juli 2011 15:49

Hej! Jo det går ett rykte om att man kan STYRA sina husdjur i sims 3 husdjur, kommer man kunna göra det eller är det bara ett rykte?

 
Ingen bild

Emma

2 augusti 2011 22:35

Sandra: det kanske inte kommer ut hos cdon förens i december?
Hennia: ja man får hundar som föreställer pandor och tigrar om man förbeställer
:)

 
Ingen bild

lalala

10 augusti 2011 20:34

Hej, asså vissa säger att sims3 husdjur kmr komma ut i desember (?) och vissa säger i oktober.. hur ska man veta när den kmr komma ut ? har du nåt bevis på att den kmr komma ut i oktober så att jag kan vara säker ? :) snälla svara ! btw skitbra blogg ! :)

 
Ingen bild

lalala

10 augusti 2011 21:04

+ hur i helvete förbeställer man ? :D

 
Ingen bild

Emma ^//^

21 augusti 2011 11:05

Jag vill beställa det, men jag får inte för mamma -.-'' jag viiiiill! ;o

 
Elin

Elin

21 augusti 2011 15:42

http://store.origin.com/store/eaemea/sv_SE/DisplayProductDetailsPage/ThemeID.850300/productID.234752000

Typ jag hittade det där för 349:-

http://elinahlander.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sandra Andersson

31 augusti 2011 19:21

Sandra: Det kommer den 20 oktober på CDON :)
Anledningen till att det stod December innan var för att de precis lagt till produkten men inte redigerat infot =)

 
Ingen bild

johanna b

3 september 2011 18:50

på gamestop kommer den också ut 20 oktober och jag rekommmenderar att förbeställa där !!
för man får 100 kr rabatt om man förbeställer via gamstop och såklart typ unika pälsar som t ex skunk, tiger och panda! <333333 johanna b (asså jag) rekomenderar det här!!

 
Fanny

Fanny

5 september 2011 15:02

Måste. Förbeställa. NU!!! Men jag vet inte om jag får ;/

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

johanna b

7 september 2011 15:56

haha har förbeställt det nu! <3 på gamestop!
jag gav 50 kr nu och sen så kommer jag bara få betala 200 kr så gör som jag!! (jag får betala 200 kr isället för 300 kr för 100 kr rabatt) :)
vilka har gjort som jag !! men fanny vrf säger du inte det dära om gamestop för då får man jö rabatt och limeted ...... nånting !! <33
/// kramizzar från johanna b! (asså jag)

 
Fanny

Fanny

10 september 2011 17:26

Men hur sjutton bokar man det på gamestop?! Det verkar vara en riktigt komplicerad sida. Först tog det typ två år att hitta fram till sidan där djuren fanns och där är det bara en bild! Ingen länk som säger "boka nu" eller "lägg i kundvagn". Hjälp tack?

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Johanna b ^^

11 september 2011 18:30

kul att du följer mitt tips visst var det bra lixom 250kr istället för 350 kr ^^
ett tips är att förbeställa inte via hemsidan att isället gå till affären och göra det ^^ :)
fanny har du nån "gamestop" affär i närhete där du bor ?? :) /// kramizzar johanna b(alltså jag)

 
Daria

Daria

13 september 2011 21:17

Ska nog förbeställa på Gamestop men gäller ärbjudandet om man går till butik o förbeställer?:)

http://simscraytor.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Malin

15 september 2011 14:35

Oj, du är verkligen ett proffs i Sims! Själv är jag ett riktigt sims fan på hög nivå! Men jag har några frågor angående de här Pets: kommer det att vara på svenska, kommer man kunna skaffa bebisdjur, kommer man att kunna välja vilken ras man vill ha och kommer man kunna ha flera djur (asså inte bara ett i ett hushåll)???

Tack på förhand
Malin

 
Ingen bild

Johanna b ^^

15 september 2011 18:46

daria ! jaa daria man måste gå till affären för annars får man ingen rabatt har du nån affär i närheten??
lycka till /// johanna (ett sims proffs)hahhahaha ^^

 
Ingen bild

Fia

28 september 2011 14:20

Men hallå kan man rida och ha häst och det ?

 
Ingen bild

Elisabeth

1 oktober 2011 22:34

Ja! entligen ett sims 3 med djur!!! XD I LOVE IT!

 
Ingen bild

johanna b ^^

6 oktober 2011 20:15

fia jaa det kan man !!! och jag länktar för jag rider och älskar hästar! <3333

 
Ingen bild

Maja

14 oktober 2011 09:23

Neej! Det kommer ju ut den 20 oktober.

 
Ingen bild

Fiffi

17 oktober 2011 16:49

Du sanne? Du säger att det kommer komma den 28 oktober,men på startelvan står det att det är om 3 dagar det kommer komma ut. Men när går det ut?

 
Ingen bild

Fiffi

17 oktober 2011 16:51

Framsidan istället för startelvan :-)

 
Ingen bild

johanna b ^^

17 oktober 2011 21:19

det kommer ut om tre dagar den 20 oktober!<3
längtar!!

 
Amelia

Amelia

17 oktober 2011 22:33

Åh, så kul det ska bli att faktiskt SPELA som ett husdjur, i sims 1 och 2 kan man ju inte styra dem alls! Det har jag aldrig gillat, men i sims 3 husdjur blir det en total change! ;)

http://Simblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Alva

22 oktober 2011 11:53

Behöver man ha sims 3 för att kunna installera det eller räcker det att bara ha sims 3 djurliv? :)

 
Ingen bild

Klara

24 oktober 2011 15:16

Jag har beställt det och längtar så mycket tills det kommer XD

 
Ingen bild

Wilma

27 oktober 2011 21:57

hur får man kattungar , om man bara har en hund ? Du kan vara på min blogg . www.wilmasundquist.bloggplatsen.se :)))

 
Nathalie

Nathalie

1 november 2011 16:25

Åhh vad jag vill ha det här spelet!!! Ska köpa det så fort jag åker int till stan.

http://Sverige

 
Ebba

Ebba

11 november 2011 15:54

hej!! hur hittar man boxdörra??? vart finns det! snälla svara på min fråga!!!! -_- hjälp mig! :) <3 <3

http://nattstad.se/ebba.se

 
Amelia

Amelia

11 november 2011 18:13

Ebba, man kan inte bygga stall, men man kan placera ut färdiga boxar som du hittar i köpläget. Leta i köpkatalogen, någonstans finns det boxar, eller som det står, bås! ;)

http://Simblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anonym

16 december 2011 14:12

Jag har kört det hemma hos min kompis ( har inte det själv, men önskar mig! ), och vår katt hade egenskapen "Jagare" eller vad den heter, och då så satt han och stirrade på fiskskålarna xD HAHA!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SanneSims, theSIMSblogg - 11 september 2020 08:35

Hej!   Thesimsblogg har funnits ett bra tag nu och saker har förändrats sedan starten. Sidan har fortfarande en del besökare, därför behövs det här inlägget.    Thesimsblogg kommer att bli SanneSims.com.  Guider och tips kommer att finnas d...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 4 september 2020 13:33

Genom funktionen "Min historia" när man skapar en Sim i The Sims 4 så kan man lite slumpartat (inte riktigt) få ut färdigheter, egenskaper och startkapital till en Sim eller ett hushåll. Detta gör det lättare för oss att skapa den simmen vi har i tan...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 3 september 2020 12:00

Varje gång jag startar Origin möts jag av nya uppdateringar. Inte nog med det, om jag klickar uppdatera i den pop-up-rutan som dyker upp och väljer att uppdatera den vägen så funkar det inte. Origin stängs bara ner. Jag får då starta upp igen och try...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 31 augusti 2020 10:11


Hej, igen.   Jag går igenom allt som ligger. Alla frågor, alla kommentarer och så alla icke godkända gästboksinlägg.  Så 8 år senare, jag har bytt headern och jag gratulerar Fanta! Hoppas att du inte tog alltför illa upp av att min header låg k...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 30 augusti 2020 10:00


Hej!   Dom som har mig som vän på Sims 3 communityn kan gå in och se mina egenskaper. Där har jag valt "tankspridd". Frågan är om man kan vara så tankspridd att man skapar en blogg om ett spel som blir omtyckt och som är som mest omtyckt av en sj...

Den här sidan kommer att bytas ut mot min nya med adressen som står här ovan. Den nya sidan kommer att lanseras inom kort. Håll koll! Mer information.

 

  

SanneSims

Presentation


Jag som driver denna blogg är en Sims-fanatiker! Kort sagt.. ;)

En liten fråga..:

Vilket spelar du mest?
 The Sims
 The Sims 2
 The Sims 3
 The Sims 4
 Jag växlar mellan 4an och 3an
 Jag spelar inte och har aldrig spelat
 Jag har slutat spela, den här sidan behövs inte!

Translate!

 

 

Antal besökare här just nu:


Jag heter Crussidull på The Sims 3 Community, bli gärna vän med mig där! :)

            (http://thesims3.com)

 

Går även att följa med Bloglovin'

bloglovin

 

   Håll dig alltid uppdaterad, dröm om The Sims och gå med i   vårat egna lilla svenska Sims-       Community genom att gilla       TheSimsBlogg på Facebook!

 

Klicka på Tummen för att Gilla.

 

Eeeheheh, finns ingen tumme. Klicka här.

Fråga mig om The Sims!

Jag hjälper dig gärna om du har problem med The Sims.

Men tänk på:

1. Du får ditt svar skickat via mail om du anger mailadress. På så sätt vet du precis när din fråga har besvarats. Svaret och frågan kommer ändå att publiceras i listan med frågor om du inte anger annat i frågan.

2. Jag kan inte alltid garantera hjälp eller svar, speciellt när spelen inte vill starta eller att de krashar - då detta kan bero på flera faktorer.

3. Sök i bloggen efter svar innan du frågar. Använd sökrutan.

4. Löjliga frågor eller spam kommer att tas bort.

5. Skicka endast samma fråga en gång.

6. Jag ger INTE ut några registreringskoder eller produktnycklar.
7. Vissa frågor kan ta längre tid för mig att svara på än andra och det betyder att jag ändrar lite i frågeordningen ibland.

 

8. Har du frågor om The Sims Medeltiden? Klicka här.

 

Allt detta är för att jag ska kunna svara på fler frågor dagligen och för att ni enkelt ska kunna finna era svar.

Många frågor ställs under en dag, ca 8 st. Ha detta i tanken när du ställer din fråga.

                                   /Sanne

1 194 besvarade frågor

Sök i Bloggen

Det senaste!

Historier / Legacies

Nya presentationsbilder till Historierna är under konstruktion!

 

 

.
 

.

 

 

SIMS-gäster

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Tidigare skrivet

Lämna ett avtryck!

Nerladdningssidor

Tidigare år

Alla bilder (om inte annat anges) här på bloggen har jag själv fotat i mitt spel, även alla texter (om inget annat anges) har jag skrivit själv. Detta betyder att man inte får kopiera bilder eller texter från bloggen utan mitt medgivande.

 

The Sims, The Sims diamantdesign och The Sims-logotypen är varumärken som tillhör Electronic Arts Inc.

 


Ovido - Quiz & Flashcards