Direktlänk till inlägg 5 januari 2011

Historien Greenwoods' del 21

Av SanneSims, theSIMSblogg - 5 januari 2011 07:46

Voooila! Den är i tid! :)

Igår blev det inte så mycket spela inte, men idag blir det massor med spel när jag kommer hem från jobbet. Jag håller på med min familj Science som jag tänkte använda mig utav varje gång jag ska visa er en ny färdighet eller skriva om ett jobb/yrke. Jag är alldeles snart färdig med Trädgårdsmästarefärdigheten så jag kommer att publicera Uppfinnande under tiden och Händighet direkt efter. Håll ögonen öppna.


Här är veckans Greenwoods'!


Tidigare delar: Del 1Del 2Del 3Del 4Del 5Del 6Del 7Del 8, Del 9Del 10Del 11Del 12Del 13Del 14Del 15Del 16Del 17Del 18, Del 19, Del 20

En förklaring till hur du läser Greenwoods' finner du här.

Färgerna:

Africa - Grön

Rufus - Orange

Jake -  Blå

Leah - Röd

Bella - Rosa

Hannah - Kryddbär

Annie - Lila

Gäster - Grå


Lägg märke till att vid del 20 så har ändringar skett i färgerna!

Detta har hänt: Melany och Trevors färger finns ej längre med och Jake's nya färg blir Melanys gamla.


__________ Del 21__________


Hannah: - Men Africa, det är ju mitt i natten.. Har det hänt något?

  - Det skulle man kunna säga Hannah. Jag ville bara att du skulle få reda på detta..


 - Sådär, godmorgon. Jag vet inte riktigt hur jag ska säga det här. Men jag gör det fort så du slipper hinna tänka så mycket. Rufus har flyttat tillsammans med Amber.

"Amber...? Den, det, den parasiten! Hur kunde han?!"

- ... ojdå...

- Jag förstår att du är ledsen Hannah. Men Rufus är rätt korkad just nu.


- Hur kunde han?! Vad tänker han med?

Hannah brister ut i gråt.

- Såja.. såja. Rufus är osäker på sig själv nu och det är därför han inte kan bestämma sig vad som är rätt och vad som är fel. Dessutom går han ganska mycket på vad andra säger. 

- Men, men...

- Jag vet, det är alldeles absurt. Jag trodde aldrig att han skulle gå såhär långt in i fiendeland.


- Africa, vad ska jag göra?

- Hur mycket är klockan?

- 4:35, vadåda? Vad ska jag göra?

- Du ska gå och lägga dig igen Hannah, så ska du se att allt ordnar sig.


- Tack..

- Ingen orsak, sov nu. Det behöver du.


Efter Africa sett till att Hannah somna om så begav hon sig till ett visst annat hus i staden.

- Ojdå, så gjorde glamouren honom blind?


   - Nä, så kan det inte vara.


- Det verkar inte vara någon hemma. Klockan 5:00 på morgonen, vad gör man då?


Rufus: - Africa?

Amber: - Vem är det där älskling?

- Min syster.

- Vad gör hon här?

- Kom vi hälsar.


- Hej Amber, jag heter Africa. (sarkastiskt)

- Jo jag vet. Hej.

- Kom in nu ni två.


   "Han har definitivt gjort ett stort misstag!"


- Okej, men egentligen får ni två prata på för jag lovade att hjälpa min moster med en grej. Du kan ju visa din syster runt Rufus! Hejdå.

- Hej då.


- Hur kunde du?!

- Va?

- Hur kunde du göra såhär mot Hannah?


- Har du berättat?!

- Ja! Vad trodde du? Att jag ska tiga medan min bror är ute och begår det största misstaget i sitt liv?

- Misstag?! Tycker du det här runt omkring dig ser ut som ett misstag?

- Det kan man lugnt säga..


- Sluta du nu Africa! Du har ingenting med det här att göra!

- Arrgghh...!

Rufus går därifrån.


- Rufus vänta! Vi måste reda ut det här!


- Rufus?


  

... forts. följer ...

onsdag

 
 
Elvira

Elvira

5 januari 2011 08:37

Jättebra del! Rufus borde fatta att det var ett misstag själv!

http://elvirassimsblogg.bloggplatsen.se

 
En annan med sims-hemsida

En annan med sims-hemsida

5 januari 2011 10:45

Rufus! varför gör du detta mot dig själv?
Tänk på Hannah hon är förkrossad...
Amber den hemska spindlen(jag hatar nämligen spindlar =D)Africa du är för snäll!

Jag älskar verkligen din blogg den är så bra! och du borde bli författare (ALLVARLIGT)
/ samma som är En ägare utav kvällsnöjen

http://www.absolutsims.webs.com

 
Carolina

Carolina

5 januari 2011 11:13

Jag håller med båda här ovanför, jättebra skrivet.
Och jag älskar Africas klänning!

http://thesims3blogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

asse

5 januari 2011 12:02

amber är som min kompis b lä blä sandra ....hatar amber

 
victoria (y)

victoria (y)

5 januari 2011 12:37

hej hopp. jag har verkligen längtat tills du skulle skriva ett nytt inlägg om den historien och kan knappt vänta till nästa kommer! :) du skriver så bra, och älskar Africas klänning, verkligen. :o
kram. ;)

http://viictoriaparlklo.bloggplatsen.se

 
Andii

Andii

5 januari 2011 12:45

Bra del,jag blir så sur på Amber hela tiden.Och varför förstår inte Rufus att han igentligen gillar Hannah,jag menar annars skulle han ju inte pussat henne

Men iaf,felli du har ju problem med dina småbarn som inte syns i rutan eller annars heller typ??
Jag hade också det problemet och jag ominstallerade alla program och hitills har det funkat.Men ibland blir mina spädbarn långa plankor och sånt(eller det ser bara ut som en planka)och det beror också på att du har laddat ner kläder och sånt

Kram :) :)

http://andilove.bloggplatsen.se

 
Moakamole ;D

Moakamole ;D

5 januari 2011 13:44

Men, va? :o
Asså nu fattar jag zeeero... Amber och Afrika träffades ju i del 1... Eller var det en annan Amber..? :)

http://moakamole.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Trude

5 januari 2011 13:51

Rufus + Amber = Aldrig nånsin att det blir ett lyckligt slut!snarare de levde olyckliga i alla sina dagar!

 
Ingen bild

Simsen

5 januari 2011 18:26

älskar Greenwoods verkligen och längtar verkligen till tvillingarnas resa till Wei.


P.S älskar verkligen din blogg hoppas att du aldrig slutar blogga på denna blogg :-)

 
Ingen bild

SkidTjejen

5 januari 2011 19:09

Hej!
Isabell här som skriver från sälen!
Jag har ett tips för alla som läser bloggen o det e att kolla på cdon.com
det är vinter rea och alla th3 expantioner och prylpaket finns för 99 kr förutom grundspelet(lite rea 299 kr tror jag)och utomhuslyx som finns och boka.
Tackk och hej lever pastej!

 
Ingen bild

Amelia

5 januari 2011 22:06

Rufus,Rufus, Rufus! hur kunde du bara göra så mot Hannah?? jag hatar Amber, hur kan man vara så dum så man väljer Amber framför Hannah?? en sån usling, den där Rufus! och Amber är ännu värre!
Ja, Trude! du har så rätt, Amber och Rufus passar ABSOLUT inte ihop! och ja, Moakamole, Africa och Amber är sysslingar och träffades i del 1!

 
Sanne Linnéa, theSIMSblogg

Sanne Linnéa, theSIMSblogg

5 januari 2011 22:46

Det jag menade med att skriva att de presenterade sig för varandra var att Africa skulle låta sarkastisk mot Amber, lite långsökt kanske. ^^
Men ja, de är sysslingar och självklart har de träffats innan. Africa ville påminna Amber om detta genom att hon presenterade sig :)

http://theSIMSblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

asse

7 januari 2011 15:11

jag märkte att du gör denna historia i destuianon världen om du inte fatta world adventur

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av SanneSims, theSIMSblogg - 11 september 2020 08:35

Hej!   Thesimsblogg har funnits ett bra tag nu och saker har förändrats sedan starten. Sidan har fortfarande en del besökare, därför behövs det här inlägget.    Thesimsblogg kommer att bli SanneSims.com.  Guider och tips kommer att finnas d...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 4 september 2020 13:33

Genom funktionen "Min historia" när man skapar en Sim i The Sims 4 så kan man lite slumpartat (inte riktigt) få ut färdigheter, egenskaper och startkapital till en Sim eller ett hushåll. Detta gör det lättare för oss att skapa den simmen vi har i tan...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 3 september 2020 12:00

Varje gång jag startar Origin möts jag av nya uppdateringar. Inte nog med det, om jag klickar uppdatera i den pop-up-rutan som dyker upp och väljer att uppdatera den vägen så funkar det inte. Origin stängs bara ner. Jag får då starta upp igen och try...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 31 augusti 2020 10:11


Hej, igen.   Jag går igenom allt som ligger. Alla frågor, alla kommentarer och så alla icke godkända gästboksinlägg.  Så 8 år senare, jag har bytt headern och jag gratulerar Fanta! Hoppas att du inte tog alltför illa upp av att min header låg k...

Av SanneSims, theSIMSblogg - 30 augusti 2020 10:00


Hej!   Dom som har mig som vän på Sims 3 communityn kan gå in och se mina egenskaper. Där har jag valt "tankspridd". Frågan är om man kan vara så tankspridd att man skapar en blogg om ett spel som blir omtyckt och som är som mest omtyckt av en sj...

Den här sidan kommer att bytas ut mot min nya med adressen som står här ovan. Den nya sidan kommer att lanseras inom kort. Håll koll! Mer information.

 

  

SanneSims

Presentation


Jag som driver denna blogg är en Sims-fanatiker! Kort sagt.. ;)

En liten fråga..:

Vilket spelar du mest?
 The Sims
 The Sims 2
 The Sims 3
 The Sims 4
 Jag växlar mellan 4an och 3an
 Jag spelar inte och har aldrig spelat
 Jag har slutat spela, den här sidan behövs inte!

Translate!

 

 

Antal besökare här just nu:


Jag heter Crussidull på The Sims 3 Community, bli gärna vän med mig där! :)

            (http://thesims3.com)

 

Går även att följa med Bloglovin'

bloglovin

 

   Håll dig alltid uppdaterad, dröm om The Sims och gå med i   vårat egna lilla svenska Sims-       Community genom att gilla       TheSimsBlogg på Facebook!

 

Klicka på Tummen för att Gilla.

 

Eeeheheh, finns ingen tumme. Klicka här.

Fråga mig om The Sims!

Jag hjälper dig gärna om du har problem med The Sims.

Men tänk på:

1. Du får ditt svar skickat via mail om du anger mailadress. På så sätt vet du precis när din fråga har besvarats. Svaret och frågan kommer ändå att publiceras i listan med frågor om du inte anger annat i frågan.

2. Jag kan inte alltid garantera hjälp eller svar, speciellt när spelen inte vill starta eller att de krashar - då detta kan bero på flera faktorer.

3. Sök i bloggen efter svar innan du frågar. Använd sökrutan.

4. Löjliga frågor eller spam kommer att tas bort.

5. Skicka endast samma fråga en gång.

6. Jag ger INTE ut några registreringskoder eller produktnycklar.
7. Vissa frågor kan ta längre tid för mig att svara på än andra och det betyder att jag ändrar lite i frågeordningen ibland.

 

8. Har du frågor om The Sims Medeltiden? Klicka här.

 

Allt detta är för att jag ska kunna svara på fler frågor dagligen och för att ni enkelt ska kunna finna era svar.

Många frågor ställs under en dag, ca 8 st. Ha detta i tanken när du ställer din fråga.

                                   /Sanne

1 194 besvarade frågor

Sök i Bloggen

Det senaste!

Historier / Legacies

Nya presentationsbilder till Historierna är under konstruktion!

 

 

.
 

.

 

 

SIMS-gäster

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Tidigare skrivet

Lämna ett avtryck!

Nerladdningssidor

Tidigare år

Alla bilder (om inte annat anges) här på bloggen har jag själv fotat i mitt spel, även alla texter (om inget annat anges) har jag skrivit själv. Detta betyder att man inte får kopiera bilder eller texter från bloggen utan mitt medgivande.

 

The Sims, The Sims diamantdesign och The Sims-logotypen är varumärken som tillhör Electronic Arts Inc.

 


Ovido - Quiz & Flashcards