Direktlänk till inlägg 6 juni 2011

Riverview

Av SanneSims, theSIMSblogg - 6 juni 2011 11:34

Mårten

Söndag 24 april 09:26

Hej! Är det värt att ladda ner Riverview? Jag såg att den tog bara 92MB och det är ju hyggligt bra! Har du laddat ner den? Isf undrar jag om det är bra hus, människor, platta marker och tomma marker man kan bygga på?


Tacksam för svar bra och fort. Ligger verkligen valet i kvalet nu, haha =)

 

Sanne Linnéa, theSIMSblogg

Måndag 6 juni 11:34

Hejsan!
Riverview är till 100 % värt att laddas ned!
Med många fina hus och väldigt bra och platta marker att bygga på är jag faktiskt chockad över att de inte tar betalt för den här världen!


Faktiskt rekommenderar jag alla att ladda ner den här mysiga världen! Den är underbar :)



Har du inte laddat ner Riverview ännu? Tryck på bilden för att komma till Nedladdningssidan!


Info: Riverview är en värld skapad av The Sims 3-skaparna. Det är alltså en helt kompitabel värld till ditt spel garanterat fri från buggar och spelfel. Du kan ladda ner Riverview oavsett vilka The Sims 3 -spel du har. Världen är helt gratis, det enda som krävs för nedladdning är ett TheSims3.com-konto och registreringsbevis av en äkta kopia av The Sims 3.

 
 
Linnea

Linnea

6 juni 2011 11:49

Jag håller på att installera Riverview nu :) Jag tycker den staden såg så vacker ut på bilden!

http://linneasims3.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

6 juni 2011 12:00

Älskar denna vackra värld.100% vacker och har 100% att bjuda på nya saker!

http://www.simsfamiljer.bloggplatsen.se

 
Sanne Linnéa, theSIMSblogg

Sanne Linnéa, theSIMSblogg

6 juni 2011 12:07

Visst är den fin? :)
Så mycket potential bjuder den på också. Visst att den har en lantlig klang i början, men man kan lika gärna bygga om den till en större stad med barer och allmänna tillhåll beroende på vilka expansionspaket man äger. :)
Plats, det finns det gott om!

http://theSIMSblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

hej

6 juni 2011 12:13

hej!!! Jag har bara en liten till fråga angående leva livet. Hoppas det inte är till besvär.
Hur åker man på smekmånad??!

 
Sanna

Sanna

6 juni 2011 13:17

Åh, vad fint det ser ut på bilden. Det måste jag verkligen se till att skaffa ju!

http://www.spel-hallen.com

 
Ingen bild

Ida

6 juni 2011 17:43

Hej har en liten fråga. Hur åker man på smekmåndag i leva livet? :O tacksam för svar!! :)

 
Ingen bild

Emelie

6 juni 2011 19:06

hej,jag har nyss köpt leva livet men har en liten fråga;hur åker man på smekmånad? har destination världen installerat,så det är inte det som är problemet. men när mina simmar är förlovade så kan dem ändå inte åke iväg!
såg att andra också undrade över det här,så tror att många väntar på svar! (ingen press) ;D

 
Sanne Linnéa, theSIMSblogg

Sanne Linnéa, theSIMSblogg

6 juni 2011 19:51

Ingen press, ingen press. Jag ska försöka ge en liten genomgång så snart som möjligt! :)
- Redan imorgon! :D

http://theSIMSblogg.bloggplatsen.se

 
oliver

oliver

6 juni 2011 20:26

Hej Linneá! Jag har tröttnat lite på the sims, men vill gärna spela det fast när jag startar det vet jag inte vad jag ska göra? Har du några tips på vad man kan göra med sina simmar? Och visst är staden mysig! :D

http://facebook.se

 
Linnea

Linnea

6 juni 2011 21:01

Hej Sanne Linnea! Jag igen ;) Asså jag har en fråga. När jag går till ''ändra stad'' och vill göra så att det finns dansklubbar och syltor i te.x Sunset Valley. Hur gör jag då? jag har provat men jag vet inte hur man gör :( skulle du kunna säga :) Kram

http://linneasims3.bloggplatsen.se

 
Sanne Linnéa, theSIMSblogg

Sanne Linnéa, theSIMSblogg

6 juni 2011 21:25

Oliver, ibland går jag också in i sådana där "trött"-perioder. Ibland känner man bara inte för att spela helt enkelt, då tycker jag inte att du ska tvinga dig att sitta vid spelet, för då blir det ännu tråkigare! Känner du däremot sug men har slut på idéer så är det en helt annan sak :) Jag rekommenderar att försöka satsa på att klara en karriär till fullo, utveckla flera färdigheter till max-läget, uppfylla simmarnas livslånga önskan, spela utan att fuska - tjäna pengar genom att jobba och bygga upp ditt hus efter det. Men som sagt, spela inte om du inte vill det! :)

Linnea, hej du! :)
Du gör precis som du säger, "Ändra stad" och gör om en allmän eller bostads-plats till tex. en sylta. Precis som man ändrar vanliga platser till fiske-ställen och kyrkgårdar som jag visat här i bloggen. Kika in på dem, men i stället för att göra fiskeplats gör en sylta / dansklubb / sportbar ect. :)
Länk: http://thesimsblogg.bloggplatsen.se/2011/04/08/5058538-gor-en-egen-fiske-plats/

http://theSIMSblogg.bloggplatsen.se

 
Linnea

Linnea

6 juni 2011 21:32

Okej! Tack så mycket! :D Ska prova det imon :)
Tack för allt!

http://linneasims3.bloggplatsen.se

 
Linnea

Linnea

6 juni 2011 21:34

Men vänta lite.. om man inte vill göra dansklubben/syltan själv och vill ta en som redan finns från sims3 kvällsnöjen. Hur gör man då? :)

http://linneasims3.bloggplatsen.se

 
Sanne Linnéa, theSIMSblogg

Sanne Linnéa, theSIMSblogg

6 juni 2011 21:43

Då ändrar du tex. en bostadsplats till allmän plats och väljer sedan en av de befintliga barerna / klubbarna att placera på platsen. Se till att den är tillräckligt stor bara!

http://theSIMSblogg.bloggplatsen.se

 
Helena

Helena

7 juni 2011 13:23

Jättefin! har också skaffat leva livet nu, älskar det! <3

http://lookatmyday.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sansan ;)

7 juni 2011 14:55

din vekcans fråga svarde jag att jag skulle kommentera ett förslag som du kanske kan lägga till: Att du filmar när du spelar sims och tar hand om din familj på kanske 5-10 minuter det skulle vara kul om man fick se hur du tar hand om din familj! ;) hoppas du lägger till det =) din blogg är jätte rolig att läsa när man är intresserad av sims 3 <3 (som jag är ;)... )

 
MLM

MLM

7 juni 2011 15:03

Hej jag undrar hur man fuskar på att göra tvillingar och trillingar på sims 2? Vet du det?

http://www.mlm.bloggplatsen.se

 
Sanne, theSIMSblogg

Sanne, theSIMSblogg

7 juni 2011 15:12

Hejheeej! :)
Jodå, det vet jag! När din sims-amma är gravid, öppna fuskrutan (Ctrl + Shift + C) och skriv in forcetwins (för tvillingar) eller forcetriplets (för trillingar), tryck sedan enter. :D

http://theSIMSblogg.bloggplatsen.se

 
Sanne, theSIMSblogg

Sanne, theSIMSblogg

7 juni 2011 15:14

Sansan!
Taaaack för din åsikt! :D
Den är super-bra, jag ska definitivt försöka att fixa det också!
Tack för att du läser min blogg! :3 <3

http://theSIMSblogg.bloggplatsen.se

 
MLM

MLM

7 juni 2011 20:10

Tack så mycket! <3

http://www.mlm.bloggplatsen.se

 
Joanna

Joanna

16 juli 2011 22:41

Jag har laddat ner Riverview, men jag tycker inte att det finns några snygga killar i staden ;D Men man kan ju fuska och göra om dom i "Skapa en sim"!

http://joannachan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SanneSims, theSIMSblogg - 11 september 2020 08:35

Hej!   Thesimsblogg har funnits ett bra tag nu och saker har förändrats sedan starten. Sidan har fortfarande en del besökare, därför behövs det här inlägget.    Thesimsblogg kommer att bli SanneSims.com.  Guider och tips kommer att finnas d...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 4 september 2020 13:33

Genom funktionen "Min historia" när man skapar en Sim i The Sims 4 så kan man lite slumpartat (inte riktigt) få ut färdigheter, egenskaper och startkapital till en Sim eller ett hushåll. Detta gör det lättare för oss att skapa den simmen vi har i tan...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 3 september 2020 12:00

Varje gång jag startar Origin möts jag av nya uppdateringar. Inte nog med det, om jag klickar uppdatera i den pop-up-rutan som dyker upp och väljer att uppdatera den vägen så funkar det inte. Origin stängs bara ner. Jag får då starta upp igen och try...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 31 augusti 2020 10:11


Hej, igen.   Jag går igenom allt som ligger. Alla frågor, alla kommentarer och så alla icke godkända gästboksinlägg.  Så 8 år senare, jag har bytt headern och jag gratulerar Fanta! Hoppas att du inte tog alltför illa upp av att min header låg k...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 30 augusti 2020 10:00


Hej!   Dom som har mig som vän på Sims 3 communityn kan gå in och se mina egenskaper. Där har jag valt "tankspridd". Frågan är om man kan vara så tankspridd att man skapar en blogg om ett spel som blir omtyckt och som är som mest omtyckt av en sj...

Den här sidan kommer att bytas ut mot min nya med adressen som står här ovan. Den nya sidan kommer att lanseras inom kort. Håll koll! Mer information.

 

  

SanneSims

Presentation


Jag som driver denna blogg är en Sims-fanatiker! Kort sagt.. ;)

En liten fråga..:

Vilket spelar du mest?
 The Sims
 The Sims 2
 The Sims 3
 The Sims 4
 Jag växlar mellan 4an och 3an
 Jag spelar inte och har aldrig spelat
 Jag har slutat spela, den här sidan behövs inte!

Translate!

 

 

Antal besökare här just nu:


Jag heter Crussidull på The Sims 3 Community, bli gärna vän med mig där! :)

            (http://thesims3.com)

 

Går även att följa med Bloglovin'

bloglovin

 

   Håll dig alltid uppdaterad, dröm om The Sims och gå med i   vårat egna lilla svenska Sims-       Community genom att gilla       TheSimsBlogg på Facebook!

 

Klicka på Tummen för att Gilla.

 

Eeeheheh, finns ingen tumme. Klicka här.

Fråga mig om The Sims!

Jag hjälper dig gärna om du har problem med The Sims.

Men tänk på:

1. Du får ditt svar skickat via mail om du anger mailadress. På så sätt vet du precis när din fråga har besvarats. Svaret och frågan kommer ändå att publiceras i listan med frågor om du inte anger annat i frågan.

2. Jag kan inte alltid garantera hjälp eller svar, speciellt när spelen inte vill starta eller att de krashar - då detta kan bero på flera faktorer.

3. Sök i bloggen efter svar innan du frågar. Använd sökrutan.

4. Löjliga frågor eller spam kommer att tas bort.

5. Skicka endast samma fråga en gång.

6. Jag ger INTE ut några registreringskoder eller produktnycklar.
7. Vissa frågor kan ta längre tid för mig att svara på än andra och det betyder att jag ändrar lite i frågeordningen ibland.

 

8. Har du frågor om The Sims Medeltiden? Klicka här.

 

Allt detta är för att jag ska kunna svara på fler frågor dagligen och för att ni enkelt ska kunna finna era svar.

Många frågor ställs under en dag, ca 8 st. Ha detta i tanken när du ställer din fråga.

                                   /Sanne

1 194 besvarade frågor

Sök i Bloggen

Det senaste!

Historier / Legacies

Nya presentationsbilder till Historierna är under konstruktion!

 

 

.
 

.

 

 

SIMS-gäster

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Kategorier

Tidigare skrivet

Lämna ett avtryck!

Nerladdningssidor

Alla bilder (om inte annat anges) här på bloggen har jag själv fotat i mitt spel, även alla texter (om inget annat anges) har jag skrivit själv. Detta betyder att man inte får kopiera bilder eller texter från bloggen utan mitt medgivande.

 

The Sims, The Sims diamantdesign och The Sims-logotypen är varumärken som tillhör Electronic Arts Inc.

 


Ovido - Quiz & Flashcards