Direktlänk till inlägg 16 november 2011

TheSimsBlogg och Facebook

Av SanneSims, theSIMSblogg - 16 november 2011 10:36

TheSimsBlogg har en egen sida på Facebook, denna sida används som community och ett ställe att publicera sina bilder samt självklart tycka och tänka om The Sims!

Men på Facebook-sidan så läggs även information ut ofta angående bloggen, vad som kommer att hända, när vad publiceras och då även diskussioner kring detta.


Så Gilla TheSimsBlogg du också! :D

Gilla med hjälp av tummen längst upp i menyavdeliningen här till höger.


 

 
 
Ingen bild

Linnis

16 november 2011 12:01

Jag hittar inte sida på fb!! Jag sökte på The Sims Blogg.... Men fick bara fram två andra sidor :S


Ps. Sorry om förklaringen va dålig... Då är det bara att säga till så ska jag försöka förklara det bättre ;)

 
Ingen bild

sims nörd

16 november 2011 14:26

har beställt det nya the sims 3 pets. men mitt the sims är "förstört" av alla nedladdngar från the sims 3's hemsida. jag har försökt att ta bort alla nedladdninga men lyckas inte!
tror du att man kan få bort detta på något sätt och löser det sig genom att installera om ALLA sims?

 
rebecka :)

rebecka :)

16 november 2011 15:23

Hur hittar man en enhörning? :D

http://rande.webblogg.se

 
Moa

Moa

16 november 2011 15:34

Kolla min blogg

http://www.ilovesims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Alice

16 november 2011 15:39

jeeeeej :)

 
Ingen bild

Helena

16 november 2011 17:33

Åh, välkommen tillbaka! :)

 
Andrea :D

Andrea :D

16 november 2011 17:53

Linnis: Det finns en knapp uppe i menyn,tryck på den så kommer du till facebooksidan :)

http://andilove.bloggplatsen.se

 
Fanny

Fanny

16 november 2011 18:03

Inte för att vara taskig... men jag tror inte det finns en enda person som har missat den där tummen. ;P

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emma :-)

16 november 2011 18:15

Jag hitter dig inte :-(

 
Mastan

Mastan

16 november 2011 20:35

jag gillade den bloggen för längesen!
men det står i fb att du ska skriva voiceless i kväll!!!
hoppas det!:)

http://www.mastansblogg.bloggplatsen.se

 
Andrea :D

Andrea :D

16 november 2011 20:50

Fanny: Skrev du till mig? Jag skrev det till Linnis eftersom att hon inte kunde komma till facebooksidan ;)

http://andilove.bloggplatsen.se

 
Fanny

Fanny

16 november 2011 21:53

Nej, jag skrev till Sanne.

http://Fantasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Hej

17 november 2011 15:15

Hej! Hur blir man av med ett bugg? Jag har ett bugg och vill gärna ha bort det :(

 
Andrea :D

Andrea :D

17 november 2011 15:19

Jaha,hehe :)

http://andilove.bloggplatsen.se

 
Amelia

Amelia

17 november 2011 16:31

Hej; prova med att skriva in fusket Resetsim + för och efternamn! När du skrivit in Testingcheatsenabled true. (Stor bokstav är inte nödvändigt)

http://Simblogg.bloggplatsen.se

 
Holly

Holly

18 november 2011 16:13

Skulle inte del ett av voiceless kommit igår kväll?

http://vampires.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emma

19 november 2011 02:46

Hon är inaktiv igen. Denna gången kommer hon skylla på internet ännu en gång, är helt säker på det.
Fattar inte varför hon inte kan va ärlig bara och säga som det egentligen är. Bloggtrött?

 
Ingen bild

Nonno

19 november 2011 09:42

Emma, hon kanske hade problem med flytten igen. Jag tror inte att Sanne skulle strunta i bloggen, inte när den är så stor som den är. Tänk er själva om ni har ett jobb, ska flytta och ska också uppdatera den största bloggen inom PC-spel. Och sen så ska man väl ha lite fritid också! Jag menar, en blogg ska väl inte kännas som ett andra jobb? Jag hade en blogg innan, men den tog upp så mycket tid så jag lade ner den. Och då var vi två om den bloggen! Jag hoppas bara att allt går bra för dig Sanne.

 
Fanny

Fanny

19 november 2011 10:10

Nej, Nonno, flytten är klar. Håller med Emma btw.

http://Fantasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Alice

19 november 2011 11:40

Det är väl upp till henne om hon vill blogga elr inte, bara lågt att säga att hon bara kmr skylla ifrån sig igen... Och fanny, hur vet du att flytten är klar? (undrar på riktigt.)

 
Linnea

Linnea

19 november 2011 12:07

Alice hon vet det som typ alla andra som kollar in den här bloggen eftersom Sanne har själv skrivit det men jag tror nog att inaktiviteten beror på att hon måste kolla på ALLA kommentarer och blockera dom som sa alltför fula saker...

http://the-sims-bloggen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emma

19 november 2011 16:54

Linnea, blockera dom som säger fula saker? Ingen har sagt något "fult" vad jag har sätt. Se det snarare som kritik.
Nonno, även jag är bloggare och även jag har flyttat nu. Vår flytt tog endast ett par dagar sen var vi hemmastadda. Det tar inte veckor att flytta.

Jag tror inte att det är flytten som är problemet nu i vilket fall. Så tycker att Sanne ska va ärlig mot oss och berätta vad som egentligen är felet. Jag tror som sagt att hon är bloggtrött och det är acceptabelt om hon är det, vet själv hur det är. Fortsätter det såhär så kommer hon tappa läsare.

 
Ingen bild

Nonno

19 november 2011 17:16

Jag säger bara såhär: Snälla Sanne kom tillbaks!!!! Ända sen jag hittade din blogg så tycker jag att den e jättebra, men nu när det inte händer så mycket och ingen historia har publícerats på typ en månad, så kan jag också förstå om du tappar läsare. Snääääälla kom till baka!!!!!

 
Tilda

Tilda

19 november 2011 17:36

Tjena tjena! Kan du hjälpa mig? Jo, jag undrar hur du får till så bra bilder? Jag måste lixom vänta efter det rätta ögonblicket då de ändrar min, men... :S

http://princesstilda.bloggplatsen.se

 
Linnea

Linnea

19 november 2011 18:27

Ja det är kritik men också fula saker svorord nätmobbning m.m det tycker jag iaf jag ser det som jag ser det du kanske tycker att svorord i inlägg är vanligt? men jag tycker det är oförskämt.

http://the-sims-bloggen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Alice

19 november 2011 18:45

var står det att Sanne har flyttat klart? Undrar på riktigt, kan inte hitta det någonstans...

 
Ingen bild

Emma

19 november 2011 19:30

Linnea, ser i vilket fall inte en enda elak kommentar här. Svärord är vanliga i inlägg, ja! Men så länge ingen kastar ur sig könsord och går till personangrepp så har jag än så länge inte märkt någon nätmobbning här.

 
Fanny

Fanny

19 november 2011 19:41

Ska det bli bråk i det här inlägget också? Hoppas inte, tycker faktiskt det räcker med bråk nu!

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Amanda

19 november 2011 20:03

Jag började läsa denna bloggen för ungefär 2 månader sedan. Jag har kollat varje dag, och varje gång fått en besvikelse! Nu sa du att den "kanske" skulle komma den där kvällen, men ine fakta! Det har gått 3 dagar sedan dess. Okej, jag fattar det där med din flytt, men du håller faktiskt ALDRIG dina tider! Ialla fall inte de senaste 2 månaderna jag har läst denna blogg. Om du inte kan blogga får du väl skriva "Bloggpaus en vecka!" eller nåt sånt, så man slipper få sig en besvikelse varje dag!!!

 
Ingen bild

Julia

19 november 2011 20:38

Lägg ner bloggen istället!

 
Ingen bild

Emma

19 november 2011 21:13

Fanny, vadå bråk? Vi diskuterar bara. Det är stor skillnad :P

 
Ingen bild

Alice

19 november 2011 21:13

men hon gör så gott hon kan!!! Kan inte alla bara sluta klaga på Sanne? Hur vet ni hur lång tid det tar för henne att flytta? Det kanke har hänt något, något hon inte vill skriva på internet så att alla kan läsa? Hon kanske har jättemycket att göra - och det betyder inte att hon inte vill blogga längre. Dessutom kanske hon har problem med internet, och det är väl ganska svårt att blogga då, om jag minns rättt?!

 
Ingen bild

julia med dyselki

19 november 2011 22:01

julia det var inte så snält sagkt jag vill att hon ska forsätta :( och vi ska vara glad för att hon läger en son stor tid på sin blogg i sitt liv

 
Linnea

Linnea

19 november 2011 22:57

Hallå kan alla sluta ge sig på mig då?
okej vi kanske har olika syner på vad nätmobbning är men ni behöver väl inte kommentera det som jag skrivit?
om ni måste kommentera kommentera innlägget då... -.-

http://the-sims-bloggen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emma

20 november 2011 01:53

Linnea, det är ingen som har gett sig på dig -__- Och alla har rätt att yttra sina åsikter.

 
Linnea

Linnea

20 november 2011 10:11

Asså Emma du vad är ditt problem jag sa kan ni sluta kommentera allt som JAG skriver? och då börjar du igen!
Och jag sa inte att man inte får yttra sina åsikter!

http://the-sims-bloggen.bloggplatsen.se

 
Emelie

Emelie

20 november 2011 10:39

Hejsan, jag tänkte att du kanske kunde hjälpa mig. Jag har sims 3 husdjur men mina djur är genomskinliga ibland och de sticker ut massa pinnar överallt, jag tycker det är rätt så störande och undrar om du skulle kunna hjälpa mig, vet du hur man fixar så de inte ser ut så?
(du kan kommentera svaret i min blogg)

http://byllans.blogg.se

 
Fanny

Fanny

20 november 2011 10:40

Sluta bråka... Eller "diskutera" som ni ser det

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
Daina

Daina

20 november 2011 11:03

Börja inte bråka igen! Annars blir det som det andra inlägget.
Släpp ert "bråk".
Snälla,hörni? Det är väl inte skoj om ni ska bråka i varje inlägg Sanne skriver.

http://welovethesims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Alice

20 november 2011 11:04

Linnea: Du kan inte skriva något på kommentarsfältet och sedan tro att alla ska hålla med dig och inte säga emot om de tycker att det är fel. Det är inte som om alla hackar på dig, ok?

 
Fanny

Fanny

20 november 2011 11:05

Jag håller med! Oavsett vad Sanne säger så är det någon som inte kan motstå att lämna en elak kommentar... Det kan ju inte vara så kul för Sanne, jag skulle inte bli glad om folk bråkade i kommentarerna på mina inlägg.

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
Linnea

Linnea

20 november 2011 12:51

Okej jag slutar gärna men så här hände det också med Fanny och Amelia och jag tror inte att det var så roligt för dom!
Och ja det känns som om ni går på mig hela tiden .
så jag säger förlåt Emma.
men jag är faktist väldigt känslig okej?
och jag sa faktist INTE att ni skulle hålla med om vad jag skrev står det nånstans på min kommentar?
Ne och Alice måste du alltid lägga dig i i allting?
Och ärligt talat jag skrev inte det där för att vara elak eller förstöra Sanne's inlägg men det är faktist inte roligt för mig försök förstå .

http://the-sims-bloggen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Jessica

20 november 2011 13:29

skriv inte ett inlägg där det står att du ska börja blogga som vanligt när du sen blir inaktiv igen, din blogg VAR världens bästa blogg, men JUST nu är den inte lika bra längre.

 
Ingen bild

Emma

20 november 2011 17:12

Linnea, som du säger så märker jag att du är känslig. Jag menar dig inget illa. absolut inte och tycker heller inte att jag har betett mig illa. Om du har missuppfattat något av vad jag har skrivit så får jag väl be om ursäkt för det.
Du i vilket fall behöver inte säga förlåt för något, du har inte gjort något fel. Säg bara att du vill lägga ner diskussionen istället för det är det vi gör, diskuterar. :)

Till er andra, förstår inte varför ni inbillar er att vi bråkar. Läs igen så förstår ni. Punkt slut.

 
Linnea

Linnea

20 november 2011 17:14

Tack Emma.
Jo jag måste nog också be om ursäkt.
Jag var väl lite kaxig jag själv XP
Men nu begraver vi stridsyxan som man brukar säga! :)

http://the-sims-bloggen.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Isabelle

20 november 2011 17:15

Om ni börjar skriva sånna saker igen så måste Sanne lägga ner mer tid för att ta bort kommentarer! Alltså tar det längre tid innan ett nytt inlägg!

 
Mastan

Mastan

20 november 2011 17:39

dom sa ju att dom inte bråkade :)
nu lämnar vi allt det negativa och börjar med det positiva!
när kommer voiceless :)
längtaaaaaar! :DD

http://www.mastansblogg.bloggplatsen.se

 
Linnea

Linnea

20 november 2011 18:20

Isabelle kolla noga igenom nästa gång, som du kanske ser nu så har vi slutat bråka eller diskutera om man säger så :)

http://the-sims-bloggen.bloggplatsen.se

 
trethesims

trethesims

20 november 2011 18:41

Kolla gärna in min blogg & lägg en kommentar! Är helt ny så det skulle uppskattas starkt! Om ni har några idéer till bloggen eller vill du att jag gör reklam för din meddela mig på trethesims@hotmail.com

http://www.trethesims.bloggplatsen.se

 
Jessica.M

Jessica.M

20 november 2011 19:52

Kolla gärna in min nya sims blogg, och tipsa om vad JUST du vill att nästa inlägg ska handla om ... tack :)

http://TheBlogAboutTheSims

 
Jessica.M

Jessica.M

20 november 2011 19:53

Kolla gärna in min ny sims blogg, och tipsa om vad JUST du vill att nästa inlägg ska handla om ... tack :)

http://TheBlogAboutTheSims.se

 
M.M här :D

M.M här :D

20 november 2011 19:56

titta gärna in och tipsa om vad du vill att mitt nästa inlägg ska handla om :D

http://TheBlogAboutTheSims.bloggplatsen.se

 
Fanny

Fanny

20 november 2011 20:11

Varför är de senaste fyra kommentarerna bara reklam? :o

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
M.M här :D

M.M här :D

20 november 2011 20:47

Fanny: Jag var ju en av dom, jag kommenterade det för att jag var ny och ville ha lite tips om vad jag skulle kunna skriva om.. :)

http://TheBlogAboutTheSims.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

s

20 november 2011 20:54

åh kom med en uppdatering! ett tips & trix, nånting. :) hade vart skoj. gillar din blogg, brukar läsa här när simsinspirationen sinar!

 
Ingen bild

Amanda

20 november 2011 21:08

Du skulle skrivit voiceless för fyra dagar sedan. Du har gjort det (än så länge) 24+24+24+24=96 timmar försent. Och det är ju helt oacceptabelt, eller hur? Jag har kollat lite på statistiken.... Förra månaden var det 12 000 men denna månaden har det hittils bara vart 9000 denna månaden. Så även om det är mycket, har det sjunkit regält! och om det fortsätter såhär kommer det tillslut inte bli så många läsare, och detta blir den sämsta sims bloggen EVER!!! Jag har läst Fannys, och den var mycket bättre, mycket mer uppdatering! En flytt håller inte på i flera månader! Den håller på i kanske 2 veckor! Jag vill inte titta in på denna bloggen på en hel vecka nu! Och det KOMMER JAG INTE HELLER! MEN: Jag vill 3 saker. 1. Ha bättre uppdatering
2. Gör mer delar på alla dina historier som inte är klara. 3. Blocka mig inte för detta, snälla! :(

 
Mastan

Mastan

20 november 2011 21:46

amanda hon har ju skrivit voiceless nu! :D

http://www.mastansblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Alice

21 november 2011 20:00

Amanda, jag vill inte börja ett nytt bråk, men kom igen. Du lägger ihop timmar som hon har varit sen, nästan för att peka ut hennes "brister". Relativt onödigt, enligt mig.

 
Ingen bild

Anna

22 november 2011 21:44

När kommer nästa ''photo story '' ;3?

 
Fanny

Fanny

26 november 2011 17:26

Amanda: Om det var min blogg du menade (finns ju en till blogg som ägs av en som heter Fanny) så är det väldigt snällt av dig att säga att du gillar min blogg :) Och även om det är jobbigt när folk klagar på Sanne kan jag ju hålla med dig lite om att en flytt inte håller på så länge som det här.

http://fantasims3.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SanneSims, theSIMSblogg - 11 september 2020 08:35

Hej!   Thesimsblogg har funnits ett bra tag nu och saker har förändrats sedan starten. Sidan har fortfarande en del besökare, därför behövs det här inlägget.    Thesimsblogg kommer att bli SanneSims.com.  Guider och tips kommer att finnas d...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 4 september 2020 13:33

Genom funktionen "Min historia" när man skapar en Sim i The Sims 4 så kan man lite slumpartat (inte riktigt) få ut färdigheter, egenskaper och startkapital till en Sim eller ett hushåll. Detta gör det lättare för oss att skapa den simmen vi har i tan...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 3 september 2020 12:00

Varje gång jag startar Origin möts jag av nya uppdateringar. Inte nog med det, om jag klickar uppdatera i den pop-up-rutan som dyker upp och väljer att uppdatera den vägen så funkar det inte. Origin stängs bara ner. Jag får då starta upp igen och try...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 31 augusti 2020 10:11


Hej, igen.   Jag går igenom allt som ligger. Alla frågor, alla kommentarer och så alla icke godkända gästboksinlägg.  Så 8 år senare, jag har bytt headern och jag gratulerar Fanta! Hoppas att du inte tog alltför illa upp av att min header låg k...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 30 augusti 2020 10:00


Hej!   Dom som har mig som vän på Sims 3 communityn kan gå in och se mina egenskaper. Där har jag valt "tankspridd". Frågan är om man kan vara så tankspridd att man skapar en blogg om ett spel som blir omtyckt och som är som mest omtyckt av en sj...

Den här sidan kommer att bytas ut mot min nya med adressen som står här ovan. Den nya sidan kommer att lanseras inom kort. Håll koll! Mer information.

 

  

SanneSims

Presentation


Jag som driver denna blogg är en Sims-fanatiker! Kort sagt.. ;)

En liten fråga..:

Vilket spelar du mest?
 The Sims
 The Sims 2
 The Sims 3
 The Sims 4
 Jag växlar mellan 4an och 3an
 Jag spelar inte och har aldrig spelat
 Jag har slutat spela, den här sidan behövs inte!

Translate!

 

 

Antal besökare här just nu:


Jag heter Crussidull på The Sims 3 Community, bli gärna vän med mig där! :)

            (http://thesims3.com)

 

Går även att följa med Bloglovin'

bloglovin

 

   Håll dig alltid uppdaterad, dröm om The Sims och gå med i   vårat egna lilla svenska Sims-       Community genom att gilla       TheSimsBlogg på Facebook!

 

Klicka på Tummen för att Gilla.

 

Eeeheheh, finns ingen tumme. Klicka här.

Fråga mig om The Sims!

Jag hjälper dig gärna om du har problem med The Sims.

Men tänk på:

1. Du får ditt svar skickat via mail om du anger mailadress. På så sätt vet du precis när din fråga har besvarats. Svaret och frågan kommer ändå att publiceras i listan med frågor om du inte anger annat i frågan.

2. Jag kan inte alltid garantera hjälp eller svar, speciellt när spelen inte vill starta eller att de krashar - då detta kan bero på flera faktorer.

3. Sök i bloggen efter svar innan du frågar. Använd sökrutan.

4. Löjliga frågor eller spam kommer att tas bort.

5. Skicka endast samma fråga en gång.

6. Jag ger INTE ut några registreringskoder eller produktnycklar.
7. Vissa frågor kan ta längre tid för mig att svara på än andra och det betyder att jag ändrar lite i frågeordningen ibland.

 

8. Har du frågor om The Sims Medeltiden? Klicka här.

 

Allt detta är för att jag ska kunna svara på fler frågor dagligen och för att ni enkelt ska kunna finna era svar.

Många frågor ställs under en dag, ca 8 st. Ha detta i tanken när du ställer din fråga.

                                   /Sanne

1 194 besvarade frågor

Sök i Bloggen

Det senaste!

Historier / Legacies

Nya presentationsbilder till Historierna är under konstruktion!

 

 

.
 

.

 

 

SIMS-gäster

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Tidigare skrivet

Lämna ett avtryck!

Nerladdningssidor

Tidigare år

Alla bilder (om inte annat anges) här på bloggen har jag själv fotat i mitt spel, även alla texter (om inget annat anges) har jag skrivit själv. Detta betyder att man inte får kopiera bilder eller texter från bloggen utan mitt medgivande.

 

The Sims, The Sims diamantdesign och The Sims-logotypen är varumärken som tillhör Electronic Arts Inc.

 


Ovido - Quiz & Flashcards