Direktlänk till inlägg 30 november 2011

Sims-skoj; Finn två fel!

Av SanneSims, theSIMSblogg - 30 november 2011 21:54

Häromdagen brann det i mina simmars hem!


En före-bild:



En efter-bild:



Det absolut bästa var att boken och min vackra ljusdekoration klarade sig oskadda, phuu..!
- De hade blivit dyra att ersätta ;)

 
 
Ingen bild

3mm4

30 november 2011 22:31

Haha väldigt realistiskt att krukväxten brann upp, men inte boken:)

 
Sanne

Sanne

30 november 2011 22:44

Haha, precis så tänkte jag också! :D

http://thesimsblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Emma

30 november 2011 23:26

Varför är brandmannen där redan innan det börjar brinna?

 
Ingen bild

Linnis

1 december 2011 11:06

Haha!! Förresten hur går det med flytten?? =)

 
Ingen bild

Ellen

1 december 2011 15:23

Gosh! Hur kan allihopa stå på precis samma plats och mannen är t.o.m mitt i ett steg! Hur lyckades du med det där egentligen? :o

 
MastaN

MastaN

1 december 2011 15:33

hahahah det var lätt! :D

http://mastansblogg.bloggplatsen.se

 
Alice

Alice

1 december 2011 17:47

Haha, hur gjorde du? :)

http://doriz.blogg.se

 
Ingen bild

elinspictures

1 december 2011 18:12

Om Sims-tillverkarna satsar på realistiska handlingar så ska de nog börja öppna ögonen lite! Hahaha, fail...

 
Ingen bild

vilma :)

1 december 2011 19:08

lampan är borta :)

 
Ingen bild

Nonno

1 december 2011 22:36

Lampan och matskålen e borta :)

 
Oliver

Oliver

2 december 2011 15:12

Underhållande :3

http://thesiims3blogg.bloggplatsen.se

 
Amelia

Amelia

2 december 2011 17:28

Jag tror inte matskålen och lampan är borta, Sanne har nog bara zoomat in lite mer på andra bilden. :)
Inte så realistiskt att krukväxten brann, men inte ens en skråma på boken! Borde snarare vara tvärtom, eftersom det är svårare att få växter att brinna i verkliga världen än böcker! ;)

http://Simblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

lolondi

2 december 2011 20:12

hej din blogg är så himla bra kan du göra en känst gå in på min blogg
www.lolondia.bloggplatsen.se
snälla du skulle hjälpa mig så mycket
ps måste säga det igen DIN BLOGG ÄGER!!!!!

 
Ingen bild

Emme

2 december 2011 20:46

ja har hittat 2 fel soffan och tv bordet!

 
Ingen bild

Maj och Herr Ober

2 december 2011 22:16

hahahaha vem hittar liksom inte felen liksom. du eller.

 
Fanny

Fanny

2 december 2011 22:51

Maj och herr ober: Men det var ju inte menat att det skulle vara svårt ;P Meningen med det hela kan jag å andra sidan inte förstå...

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Ellen

3 december 2011 09:44

Amelia: Du har nog rätt där med att hon bara har zoomat lite, man ser en del av en svart vägg(?) i hörnet på första väggen men inte på andra. Men kan du också förklara hur alla står på samma plats och hur brandmannen är där innan det har börjat brinna? ;)

 
Amelia

Amelia

3 december 2011 13:55

Ellen, det sista får du nog snarare fråga Sanne. Det är ju trots allt fotat av henne! ;)
Det där jag sa om växter var ren vetenskap, inget annat! :)

http://Simblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

My

3 december 2011 14:03

Vad fint hem simmarna har :) Du är jätteduktig på att inreda, skriva och bygga! Bra jobbat med din blogg, Sanne! Bara lite bättre uppdatering som gäller nu då ;)

 
Tanja

Tanja

3 december 2011 20:14

Hej! Jag har både veckans blogg och en tävling som går ut i morgon, är du inte redan med så skynda dig in och tävla:) Ha det bra

http://misshute.blogspot.com

 
Ingen bild

sims lover forever

4 december 2011 10:23

hej hej! jag äääääälskar din blogg och jag undrar hur man fotar så man har på datorn. (super lycklig om jag får svar)

 
Ingen bild

Ellen

4 december 2011 12:23

sims lover forever: Du kanske vet knappen där man över huvud taget fotograferar? Nåja, det är en liten blå knapp med en kamera på som finns någonstans under den vita balken som säger vad det är för en dag i ditt spel. Minns inte riktigt... Nåja, tryck på den, så har du ett foto lagrat i datorn. I startmenyn till ditt Sims-spel så hittar du i balken till vänster "Uppladdningar". Där hittar du alla foton du tagit. Markera ett och tryck sedan på "Visa fil" längst ner som finns i ett orange utrymme. Så får du fram alla dina bilder och du kan lagra dem i din dator. Jag rekommenderar Windows för det här. Lycka till! ;)

 
Ingen bild

Hej

4 december 2011 14:05

Hej, jag tycker du är lite oaktiv och jag älskar den här bloggen :(
jag förstår att du kanske är upptagen, men jag vill att du ska vara med aktivare som förut :(

 
Ingen bild

Weeee

4 december 2011 15:47

Det här var ju inte kul att läsa :(

 
MalofTheGeek

MalofTheGeek

4 december 2011 16:30

Jag antar att den nedre bilden är tagen precis när brandmannen har släckt branden. Den första bilden är tagen efter när hon har vad är namnet? Justja! Ersatt de som brann upp. Som man kan göra ;) Det är ju därför alla står exakt lika ;)

http://Malof.blogg.se

 
MastaN

MastaN

4 december 2011 19:08

jag vet hur hon gjorde det här, ganska lätt om man vet! :D

http://www.mastansblogg.bloggplatsen.se

 
Saga

Saga

4 december 2011 19:23

Blomman och soffan! Haha

http://wordsinmylife.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

addriana

5 december 2011 16:05

JAG RÅKA DÖDA MIN SIM GUBBE I ETT HUS SOM JAG GJORDE TILL SKOLAN .ASSÅ jag gjorde ett projekt till skolan (går stylist) så jag gjorde en frisör salong och nu kan jag inte g¨å in in huset får panik måste lämna in den på torsdag DU MÅSTE HJÄLPA MIG .

 
Amelia

Amelia

5 december 2011 16:16

Addriana: lugna ner dig, du kan väl skapa en ny sim och flytta in i salongen? Det är en bra lösning, om jag förstått problemet rätt! ;)

http://Simblogg.bloggplatsen.se

 
Fanny

Fanny

5 december 2011 19:35

Va? HAR MAN SIMS SOM SKOLARBETE? Vilken himla bra skola du har... Vår skulle väl vara bäst i Sverige? (den var det enligt skolverket) Sveriges bästa skola ska ha sims som skolarbete. Punkt.

http://fantasims3.bloggplatsen.se

 
moa

moa

6 december 2011 07:12

alla gillar ju inte sims och alla kanske inte har det. En del kanske bara hade röstat om dom ville ha the sims 3 i läxa och dom som inte ville får nått annat liknande.

http://ilovesims3.bloggplatsen.se

 
Fanny

Fanny

6 december 2011 17:44

Haha, jag skojade ju bara ^^

http://Fantasims3.bloggplatsen.se

 
Matsku.

Matsku.

6 december 2011 17:47

Fin blogg, kika till min juliga blogg:)

http://www.lipstick-.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Milla

10 januari 2012 16:19

Haha, väldigt fint hus du gjort Sanne skulle göra vad som helt för att kunna bygga som du<3!

 
Ingen bild

Anonym

22 januari 2012 16:05

Haha, inte svårt att hitta de två "felen" ;)
Soffan och soffbordet har brunnit :P

 
det du

det du

2 februari 2012 20:43

haha väldigt svår sofan å bordete det ju

http://husdjur.bloggplatsen.live

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SanneSims, theSIMSblogg - 11 september 2020 08:35

Hej!   Thesimsblogg har funnits ett bra tag nu och saker har förändrats sedan starten. Sidan har fortfarande en del besökare, därför behövs det här inlägget.    Thesimsblogg kommer att bli SanneSims.com.  Guider och tips kommer att finnas d...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 4 september 2020 13:33

Genom funktionen "Min historia" när man skapar en Sim i The Sims 4 så kan man lite slumpartat (inte riktigt) få ut färdigheter, egenskaper och startkapital till en Sim eller ett hushåll. Detta gör det lättare för oss att skapa den simmen vi har i tan...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 3 september 2020 12:00

Varje gång jag startar Origin möts jag av nya uppdateringar. Inte nog med det, om jag klickar uppdatera i den pop-up-rutan som dyker upp och väljer att uppdatera den vägen så funkar det inte. Origin stängs bara ner. Jag får då starta upp igen och try...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 31 augusti 2020 10:11


Hej, igen.   Jag går igenom allt som ligger. Alla frågor, alla kommentarer och så alla icke godkända gästboksinlägg.  Så 8 år senare, jag har bytt headern och jag gratulerar Fanta! Hoppas att du inte tog alltför illa upp av att min header låg k...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 30 augusti 2020 10:00


Hej!   Dom som har mig som vän på Sims 3 communityn kan gå in och se mina egenskaper. Där har jag valt "tankspridd". Frågan är om man kan vara så tankspridd att man skapar en blogg om ett spel som blir omtyckt och som är som mest omtyckt av en sj...

Den här sidan kommer att bytas ut mot min nya med adressen som står här ovan. Den nya sidan kommer att lanseras inom kort. Håll koll! Mer information.

 

  

SanneSims

Presentation


Jag som driver denna blogg är en Sims-fanatiker! Kort sagt.. ;)

En liten fråga..:

Vilket spelar du mest?
 The Sims
 The Sims 2
 The Sims 3
 The Sims 4
 Jag växlar mellan 4an och 3an
 Jag spelar inte och har aldrig spelat
 Jag har slutat spela, den här sidan behövs inte!

Translate!

 

 

Antal besökare här just nu:


Jag heter Crussidull på The Sims 3 Community, bli gärna vän med mig där! :)

            (http://thesims3.com)

 

Går även att följa med Bloglovin'

bloglovin

 

   Håll dig alltid uppdaterad, dröm om The Sims och gå med i   vårat egna lilla svenska Sims-       Community genom att gilla       TheSimsBlogg på Facebook!

 

Klicka på Tummen för att Gilla.

 

Eeeheheh, finns ingen tumme. Klicka här.

Fråga mig om The Sims!

Jag hjälper dig gärna om du har problem med The Sims.

Men tänk på:

1. Du får ditt svar skickat via mail om du anger mailadress. På så sätt vet du precis när din fråga har besvarats. Svaret och frågan kommer ändå att publiceras i listan med frågor om du inte anger annat i frågan.

2. Jag kan inte alltid garantera hjälp eller svar, speciellt när spelen inte vill starta eller att de krashar - då detta kan bero på flera faktorer.

3. Sök i bloggen efter svar innan du frågar. Använd sökrutan.

4. Löjliga frågor eller spam kommer att tas bort.

5. Skicka endast samma fråga en gång.

6. Jag ger INTE ut några registreringskoder eller produktnycklar.
7. Vissa frågor kan ta längre tid för mig att svara på än andra och det betyder att jag ändrar lite i frågeordningen ibland.

 

8. Har du frågor om The Sims Medeltiden? Klicka här.

 

Allt detta är för att jag ska kunna svara på fler frågor dagligen och för att ni enkelt ska kunna finna era svar.

Många frågor ställs under en dag, ca 8 st. Ha detta i tanken när du ställer din fråga.

                                   /Sanne

1 194 besvarade frågor

Sök i Bloggen

Det senaste!

Historier / Legacies

Nya presentationsbilder till Historierna är under konstruktion!

 

 

.
 

.

 

 

SIMS-gäster

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier

Tidigare skrivet

Lämna ett avtryck!

Nerladdningssidor

Tidigare år

Alla bilder (om inte annat anges) här på bloggen har jag själv fotat i mitt spel, även alla texter (om inget annat anges) har jag skrivit själv. Detta betyder att man inte får kopiera bilder eller texter från bloggen utan mitt medgivande.

 

The Sims, The Sims diamantdesign och The Sims-logotypen är varumärken som tillhör Electronic Arts Inc.

 


Ovido - Quiz & Flashcards